کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی

جوابیه رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران به تاجگردون

15 تير 1397 ساعت 2:04

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بازدیدی از مرکز ام.آر.آی  گچساران داشت و در ادامه  در صفحه شخصی اینستاگرام خودعنوان کرده است


غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بازدیدی از مرکز ام.آر.آی  گچساران داشت و در ادامه  در صفحه شخصی اینستاگرام خودعنوان کرده است: میلیارد تومان در این شرایط بدی خرج « ام .آر.آی » شهر بشه و چند ماه است بدلیل فقط ضعف اجراء و نظارت بر بهره برداری تعطیل است. کی باید پاسخگو باشد.
 
 دکتر محسن حیدرپور رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران با ارسال جوابیه ی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.
متن ارسالی بشرح زیراست.
ساختمان ام. آر.آی در زمان افتتاحیه کارشناسی نشده بود و برای (سیستم برق) چاه های ارت استاندارد حفر نشده بود و همچنین برق ساختمان غیرکارشناسی وصل شده بود که متاسفانه بعد از گذشت چندماه بر اثر صاعقه و عدم کارکرد چاه ارت و عدم استاندارد بودن برق کشی بیشتر قطعات سوخت و گاز دستگاه هم مشکل پیدا کرد.
 که در ادامه کل برق ساختمان و چند حلقه چاه ارت حفر شد و قطعات تعمیر شد و این موارد توسط شرکت بررسی و مجددا راه اندازی شد.
اما متاسفانه مجددا بعد از مدتی بر اثر اتصال برق فشار قوی خیابان و ورود آن به ساختمان و عبور از دستگاه محافظ یو.اس.بی و چاه ارت  که در نهایت باعث خسارت سنگینی به دستگاه ام.آر.آی وارد شد.
خاطر نشان می سازد: در ادامه با پیگیری های مستمر یک شرکت متخصص از تهران مشکل مرکز ام. آر.آی را مورد بررسی قرار داد و مقرر گردید که چاه ارت مرکز در خیابان حفر و سیستم برق آن مجددا از نوع طراحی شود که تاکنون چاه حفر و سیستم برق کشی در حال انجام می باشد که بعد از این مرحله می باید شرکت متخصص برای تعمیر و راه اندازی دستگاه ام.آر.آی به گچساران بیاید.
 


کد مطلب: 401279

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401279/جوابیه-رئیس-بیمارستان-شهید-رجایی-گچساران-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1