تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۰۱۲۸۹
در خطبه‌های گچساران

استخدام‌ فله‌ای بازهم صدای مردم را در آورد

۶
۰
استخدام‌ فله‌ای بازهم صدای مردم را در آورد
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته در جمع نمازگزاران با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خداوند است و انسان مؤمن در همه شرایط باید در زندگی با رعایت تقوا و دوری از گناهان رستگار شود.
 وی ادامه داد: انسان همواره باید بر اساس توصیه‌های الهی قدم بردارد چراکه خداوند راه درست و راست را برای انسان فراهم کرده است.
امام‌جمعه گچساران افزود: خداوند قرآن و پس‌ازآن پیامبران را فرستاد تا انسان را از گمراهی نجات دهد و بر این اساس است که انسان نباید مسیر درست را گم کند.
وی با اشاره به مناسبت‌های این هفته ابراز کرد: یکی از نکات مهمی که اخیراً مقام معظم رهبری در دیدار فرهنگیان و دانشگاهیان داشته‌اند، لازم است که باید مطالعه دقیقی صورت بگیرد و سخنان ایشان به‌عنوان نایب امام عصر (عج) معنایش این است که این سخن بیان امام زمان (عج) است و مسئولان و مردم باید توجه ویژه و جدی به آن داشته باشند و همه ما در این خصوص مسئول هستیم.
 خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس توصیه‌های بجا و به حقی به آن‌ها داشتند که شما سوگند خورده‌اید و بر اساس سوگندی که خورده‌اید باید حرکت کنید و از مبانی و دستاوردهای انقلاب با رفتارهای انقلابی دفاع و عمل نمایید.
 حجازی اذعان کرد: نمایندگان مجلس باید تقوا داشته باشند و ملاک برای آن‌ها تقوا باشد.
 امام‌جمعه گچساران بابیان اینکه از سوی دیگر شورای نگهبان نیز باید خیلی تیزبین‌تر و دقیق‌تر عمل نماید، گفت: اینکه امروز مشاهده می‌کنیم مشکلاتی وجود دارد مختص این دولت نیست و در دولت‌های قبل نیز وجود داشته است و اگر همه رعایت تقوا می‌کردند قطعاً مشکلات کمتر می‌شود.
 وی ادامه داد: اگر مشاهده کردید که می‌گویند می‌خواهند دیوار بکشند این یعنی بی‌تقوایی و اگر کسی گفت ما با این‌ها تا جهنم هم می‌رویم این هم به معنی بی‌تقوایی است.
 حجازی با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) به مقام معظم رهبری و مردم عنوان کرد: امیدواریم مراسمات خوبی در این روز در شهرستان برگزار شود.
 امام‌جمعه گچساران در ادامه با اشاره به‌روز عفاف و حجاب گفت: بحث حجاب جز ضروریات دین است و باید همه بدانیم دشمنان در تلاش هستند و این ما هستیم که باید آگاه باشیم.
 وی ادامه داد: حجاب از ضروریات است و علامت مسلمانان و مسئولان باید تلاش کنند در این خصوص در جهت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش نمایند.
  حجازی در ادامه با اشاره به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و مصرف آب و برق در کشور باوجود کم بارانی‌های اخیر و خشک‌سالی ابراز کرد: انتظار می‌رود مردم و مسئولان دست‌به‌دست هم دهند تا از این بحران خارج شویم.
 امام‌جمعه گچساران در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: آنچه اثرگذار است این است که به مردم راست بگوییم و به مردم نگوییم مشکلات وجود ندارد و انتظار می‌رود با آن‌هایی که دستشان کج است برخورد قاطع صورت بگیرد و دستشان قطع شود.
 وی افزود: همه باید تلاش کنند تا مردم به‌نظام اعتماد داشته باشند و اگر دستگاه‌های دولتی قصد دارند نیرویی جذب کنند بر اساس آزمون باشد و به‌صورت شفاف کار شود تا اعتماد مردم نسبت به‌نظام سلب نشود.
 خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: مردم نظام و انقلابشان را دوست دارند و انتظار دارند مسئولان نیز بر اساس عدالت عمل نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بدحرف میزنیf
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا
در ش.. حتی قبل از اعلام نتایج آزمون نیروهای شرکتی ، چند نفر از آنها از جند روز قبل مشغول بکار شده اند !!!
یکی از آنها کارشناس...طرحی است که سال گذشته طرحش تمام شد و از چند روز در. و در قالب نیروی شرکتی مشغول بکار شده آنهم قبل از اعلام نتایج ؟؟؟؟؟!!!!!

البته چون داماد دکتر ....... است !!!!!
مردم
Iran, Islamic Republic of
جدیدا . با چندتا پیمانکار قراردادبسته و شروع کرده به بستن قرارداد با فامیلا و دوستان نماینده و یواشکی در قسمتهای مختلف مشغول بکارشون میکنن !! دنیا را آب برد. العموم ها را خوابببببببببببببببببب برد !!
Iran, Islamic Republic of
هرهفته دربان...چندنفربکارگرفته میشن ..که ازاقراب و فامیل ها و سفارش شده مدیران میباشند... هستین ی بازرسی بکنین
Iran, Islamic Republic of
بانک .شده جولانگاه استخدام های فله ای و فامیلی
وحدت
Iran, Islamic Republic of
سلام
هممون دونیم که هیچ من ای گپل ده نی
هرکه ترس کار خشه که وقوم خیشلشه نها سرکار
احسنت ومدیرعامل برق استان
بالی ۲۰۰ نفره نون دا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1