کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال پیامی مطرح شد

سخنگوی شورای «مادوان» روز شهرداری و دهیاری‌ها را تبریک گفت

14 تير 1397 ساعت 2:31

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان روز شهرداری و دهیاری‌ها را خدمت شهرداران و مجموعه پرسنل زحمت‌کش شهرداری‌ مادوان تبریک گفت.


سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان با ارسال متنی روز شهرداری و دهیاری‌ها را خدمت شهرداران و مجموعه پرسنل زحمت‌کش شهرداری‌ مادوان تبریک گفت.
این مطلب به شرح زیر است؛ 
نامگذاری 14 تیر به عنوان روز "شهرداری و دهیاری" اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهری و روستایی، به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
 نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌کنند.
 هر چه که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند در عرصه خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شکل بهتری عمل کنند قطعاً تاثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق این مهم نیز در گرو همکاری مردم در اولویت نخست و همکاری بین دستگاهی در اولویت بعدی است چرا که یک رابطه مستقیم بین مردم و شهرداری وجود دارد و هرچه که این رابطه از استحکام و قوت بیشتری برخوردار باشد قطعاً شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمت رسانی توفیقات بیشتری خواهند داشت.
 در پایان ضمن گرامیداشت ۱۴ تیرماه این روز را به همه شهرداران و دهیاران استان به‌ویژه مجموعه پرتلاش و زحمت کش شهرداری مادوان در رأس به برادر متعهد، دلسوز، پاک دست و ارزشمندم مهندس داریوش جهانبخش شهردار متخصص کاردان باتجربه شهر مادوان تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش‌های خالصانه، صادقانه و شبانه روزی این برادر گرامی و پرسنل خدوم شهرداری مادوان تقدیر تشکر می‌کنم امیدوارم که در سایه توجهات حضرت حق و در پرتو همکاری‌های متقابل در سه ضلع مثلث شورا، مردم، عوامل اجرایی با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم باعث توسعه و پیشرفت ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.


کد مطلب: 401259

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401259/سخنگوی-شورای-مادوان-روز-شهرداری-دهیاری-ها-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1