تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۰۱۲۸۰
متن ارسالی:

بزرگان مراقب گفتار و رفتارهایشان باشند / عده‌ای هیزم‌بیار آتش‌‌اند

۹
۱
بزرگان مراقب گفتار و رفتارهایشان باشند / عده‌ای هیزم‌بیار آتش‌‌اند
کبنا ؛متن ارسالی

بدون در نظر گرفتن درست و یا نادرست بدون، گفت‌وگوی «علیمراد جعفری» با رسانه‌ها و طرح ادعای ساوکی بودن «حاج بهرام تاجگردن» واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت نه اینکه حرف‌های جعفری مهم، علمی و یا دقیق و کارشناسی شده بود بلکه از این لحاظ که اتهامی را به «بهرام تاجگردون» بست که تاکنون هیچ‌گاه و در هیچ‌زمانی و مکانی در باره آن حرفی زده نشده و اصلاً در هیچ دادگاهی هم به اثبات نرسیده بود. قلم‌ به دستان فقط روی همین سخن «علیمراد جعفری» زوم کردند و بد نوشتند.
سخنان علیمراد جعفری و نسبت دادن «ساواکی» به حاج بهرام تاجگردون که از او شهید زنده نام می‌بردند، را از چند مدنظر می‌توان بررسی کرد. بدون شک این نوع سخنان کار پسندیده‌ای محسوب نمی‌شود و قبل از اینکه بخواهیم طرف مقابل‌مان را تخریب و یا خورد بکنیم، خودمان را سیبل انتقادها و قضاوت‌های نادرست و غلط دیگران قرار می‌دهیم.
بعد از سخنان جعفری و اتهام بستن به «بهرام تاجگردون» عده‌ای در کسوت دفاع از «حاج بهرام» انتقادهای تندتر از «علیمراد جعفری» کردند. فضاسازی‌ کاذبی به راه افتاد و تا ساعاتی هر کس هر چیزی در افکارش خطور می‌کرد به رشته تحریر در می‌آورد و می‌نوشت.
بالاخره بازار محکوم کردن و تخریب همدیگر و متأسفانه ناسزا گفتن رواج پیدا می‌کند که به هیچ وجه در شأن انسان‌های وارسته‌ی همچون «جعفری» و «تاجگردون» نبوده و نخواهد بود.
لذا همگان باید مراقب رفتارشان باشند، آقای تاجگردون چندین سال ریاست کمیسیون مهم برنامه و بودجه مجلس را برعهده دارد و او به عنوان یکی از نمایندگان مطرح کشور شناخته می‌شود و قطعاً وی باید در بیان تمام کلمات، گفتار، رفتار و حتی حرکات خود دقت‌های لازم را داشته باشد و نباید هر سخنی را در هر محفلی بر زبان جاری نماید، علیمراد جعفری که از خانواده‌های ایثارگر، انقلابی و با اصالت شهرستان گچساران است، نیز باید مراقب گفته‌ها و حرکات خود باشد چرا که همواره رفتار آنان مورد ارزیابی جامعه و به ویژه جوانان قرار می‌گیرد.
از طرفی عده‌ای خدانشناس و بدون هویت هم منتظر هستند تا اختلاف کوچکی بین بزرگان، دولتمردان و مسوولان پیش بیاید و هیزم‌بیار آتش برافروخته شوند و در این بین مطالبات واقعی مردم از جمله اشتغال، درآمد کافی، رفاه عمومی، آرامش و خدمات‌دهی مناسب به ورطه فراموشی سپرده می‌شود.
فرهیختگان، دانشگاهیان، جوانان، سیاسیون، اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و «همه و همه» باید به دنبال مطالبات به حق مردم باشند و اولویت‌های سیاسی را خط بکشند.
یکی از رسانه‌ها اینگونه نوشت؛ انتشار گفت‌وگوی «علمیراد جعفری» و طرح ادعای ساواکی بودن بهرام تاج‌گردون با کد اختصاصی ۸۶۰۷۰ توسط این نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با واکنش‌های مختلفی در گچساران و باشت روبرو شده این در حالی است که خانواده تاج‌گردون در این خصوص سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی به این ادعای مطرح شده توسط جعفری نشان نداده‌اند.
 در صورت عدم اثبات طرح ادعای ساواکی بودن بهرام تاج‌گردون پیامدهای سنگینی متوجه جعفری خواهد شد و طرح دعوی و اعاده حیثیت ابتدایی‌ترین حق قابل دفاع تاج‌گردون‌ها خواهد بود اما باید دید علیمراد جعفری چگونه و بر اساس چه مدارکی اینگونه رک و صریح این موضوع را رسانه‌ای کرده و اصولاً چرایی زمان افشای این ادعای عجیب و البته تخریبی نیز از دیگر سئوالات افکار عمومی شده است، به هرحال طرح ادعای ساواکی بودن بهرام تاج‌گردون آن هم با اشاره به کد وی در ساواک توسط جعفری که طی سال‌های دور مسئوول دفتر شورای نگهبان در گچساران بوده موافقان و مخالفان تاج‌گردون‌ها را در جامعه سیاسی گچساران و باشت به تفکر واداشته است.
 انتشار واکنش‌های انتقادی از ادعای جعفری در جبهه فکری همسو با تاج‌گردون‌ها همچنین استراتژی دعوت به مناظره توسط طیف نزدیک به تاج‌گردون امری طبیعی و قابل پیش‌بینی بوده اما باید گفت امروزه دیگر اذهان و افکار عمومی اعتنای قابلی به دفاع اطرافیان هر مسئوولی از جمله تاج‌گردون نداشته و تنها به پاسخگویی و شفاف‌سازی خود شخص بسنده خواهند داشت امری که طی ماه‌های اخیر آثار مطلوبی در حیات سیاسی تاج‌گردون به همراه نداشته و سوالات زیادی را در ذهن منتقدان و حتی طرفداران نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده است.
 
حالا بعد از سکوت تاج‌گردون در قبال انتشار ایمیل‌های وی در فضای مجازی، یادداشت‌های سریالی منتقدینش علیه عملکرد وی، طرح و ادعای علیمراد جعفری مبنی بر ساواکی بودن حاج‌بهرام تاج‌گردون نیز با سکوت همراه بوده است، بدون هیچ شکی سکوت تاج‌گردون در این خصوص و بسنده کردن به جوابیه‌ها و انتقادهای احساسی برخاسته از غرور و تعصب سیاسی اطرافیان وی نمی‌تواند افکار عمومی گچساران و باشت را قانع کند و بازخوردهای منفی آشکار و پنهانی در وجهه سیاسی و اقبال عمومی آینده گچساران و باشت برای وی به همراه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

وکالت
Iran, Islamic Republic of
متنتون سر و ته اون با هم ناموزون هست.
بهتر بنویس دوست من.
United States
باز هم که . آتش بیار معرکه. ولا . خشک خشک است و چنان شعله ای بپا کند که تمام استان را به آتش میکشد. این مقال جنابعالی یه تش بی دودی درست کنه. منظورت اینه که حاج غلام و حاج بهرام بر علیه جعفری صحبت کنن و موضع بگیرند. مگه نه گفتی تاجگردون سکوت کرده و باید جواب بده. اگر جواب داد که فضا شعله ورتر میشه
ارمان دره شوری
Iran, Islamic Republic of
حرف راست راباید. ٫ البته وصله های قدیمی باعث ازبین رفتن رجل سیاسی قدیمی شد
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
ای.. که حالا دارن عملا مقابله کرده اند با خانوتده شهدا و ایثارگران
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب اقای جعفری کمی زیاده روی کردند
در زمان شاه ساواک برای بعضی انقلابیون پرونده همکاری درست کردند ان هم افرادی که اصلا دست از مبارزه با ان رژیم برنداشتند و مطمئنا حاج بهرام هم از ان گروه افرادی بودند که بخاطر تسلیم نشدن در برابر ساواک چنینین پرونده ای را براش ثبت کردند
پس اقای جعفری نباید اخرت خود را به دنیای هوا و هوس و قدرت طلبی و جاه طلبی امروزه بفروشد
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
برادر این نظر شخصی جنابعالیه پس باید هرانقلابی یه. داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد امام عزیز با آن عظمت روح همیشه از عزیز بزرگوار ی در استان تعریف وتمجید وحمایت میکرد ولی. بعد از انقلاب دنبال.ی دنبال ایشان بود. بعد از انقلاب . بابااین ..ه نمیداند که دوره وتاریخ. تمام شده آن موقع که وقتش را تومجلس. تمام شد مردم شریف وبزرگوارگچساران وباشت الفبای سیاست را تمام کمال حفظند وتدریس میکنند وبا درایت انتخاب میکنند وافتخار میکنند به انتخاب خود که اولین لر بر کرسی کاربردی ترین کمیسیون مجلس جلوس نموده تا کور شود آنکه نتواند دید بزرگواری وتوانمندی نماینده بزرگوار وبزرگ منش و سراسر ادب ومعرفت ونزاکت شهرستانهای گچساران وباشت را
Iran, Islamic Republic of
اولا. محترم جه. نزد آقای تاج گردون وجعفری بزرگترین توهین را به بخش عظیمی از مردم روا داشتی به .خدا کیست یا نمیدانی خدا نشناس یعنی چه اولا مردم با توجه به شناخت نسبی که داشتند واکنش نشان دادند نه از روی ..باید ب. به مردم که از روی نادانی انجام دادی معذرت خواهی کنی دوم فرق بین سیاست وسیات زدگی سیاست عین دیانت وسیاست خبیث براندازی هرکه باماست از ماست هرکه با ما نیست از مانیست به هر قیمتی وانگی باید از صحنه بدر شود اینجا هم دین را از سیاست وسیاست را می خواهی از هم جدا کنی البته بیان هر دو مورد نه از کینه بود ونه آگاهی بلکه حضرتعالی خواستی بابی به هر جهت خواستی چیزی نوشته باشی خدا وند از سر تقصیر وگناهانمان بگذرد وقلم عفوش را برگناهانمان بکشد
انقلابیم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دلیل جواب ندادن تاجگردون این است؛ که خوب میداند که اسناد و مدارک بر علیه ش رو خواهد شد و ترجیحا سکوت اختیار کرده اند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1