کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پروژه تصفیه‌خانه سی‌سخت 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

16 تير 1397 ساعت 14:36

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه تصفیه‌خانه سی‌سخت 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


سید علی لدنی‌نژاد بابیان اینکه این پروژه تصفیه‌خانه سی‌سخت 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: با توجه به اینکه این پروژه از طرح‌های دارای اولویت شرکت آب و فاضلاب استان در مرکز شهرستان دنا بوده تلاش می‌کنیم در موعد مقرر وارد مدار بهره‌برداری شود.
لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه در اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت از مدرن‌ترین و جدیدترین پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب استفاده‌شده است، ادامه داد: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب، تأثیر بسزایی بر حفظ محیط‌زیست و بهداشت شهر توریستی سی‌سخت دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار این پروژه را افزون بر 39 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: دبی خروجی این تصفیه‌خانه 1200 مترمکعب در شبانه‌روز است.
لدنی‌نژاد بابیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سی‌سخت از نوع پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به روش رشد تلفیقی است، تصریح کرد: جمعیت زیرپوشش این تصفیه‌خانه حدود 8 هزار نفر پیش‌بینی‌شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده فاضلاب دو شهر چرام و سی‌سخت تا پایان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود که انتظار می‌رود مردم برای انشعاب مراجعه کنند.


کد مطلب: 401310

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401310/پروژه-تصفیه-خانه-سی-سخت-70-درصد-پیشرفت-فیزیکی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1