تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۰۱۳۲۰
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:

حکم شکارچی متخلف در دنا صادر شد

۲
۰
حکم شکارچی متخلف در دنا صادر شد
کبنا ؛
 محسن جعفری‌نژاد با اشاره به اینکه متخلفی که به قصد شکار وارد منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا شده بود به مصادره اسلحه و جزای نقدی محکوم شد، گفت: در کمتر از یک سال با همکاری دستگاه قضا رای قطعی متخلفی که به قصد شکار وارد پارک ملی دنا شده بود صادر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: اواسط سال گذشته مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دنا حین دوربین کشی و کنترل منطقه متوجه حضور متخلفی می‌شوند که با تجهیزات کامل به قصد شکار وارد منطقه حفاظت و پارک ملی دنا شده بود.

جعفری‌نژاد  افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی دنا  با هوشیاری کامل موفق می‌شوند این متخلف با سابقه شکار را قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کنند.

وی افزود: به منظور اعمال قانون، متخلف به همراه آلات مکشوفه از جمله یک قبضه سلاح ساچمه زنی دولول غیر مجاز به مراجع قضایی شهرستان دنا معرفی می‌شود.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همکاری  خوب مراجع قضایی شهرستان و شعبه 101 دادگاه کیفری 2 این شهرستان افزود: متخلف به یک میلیون و پانصد هزار ریال جزای نقدی بخاطر شروع به شکار،  بنا به حمل سلاح غیرمجاز ضمن مصادره اسلحه به نفع دولت( وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح) به 10  میلیون ریال جزای نقدی دیگر محکوم شد.

این مقام مسئول به واخواهی حکم صادره، بطرفیت متخلف اشاره کرد و گفت: با اعتراض متهم پرونده به شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان ارجاع می‌شود که قضات شعب این دادگاه، پس از  بررسی اعتراض متخلف، ضمن رد آن عینا" رای اولیه را بدون کم و کاستی تائید می‌کند که منجر به صدور رای قطعی این پرونده می‌شود.

بیش از 11 درصد مساحت کهگیلویه و بویراحمد را مناطق حفاظت شده و پارک ملی تشکیل می‌دهند که مهمترین زیستگاه در حوزه جنوب غرب کشورمحسوب می شود و پوشش غالب آن جنگل بلوط است.  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ سی ای رای .و
توکل
United States
این بدبخت هم.، چون با چشمان خودم سال قبل دیدم ماموران محیط زیست در خانه یک متخلف در سی سخت حدود ده کیلو گوشت شکار کشف کردند .ی با توجه به بند پ نشد اگه مسعولین میخوانند می توانند برای راست بودن این قضیه را پیگیری کنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1