کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغییرات مهم و استراتژیک نوروزی؛

انتصابات جدید در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد

14 تير 1397 ساعت 14:24

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی طی احکام جداگانه ای، سرپرست چهار حوزه داخلی سازمان را منصوب کرد.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی علی شهابی نسب را به سرپرستی معاونت هماهنگی برنامه و بودجه منصوب کرد.
شهابی نسب دارای دکترای مدیریت دولتی بوده و رئیس گروهی بودجه و همچنین چندین سال معاونت آمار و اطلاعات سازمان در کارنامه مدیریتی خود دارد، او از اصلاح طلبان کهگیلویه می‌باشد.
نوروزی همچنین علی محمدی را که کارشناس آمار و کارشناس ارشد مدیریت دولتی می باشد و سال ها کارشناس و رئیس گروه آمار سازمان بوده را به سرپرستی معاونت آمار و اطلاعات سازمان منصوب کرد.
محمدی اصلاح طلب و از اهالی بویراحمد، و پیش از این نیز مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان بوده است و چندین سال معاون اداری مالی اداره کل ثبت احوال بوشهر و معاونت آمار سازمان استان را عهده دار بوده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در حکمی دیگر ابراهیم پناهی تلزالی را به سرپرستی مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان منصوب کرد.
پناهی بویراحمدی و اصلاح طلب می‌باشد. پناهی ریاست دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و همچنین ذیحسابی و مدیریت اداری مالی اداره کل امور عشایر استان را بر عهده داشته است و کارشناس ارشد اقتصاد کشاورزی می‌باشد.
طی حکمی دیگر، مهران یوسفی به سرپرستی حوزه برنامه ریزی سازمان منصوب شد.
یوسفی معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان و رئیس گروهی آموزش و پژوهش سازمان را در کارنامه دارد و پیش از این مشاور ریاست سازمان را بر عهده داشته است. وی از اهالی نورآباد و دارای کارشناس ارشد علوم اقتصادی می باشد.
سید امید موسوی نیز که سابقه کارشناسی، رئیس گروهی و معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان بخشی از کارنامه اوست از این پس با حکم نوروزی به سمت مشاور وی انجام وظیفه خواهد کرد.
سیدامید موسوی اهل گچساران و دارای مدرک کارشناس ارشد مهندسی معدن می‌باشد.


کد مطلب: 401266

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401266/انتصابات-جدید-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1