کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

شانتاژ برای رقیب‌تراشی در انتخابات گچساران

17 تير 1397 ساعت 1:29

انتخابات پیش رو می‌خواهید شکست خود در شیراز را جبران کنید این را بدانید که دست شما برای مردم رو شده و دوران امثال شما به پایان رسیده است.


متن ارسالی

دوباره هم انتخابات و جوسازی‌های روانی و رسانه‌ای دکانی را برای کسانی بازکرده که در دوره نمایندگی خودشان هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و زمانی که از سر ناامیدی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهر شیراز سر برآوردند و با «نه» بزرگ مردم شیراز و میزان رأي که دور از انتظار نبود برای مدتی سر به لاک فرو بردند.
گویا مدتی است که یخ‌های شکست مفتضحانه در استان فارس آب‌شده و این بار می‌خواهد با ایجاد جوسازی و انجام بازی‌های نادرست، خود را در گچساران مطرح کند اما غافل از اینکه این نوع رفتارها منسوخ‌شده و مردم فهیم گچساران و باشت بازی  این بازی‌های کودکانه را نمی‌خورند.
آقای جعفری چرا شما همیشه قبل از انتخابات به فکر مردم و به‌خصوص جوانان می‌افتید چرا در این مدت خبری از شما و به قول خود به خاطر حجب و حیا روزه سکوت گرفته بودید و به ناگاه احساس تکلیف کرده با زیر سئول بردن تلاش‌ها و زحمات دیگران به آن‌ها حمله کرده و تنها خود را انقلابی بدانید اما زهی خیال باطل... و این حناها نزد مردم بی‌رنگ شده است.
چرا از دوران نمایندگی خود برای مردم نمی‌گویید که کدام دستاوردها و تحولات عمرانی، اجتماعی و یا حتی سیاسی را برای مردم به ارمغان آوردید در این مدتی که دائم به فکر تخریب تلاش‌های دکتر تاجگردون بودید چرا دوران تصدی خود بر صندلی نمایندگی مجلس شورای اسلامی سخنی نراندید و یا شاید شماها فقط با تخریب دیگران است که می‌توانید خود را مطرح کنید.
آقای جعفری اگر فکر می‌کنید که با این بازی‌های جدید و شانتاژهای تبلیغاتی با قصد معرفی خود به‌عنوان رقیبی برای دکتر تاجگردون در انتخابات پیش رو می‌خواهید شکست  خود در شیراز را جبران کنید این را بدانید که دست شما برای مردم رو شده و دوران امثال شما به پایان رسیده است.
« پینۀ ما کف دست است نه بر پیشانی، بس کن ای حضرتِ مدّاح غلط می‌خوانی»
-----------------
حبیب‌الله ديبا
 


کد مطلب: 401316

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401316/شانتاژ-رقیب-تراشی-انتخابات-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1