تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۰۱۳۱۰

پروژه تصفیه‌خانه سی‌سخت 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۰
پروژه تصفیه‌خانه سی‌سخت 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
کبنا ؛سید علی لدنی‌نژاد بابیان اینکه این پروژه تصفیه‌خانه سی‌سخت 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: با توجه به اینکه این پروژه از طرح‌های دارای اولویت شرکت آب و فاضلاب استان در مرکز شهرستان دنا بوده تلاش می‌کنیم در موعد مقرر وارد مدار بهره‌برداری شود.
لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه در اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت از مدرن‌ترین و جدیدترین پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب استفاده‌شده است، ادامه داد: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب، تأثیر بسزایی بر حفظ محیط‌زیست و بهداشت شهر توریستی سی‌سخت دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار این پروژه را افزون بر 39 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: دبی خروجی این تصفیه‌خانه 1200 مترمکعب در شبانه‌روز است.
لدنی‌نژاد بابیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سی‌سخت از نوع پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به روش رشد تلفیقی است، تصریح کرد: جمعیت زیرپوشش این تصفیه‌خانه حدود 8 هزار نفر پیش‌بینی‌شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده فاضلاب دو شهر چرام و سی‌سخت تا پایان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود که انتظار می‌رود مردم برای انشعاب مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1