تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۱۳۱۶
یادداشت:

شانتاژ برای رقیب‌تراشی در انتخابات گچساران

۵
۳
شانتاژ برای رقیب‌تراشی در انتخابات گچساران
کبنا ؛متن ارسالی

دوباره هم انتخابات و جوسازی‌های روانی و رسانه‌ای دکانی را برای کسانی بازکرده که در دوره نمایندگی خودشان هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و زمانی که از سر ناامیدی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهر شیراز سر برآوردند و با «نه» بزرگ مردم شیراز و میزان رأي که دور از انتظار نبود برای مدتی سر به لاک فرو بردند.
گویا مدتی است که یخ‌های شکست مفتضحانه در استان فارس آب‌شده و این بار می‌خواهد با ایجاد جوسازی و انجام بازی‌های نادرست، خود را در گچساران مطرح کند اما غافل از اینکه این نوع رفتارها منسوخ‌شده و مردم فهیم گچساران و باشت بازی  این بازی‌های کودکانه را نمی‌خورند.
آقای جعفری چرا شما همیشه قبل از انتخابات به فکر مردم و به‌خصوص جوانان می‌افتید چرا در این مدت خبری از شما و به قول خود به خاطر حجب و حیا روزه سکوت گرفته بودید و به ناگاه احساس تکلیف کرده با زیر سئول بردن تلاش‌ها و زحمات دیگران به آن‌ها حمله کرده و تنها خود را انقلابی بدانید اما زهی خیال باطل... و این حناها نزد مردم بی‌رنگ شده است.
چرا از دوران نمایندگی خود برای مردم نمی‌گویید که کدام دستاوردها و تحولات عمرانی، اجتماعی و یا حتی سیاسی را برای مردم به ارمغان آوردید در این مدتی که دائم به فکر تخریب تلاش‌های دکتر تاجگردون بودید چرا دوران تصدی خود بر صندلی نمایندگی مجلس شورای اسلامی سخنی نراندید و یا شاید شماها فقط با تخریب دیگران است که می‌توانید خود را مطرح کنید.
آقای جعفری اگر فکر می‌کنید که با این بازی‌های جدید و شانتاژهای تبلیغاتی با قصد معرفی خود به‌عنوان رقیبی برای دکتر تاجگردون در انتخابات پیش رو می‌خواهید شکست  خود در شیراز را جبران کنید این را بدانید که دست شما برای مردم رو شده و دوران امثال شما به پایان رسیده است.
« پینۀ ما کف دست است نه بر پیشانی، بس کن ای حضرتِ مدّاح غلط می‌خوانی»
-----------------
حبیب‌الله ديبا
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Ali
Iran, Islamic Republic of
همشهری محترم حال یه نگاهی بهت کف دستت ویا پیشانی خودت و دوستان خودت بکن ببینم پینه میبینی .
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محترم شما اشتباه میکنید اقای جعفری به خاطر پیشرفت این شهرسکوت کرد نه ازترس اقای تاجگردون وشمای نگارنده واقای تاجگردون خوددرجلسه ای که درشیرازترتیب داده بودباتوهین به جعفری استارت واقعیت تلخی را اشکارنمودکه به مضاق شما وامثال شما خوش نیامداماهمیشه واقعیت تلخ ونپذیرفتنی
Iran, Islamic Republic of
چه دست آوردی بالاتر از نمره انظباط ۲۰ به خاطر سکوتش در مجلس آدم آرام وکم حرفی بود اگر گاهی هم تعارف یک نقطی بهش کردند با حجب وحیایی همشیگی می فرمود حرف خاصی نظر خاصی ندارم وقتش را به دیگران میداد دست به قلمش خوبه نقطش بسیار ضعیف بنده خدا بیان ندارد . نمیشه تو مجالس حرف بزنه.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای جعفری که مستند کد را ارائه دادند شما هم مستند حرف بزنید نه تخریب بی دلیل
Iran, Islamic Republic of
یدالله فوق ایدیهم خدا به جاه وجلالت قسمت میدهم هرکس قبل از این انقلاب بعد از انقلاب حین انقلاب به این ملت ایران اسلامی وجوانان ایران اسلامی الخصوص مردم وجوانان شهرستان های گچساران باشت هرکس به خاطر مطامع سیاسی وقومی وقبیله ای خدشه ای به آبرو حیثت وشرف کسی وارد کرده ومیکند در این دنیا وآن دنیا خجالت کار وروسیاه دوعالمش کن ونسل ونتیجه اش را در ذلت وخوار قراربده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1