تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۴۰۱۳۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

جلسه‌ی داغ شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی تمام شد / پیامک جنجالی تاجگردون و عصبانیت زارعی؛ این رفتار را پیگیری می‌کنم / نوروزی: استان را نمی‌توانیم معطل کنیم / رحیمی: آقای زارعی شما اصلاً در جلسه حضور نداشتید/ کناری: از زارعی تشکر می‌کنم

۵۱
۲
جلسه‌ی داغ شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی تمام شد / پیامک جنجالی تاجگردون و عصبانیت زارعی؛ این رفتار را پیگیری می‌کنم / نوروزی: استان را نمی‌توانیم معطل کنیم / رحیمی: آقای زارعی شما اصلاً در جلسه حضور نداشتید/ کناری: از زارعی تشکر می‌کنم
کبنا ؛نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار و با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیران دستگاه‌های دولتی برگزار شد.
وقتی زارعی توضیحات نوروزی را نمی‌پذیرد

در ابتدای این جلسه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی در رابطه با توزیع اعتبارات و توزیع اعتبارات نفت یک سوم و دو سوم ارائه داد که غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا به نحوه توزیع اعتبارات واکنش نشان داد و اظهار کرد: مسوولیت‌ها امانتی است که در اختیار ما گذاشته شده و ما باید به درستی از این فرصت و امانت استفاده کنیم.
زارعی در باره نحوه توزیع اعتبارات (یک سوم و دو سوم) توضیحاتی داد و به پیگیری‌های خود و نامه‌ی لاریجانی به دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس نامه‌ی که آقای لاریجانی نوشته است اعتبارت یک سوم نفت مربوط به کل استان است و نباید فقط در دو شهرستان (گچساران و بهمئی) داده شود.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شاخص‌های توزیع اعتبارات را به ماها بدهند تا ببینیم اعتبارات آیا منطبق با واقعیت‌ها است یا خیر.
وی افزود: بیش از 100 هزار نفر جمعیت در حاشیه‌های شهر یاسوج سکونت دارند و 60 درصد مهاجرت‌ها از نقاط مختلف استان به شهرستان بویر احمد صورت گرفته و چیزی حدود شش هزار و 959 نفر از استان‌های همجوار به شهرستان بویراحمد آمده‌اند و لذا باید شاخص جمعیت را همواره مدنظر قرار داد.
وی افزود: ما در مناطق مهریان، مادوان و بلهزار 15 هزار انشعاب آب داریم که اگر هر خانوار 4 عضو داشته باشد بیش از 60 هزار نفر جمعیت دارند.
در ادامه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همچنین نامه‌ای که آقای زارعی می‌گویند از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به ما ابلاغ نشده است، اظهار داشت: ما بر اساس مستندات و مدارک قانونی اعتبارات را توزیع می‌کنم و ما نباید به خاطر نامه‌ای دو یا سه ماه که شاید ابلاغ شود و یا نه، کار استان را تعطیل کنیم بلکه باید بر اساس قوانین موجود، کار توزیع اعتبارات و موافقت نامه ها را انجام دهیم و اگر قوانین اصلاح و ابلاغ شد آن وقت ما هم اقدامات بعدی را انجام خواهیم داد.

نوروزی گفت که اعتبارات ابلاغی ما 230 میلیارد تومان می باشد که 180 میلیارد تومان آن از اعتبارات نفت است.
نوروزی: چرا استان را معطل کنیم.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بحث نوروزی و زارعی نماینده بویراحمد و دنا وارد شد و گفت: ما می‌توانیم توزیع اعتبارات را به عقب بیندازیم و در این خصوص از کشور و سازمان مدیریت و برنامه تعیین و تکلیف کنیم و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.
نوروزی گفت: این چه کاری است که ما بخواهیم استان را معطل کنیم 30 استان کشور و 8 استان نفت خیر کار توزیع اعتبارات نفت را بر همین اساس (قوانین موجود) انجام داده و استان ما تافته جدا بافته نیست ما هم کار توزیع اعتبارات را بر استان مستندات قانونی انجام بدهیم و اگر قانون جدیدی ابلاغ شد ما هم این رویه و کار موافقت نامه ها را تصحیح می‌کنیم.
 نوروزی در پاسخ به استاندار گفت: شما رئیس شورای برنامه ریزی هستید و اگر مسوولیت تأخیر موافقت‌نامه‌ها را می‌پذیرید، من هم حرفی ندارم، اما بنده زیر بار این بدعت‌ها نمی‌روم و می‌گویم کار توزیع اعتبارات طبق روال گذشته صورت بگیرد تا بعداً اگر نامه و قوانین جدید ابلاغ شد آن را تصحیح کنیم.

 هنگامی که بحث بر روی توزیع اعتبارات نفت بین حسن نوروزی و غلام محمد زارعی بالا گرفت، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران با گرفتن اجازه صحبت از استاندار به جانبداری از صحبت‌های نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و توزیع اعتبارات نفت، به پیام خود با غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: آقای زارعی من مرید شما هستم اما با توجه به پیام آقای تاجگردون شما روزی که این قانون تصویب شد در مجلس حضور نداشتید.
غلام‌محمد زارعی سریعاً به این حرف فرماندار گچساران واکنش نشان داد و گفت: این حرف شما فرافکنی است و صحیح نیست. بحث ما روی مکاتبه آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی است، بحث را منحرف نکنید.
زارعی: پیامک تاجگردون را در کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری می‌کند
زارعی افزود: من در کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله و پیامک  نقل و قول شده (آقای تاجگردون) را پیگیری می‌کنم.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ملاک ما قانون است و هر چیزی که قانون مشخص کرده بر اساس آن اعتبارات نفت را توزیع می‌کنیم.
نوروزی از این سخنان قانع نشد و گفت: ملاک قانون باشد، اما آقای استاندار حضرتعالی رئیس شورای برنامه‌ریزی هستید، هر گونه تصمیم گیری کنید، ما هم قبول می‌کنیم، اگر می‌خواهید تا در این خصوص رأی گیری شود. نهایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملاک قانون است و هرگونه که قانون مشخص کند، اعتبارات را توزیع می‌کنیم.
 زارعی نماینده بویراحمد و دنا خطاب به نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: ما بحث دو طرفه نداریم همانطوری که استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد با سازمان مدیریت کشور مکاتبه‌ای صورت می‌گیرد.

جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای اینکه فضای جلسه را نظم ببخشید، صحبت کرد و گفت: من خودم بچه گچسارانم و از آقای نوروزی می‌خواهم که برای این موضوع یک فرصت 15 تا 16 روزه بدهد و خودم هم پیگیر آن خواهم بود بالاخره عده‌ای از این بحث‌ها سوءأ استفاده می‌کنند که نوروزی خطاب به او گفت: آقای گوهرگانی این موضوع اصلا در حیطه مسؤولیت شما نیست و شما نیستید که باید پاسخ سازمان برنامه و بودجه را بدهید.

بعد از همه این حرف‌ها، عدل هاشمی‌پور که در کل جلسه سکوت اختیار کرده بود، میکروفن را به دست گرفت و با آقای نوروزی شوخی کرد و گفت: اگر آقای نوروزی فرماندار لنده بود، آیا اینقدر حساسیت نشان می‌داند.
هاشمی‌پور گفت: اینقدر عقب‌ماندگی داریم و فرصت را از دست داده‌ایم اگر یک ماه دیگر هم در توزیع اعتبارات نفت تا استعلام از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأخیر بیفتد، مشکلی پیش نمی‌آید.
نماینده کهگیلویه بزرگ از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا در توزیع اعتبارات عدالت رعایت شود.
 شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد هم در این جلسه از استاندار وقت گرفت و صحبت کرد و گفت: من از آقای زارعی برای گرفتن این نامه‌ی تشکر می‌کنم. استاندار به او گفت: لطفاً در باره این موضوع دیگر صحبت نشود شما یک آدم منطقی بودید و مجبورم میکروفن شما را قطع کنم.

عذرخواهی نوروزی از زارعی / درخواست استاندار از رسانه‌ها
در حین جلسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حسن نوروزی مرتب با هم صحبت می‌کردند که در آخر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از آقای زارعی عذرخواهی کرد و گفت رسما از شما معذرت می‌خواهم اگر حرف تندی زدم به خاطر انجام امورات سازمان برنامه و بودجه بوده و احترام شما واجب است.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با قاطعیت جلسه را اداره می‌کرد خطاب به رسانه‌ها گفت: این جلسه و این بحث و بررسی‌ها موجب رشد و شکوفایی استان می‌شود و از شماها خواهش می‌کنم با تحلیل‌هایتان به توسعه استان کمک کنید.
استاندار گفت: در نهایت ملاک ما قانون است و هر چه قانون در مورد اعتبارات نفت بگوید عمل می‌کنیم.
در ادامه جلسه طرح‌های پیشنهادی مورد بررسی و تایید قرار گرفتند.

نام شما

آدرس ايميل شما

حیدر
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که همه کس در کاربودجه استان دخالت می کند.اگر زارع وهاشمی خیلی روی مساله اعتبارات نفت حساس هستند برن تهران دادبزنن .نه سرسفره پهن بنشینند. اقای استاندار قانون تعریف شده را اجرا کن .نه قانونی که هنوز ابلاغ نشده .
Iran, Islamic Republic of
به نام ما به کام دیگران
Iran, Islamic Republic of
آقای نوروزی و رحیمی مواظب باشید چشم نخورید !!!
منطق
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه شما هم استانی های عزیز:
خطاب به آقای زارعی: جناب زارعی خاطرتان جمع سازمان مدیری. که یکماه هیچ تا ۶ ماه دیگه هم نه موافقتنامه هاشو مبادله میکنه نه تخصیص ها رو میده ، ما هنوز تو جذب اعتبارات سال ۱۳۹۶ ماندیم و حدود ۵۰ درصد آن جذب نشده(اعتبارات عمرانی) چه برسه سال۱۳۹۷. گذشته از این بودجه ریزی تو استان ما ماشالله اینقد ضعیفه که تا پایان سال ۹۷ اجرای بودجه سال ۹۷ محقق نمیشه یعنی خیلی فرصت داری که ۵ تا نامه بیاری،بنابراین حضرتعالی اعصابتو خورد نکن. این آ. بودجه ۹۶ هنوز جذب نشده و این همه اعتراض و داد و بیداد پیمانکاران را درآورده.بارهای بار بنده خودم شاهد بودم که این . و غیرواقع به رسانه ها و استاندار میداد. اینو که میگم کاملاً و ۱۰۰٪ در جریان هستم والا بدون آگاهی هرگز حرفی را نمیزنم. پیشرفت و رسیدن به آرامش مالی و اقتصادی را برای هم استانی های عزیزم از خداوند متعال آرزومندم...
ورل
Iran, Islamic Republic of
برد گپو نشونه نوین اونم تاجگردون
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگر بحث بر روی اجرای قانون باشه جناب آقای نوروزی درست می فرمایند و قرار نیست جناب لاریجانی قانون تصویب نمایند و برای خوشایند جناب زارعی نامه ای هم به سازمان بفرستند بهتر اینه که جناب لاریجانی و زارعی در قالب طرحی در مجلس پیگیر اصلاح قانون باشند .
Iran, Islamic Republic of
آخ بمیرم سی . من مجلس بو بعداز تصویب خبر ایاب ده سودی نیاره
کر فقط میرشکار
امیرکبیر
Iran, Islamic Republic of
آخ سی.
ککا. تعطیل کنن تا حاجی ومجلس برسه
سید عرشیا
Iran, Islamic Republic of
دیگه گذشت زمانی که حق گچساران رو میخوردید
1
Iran, Islamic Republic of
90درصد گچساران بویراحمدیه .ه بویراحمد تعلق داره اگه نمیدونی برو تحقیق کن
بویراجمد
Iran, Islamic Republic of
بنازمت دکتر نوروزی قانونمند
Iran, Islamic Republic of
. در کدوم جلسه مهم بوده که تو این یکی نبوده؟؟؟

فقط اون تشکر فرماندار بویراحمد منو کشته. می خواسته.زارعی نشون بده
باشت
Iran, Islamic Republic of
این . ، آخرش .بفرماید همون انجام میشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
از قرار معلوم گویا در جلسات شورای اداری استان فقط فرمانداران یاسوج و گچساران حق دارند دوکلمه ای حرف بزنند و مثقالی عرض اندام کنند ..
یعنی دهدشت و چرام و لنده و بهمئی و سی سخت و باشت . همیشه خدا ...
فرمانداراشون . بلند کردن جلو استاندار رو ندارن ... حداقل فرماندران لطف کنند جای خودشون بخشداران رو بفرستن . چون از قرار معلوم اکثر بخشداران شهرهای ذکر شده آدمهای پخته و با جسارت تری هستند .
تيرتاجى
Romania
حاج زارع برادر عزيز با زور و سروصدا كارى درست نميشه قانون بايد نوشته بشه نه با يه . بتونى به هدفت برسون اگه مدرك دارى رو كن ضمنا با دكتر نوروزى ككاى ما هم زياد.
گچساران
Romania
ماشالله به دكتر نوروزى و حاج رحيمى
جهت اطلاع به آقاى گوهرگانى
استاندارى
Romania
واقعا جاى تعجب داره از استاندار محترم كه خودش علم اقتصاد خونده و دانشگاهى هستش قانون بايد نوشته بشه و ابلاغ بشه نه اينكه منتظر نوشتن باشى
Iran, Islamic Republic of
فاییده ای نداره گچساران باید ب. و راه بستن ازین استان جدا گردد
Iran, Islamic Republic of
آگه چندتا شیرمرد مثه نوروزی تو این استان داشتیم الان گچساران پاریس بود ...شیرمادرت حلالت شیر زرد ....اشت ...اقای رحیمی باید با جدیت تر دفاع میکردند
Russian Federation
. اب و هواي باسوج را ميخوره سنگ خان احمد را به سينه ميزنه
Romania
شما هم آب هواى ياسوج رو ميخورين بعد پول نفت گچساران رو ............
هماى رحمت
United Arab Emirates
فعلا كه نتونستين كارى كنين
همون نفتى كه شما سنگش و به سينه مى زنين تو حوزه بويراحمدى هاست مگه فكر مى كنيد ليشتر و دشت گز كه بيشترين توليد نفت و داره كجا قرار داره !!!؟
تو زميناى كشاورزى بويراحمدى ها
پس اينو اگه نمى دونىستى !!!حالا دونسته باش
تا گردنه ى حد گه (سه راهيه كنونى)ماله بوير احمدى هاست
Romania
همون چون اب و هوا یوسوج رو خورده فهمیده حق گچساران رو از سهم نفت
Farzad
United Kingdom
دکترنوروزی فردی مودب وباشخصیت هست.
hamidreza
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی با این مخالفت ها خودش را از مجلس بعدی دور می کنه و باعث میشه مردم گچساران و کهگلیویه زودتر دنبال جدا شدن از یاسوج باشند . الان هم شرایط خوبی واسه استان شدن گچساران با چند شهر اطراف ان هست که به امید خدا این کار انجام خواهد شد و انوقت می ببنیم که یاسوج به روستا تبدیل خواهد شد .
Iran, Islamic Republic of
خدا.بویراحمد به جز تمجید کار دیگری نداره؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
هم سخنان افراد حاضر در جلسه را به دلخواه خودت قیچی و سانسور می کنی هم کامنت ها را یک طرفه به نفع تاجگردون و نوروزی و بر علیه حاج زارع منتشر می کنی. واقعا یه رسانه نون به نرخ روز خور هستی
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه تمام کامنت ها توی یه تایم هست پشت سر هم تایپ شده ؟؟؟؟
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت حاج زارع واقعا ممنونت هستیم که شبانه روزی خودتو وقف ما مردم کردی تلاش خودتو بکن ما پشتت هستیم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
. مثل کسی است که در گل گیر کنه و کسی به دادش نرسه نفسهای آخر و داد و فریاد آخری کاری نمیتون بکنه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
می دانیداقای نوروزی راحاج زارع اوردفکرکنم انصاف دکترنوروزی اینقدرهم اجازه نده که ارتقاش ازحاج زارع را بی خیال باشد
Iran, Islamic Republic of
اگه ميتونه بردارش 😉😄😄
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
Iran, Islamic Republic of
Mehrdad-:
🖊 به قلم
.ه تاج گردون به چه قیمتی ؟


دیروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان زارعی نشان داد که از حقوق اساسی تمام مردم استان و همچنین موکلینش قاطعانه دفاع خواهد کرد و ثابت کرد که در برابر تمام حق کشی ها و بی عدالتی ها و تبعیض ها خواهد ایستاد و تحمل. و یک سویه نگران و بی انصافان را نداشته و ندارد
باشت
Iran, Islamic Republic of
کاش اینقدر زارعی به یاسوج‌می رسید تاج گردون به دیل می رسید
مرادی
Iran, Islamic Republic of
مردروزهای سخت خداقوت زارعی خستگی ناپذیر
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
هرکسی گفت نوروزی بویراحمدی است دروغ گعته
Iran, Islamic Republic of
نوروزی طرف حقه
نگین
Iran, Islamic Republic of
جانانه زارعی ایستاد جلوی حق خواهی تاج گردون
محمدی
Iran, Islamic Republic of
زارعی قلبش برای تمام استان می تپد
بویراحمد خسته
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع عزیز. تشریف داشتند
وقت حضور در چنین جلساتی را ندارد.
منطق
Iran, Islamic Republic of
مسئول سایت کبنا نیوز برخی از کلمات بنده را حذف نمودند، اینکار رانکن برادر، سانسور نکن، بنده که فحش نداده بودم ، واقعاً متاسفم برای شما، اگر آشنا نبودی داغونت میکردم
منطق
Romania
. کی میکنی ، بخاطر اینکه یه. و دهشی بیشتر بهت بدن ، چرا کلمات را حذف میکنید،
بهمئی گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اول ازهمه. برای مسولینی که هنوز قوانین را نمی دانند وبرسرمسئله ای که قانون تکلیفش را روشن کرده وهیچ دستورالعملی مغایرقاتون اسبق صادرنشده صرفا براساس ادعاهای یک جانبه وبراساس معیارجمعیت حاشیه نشین میخواهند منتظرباشندو قانون اجرانشه تا شایدب.بتونند خواسته های خودرامحقق کنند.
دوم اینکه جناب زارعی را هیچ جای ملامت نیست وباریک الله داره که درتلاش هست از موکلینش دفاع کنه وازامتیازمرکزیت برای خودش وحوزه اش استفاده کنه همچنین جناب تاجگردون که اصلا درتلاشهایش برای گچساران وحوزه اش جای بحثی نیست اما درعجبم از جناب هاشمی که بجای دفاع ازحقوق حقه ی بهمئی وحمایت ازقانون وحرفهای قانونی رئیس سازمان بودجه استان ایشون با زارعی همنوا شده و فرصت می خواهدوجالبترآنکه می فرماید هیچ اتفاقی نمی افتداگرچندین ماه معطل بمانیم تا شاید خداکندبا لابیگری ها حق بهمئی گرفته شده وبه خورد یاسوج ومرکزنشینان داده شود.جناب هاشمی خیلی راحت بفرما بهمئی درحوزه انتخابیه ام جایی ندارد آیا اگردهدشت یاچرام بود همین برخورد راداشتی؟
نکته مهم این است که جنابان زارعی واستاندارو هاشمی و...هیچ از گرمای جهنم گونه وآلودگی وریزگردها و انواع ببماری های خطرناک ناشی از همین چاههای نفت خبردارید؟ میدانیدکه بیشتراوقات کل استان خوزستان را به همین مناسبت ها تعطیل میکنند ولی بهمئی را بخاطر اینکه بخشی ناهمگون از استان شماست نه؟
میدانید کارمندان این دیار جور هوای مطلوب وسرحددلپذیر شمارا میکشندوفوق العاده بدی آب وهوا شامل آنها نمی شود؟ ومی دانید انگاه که در بهترین باغ های سرسبز وپرمیوه یاسوج جلسات را برگزارمی کنید وشربت گوارای بقولا تگری نوش جان می کنید مردم بهمئی نه آب دارند ونه برق وکودکان وپیران تاسرحدمرگ دراین جهنم جان می کنند وآنگاه برسر یه قرون دو ریال بودجه مصوب وقانونی نفت برسر این شکار وصید سر رسیده وبه ناحق می خواهید صاحب سهم شوید؟ خدا ازما نگذرد که ب.ی ودیگران ازقبل تر رای داده تا امروز مزورانه بر سراین موضوع شوخی ومزاح هایشات گل کند وجایگزینی . جستجوکنند.بله اقای هاشمی بهمئی صاحب .تاجگردون هم ندارد نوروزی هم ندارد دمثل همیشه باید حقش برای مرکز نشینان بایکوت شود.خدامیداند اگر این حق دهدشت یاچرام بود یقه پاره میکردی و هزاران بار بقول خودت بلدوزر وپیکور می اوردی تا دنا راباخاک یکسان کنی.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی دست از جملات کلیشه ایی و تکراری بردار خدا رو خوش نیست از حق ما بگذری . والله دکتر نوروزی و استاندار محترم قانونی و خدایی حرف زدن.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید خدمت حاج زارع بخاطر دفاع از قانون و اینکه استاندار استان هم به نوعی متوجه شده اند که باید حتما قانون اجرا بشه و طرفدار اجرای عدالت و قانون هستند جای بسی خوشحالی است که ان شالله استان ما به سمت قانون مداری گام بردارد.امیدوارم که استاندار این بار اجازه ندهد در حق مردم دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه ظلم شود.نکته جالب توجه اینکه در شاخص های توزیع بودجه اصلا به فاکتور جمعیت توجه نشده و این خود نشان می دهد شاخص های توزیع بودجه دچار اشکال هست چرا باید میزان جمعیت در هر شهرستان در بحث توزیع بودجه نادیده گرفته شود.ادارات ذی ربط باید پاسخگو باشن در برابر قانون.
آرش
Romania
كسوت سكوت عدل منه كشت
فراجناح
Iran, Islamic Republic of
هرشهرستانی طبق قانون از نفت استفاده میکنه واین حق محیط زیستی است که به افراد شهرهای آلوده تعلق میگیرد وهیچ ربطی به یاسوج ودیگر شهرها ندارد .شما ها هم دریاسوج از آب وهوای آن درآمد کسب میکنید واجازه حتی زدن یک رستوران را به دیگران نمیدید نفت باید هزینه گچساران بشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
فقط میرشکار مرده که نیاز به شرکت در این جلسات تشریفاتی نداره غمی هم نداره برا تقسیم اعتبار که بیاد راهزنی کنه
Russian Federation
بريد تحقيق كنيد كه نفت تو منطقه گچساران به كدوم طايفه تعلق داره و اون وقت برو گچساران را جدا بكن. اقاي . تو سرمايه گذاريت تو ياسوجه اون وقت تو جلسه . در مياري...
کارشناس
Canada
در مورد یک سوم نفت جناب دکتر نوروزی درست میفرمایند . تازه در خصوص دو سوم هم باید بدانیم که خود شهر یاسوج و پروژه های موجود در محدوده شهر نمی تواند از محل دو سوم سهمی ببرند ، چون که سهم دو سوم مربوط به مناطق کمتر توسعه یافته می باشد که براساس مصوبه دولت شهر یاسوج خارج از مناطق عنوان شده می باشد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1