تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۰۱۳۲۳
مدیرکل مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد:

مبارزه با فرار مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

۰
مبارزه با فرار مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود
کبنا ؛محمدعلی غفاری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پرداخت مالیات منجر به تقسیم ثروت عادلانه می‌شود، اظهار داشت: تمام جامعه بایستی مالیات خود را پرداخت کنند تا شاهد توزیع ثروت عادلانه در جامعه باشیم.
وی با برشمردن فواید پرداخت مالیات در جامعه اسلامی، ادامه داد: پرداخت مالیات کمک‌های فراوانی می‌تواند به جامعه کند و همه باید همکاری کنند.
مدیرکل مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خیلی‌ها نسبت به پرداخت مالیات خوشبین نیستند اما این را بدانید که پرداخت مالیات می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
غفاری با بیان اینکه سیاست سازمان امور مالیاتی کشور در دوران مدیریت تقوی نژاد و جنتی جلوگیری از فرار مالیات‌ها است، خاطرنشان کرد: این سیاست بنحو شایسته‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.
وی ادامه داد: ما در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کردیم در جذب مالیات‌ها فشاری به مردم وارد نشود و امروز آمارها این را بخوبی نشان می‌دهد.
مدیرکل مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی از مزایای پرداخت مالیات‌ها، خاطرنشان کرد: موارد گوناگونی در بخش‌های معافیت مالیاتی است که با مراجعه به ادارات تابعه بخوبی می‌توان اطلاعات لازم را دریافت کرد.
وی بیان کرد: کسانی که اطلاعات لازم ‌مالیاتی را ندارد می‌توانند در دوره های آموزشی اداره کل مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت تا آشنایی خوبی از نحوه پرداخت مالیات و معافیت آن برخوردار شوند.
غفاری از رایگان بودن دوره‌های آموزشی برای داوطلبین یادگیری آموزش‌های مالیاتی خبرداد و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل ناآشنا بودن برخی افراد با مجازات مالیات گرفتار این مجازات‌ها می‌شوند.
وی تاکید کرد: اگر کشور ما متکی به نفت نبود الان گرفتار چنین مشکلاتی نبودیم و آمریکا با 300 سال قدمت با کشور ما با قدمت سه هزار ساله شاخ و شانه بکشد.
غفاری با بیان اینکه از زمانی که وابسته به نفت شدیم به دنبال تکنولوژی نرفتیم و این خواست کشورهای استعمارگر بود، افزود: ‌اینکه دیدید ارزش پول ما در ابتدای سیاست‌های تحریمی آمریکا کاهش یافت به دلیل متکی بودن به همان نفت است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با مقایسه تلاش‌های ژاپن و مواهب الهی در ایران، تصریح کرد: ژاپنی‌ها متکی به نفت نبودند و امروز جایگاه ژاپن را در دنیا می‌بینیم.
مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مالیات در ایران مظلوم واقع شده و نگاه خوشبینی به آن وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1