تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۰۱۲۵۳
با ارسال متنی مطرح شد

توضیحات فرودگاه یاسوج در باره نرخ بلیت پروازها

۰
توضیحات فرودگاه یاسوج در باره نرخ بلیت پروازها
کبنا ؛متن اطلاعیه فرودگاه یاسوج در خصوص نرخ بلیت پروازها به شرح زیر است؛
پیرو درج اخبار متعدد و ابهامات مرتبط با نرخ بلیت پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در مسیر یاسوج-تهران و بالعکس، روابط عمومی فرودگاه یاسوج، لازم می‌داند، مواردی را جهت استحضار مردم شریف استان و اصحاب رسانه جهت رفع شبهات، به شرح ذیل اعلام نماید.
1- در هیچ کجای دنیا فرودگاهها از نظر قانونی، دخالتی در نرخ گذاری بلیت پروازها ندارند و درکشور ما نیز این موضوع در حیطه اختیارات شرکت‌های هواپیمایی است و نظارت بر چارچوب این قیمت گذاری در حیطه اختیارات و نظارت سازمان هواپیمایی کشوری می‌باشد.
2- لکن بنا بر رسالت اجتماعی و تعلق منطقه‌ای، مدیریت این فرودگاه همواره در حال رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی فعال در فرودگاه جهت کاهش نرخ بلیت و استفاده حداکثر آحاد مردم از حمل و نقل هوایی بوده و هست. در همین راستا نیز تاکنون از تمامی ظرفیت‌های قانونی و اختیارات مجاز، جهت کمک به شرکت‌های هواپیمایی در کاهش هزینه‌های پروازی و در نتیجه به‌طور غیر مستقیم، کاهش نرخ بلیت پروازهای این فرودگاه استفاده نموده و خواهیم نمود.
3- به سبب برخی مسائل اقتصادی اخیر که مردم شریف واقف برآن هستند، اقتصاد و صنعت کشور و به‌طور اخص، صنعت حمل و نقل هوایی، روزهای حساسی را سپری می‌کنند که همه مسئولین ذیربط در تلاش برای رفع محدودیت‌ها هستند.
4- شناور بودن نرخ بلیت هواپیما و انطباق قیمت گذاری سفر هوایی بر اساس نظام عرضه و تقاضا، سالم‌ترین، منطقی‌ترین و پذیرفته شده ترین روال در همه جای دنیاست که ضامن تداوم گردش مالی شرکت‌های هواپیمایی است. سازمان هواپیمایی کشوری نیز با هوشمندی و تصمیم صحیح، این روش را اتخاذ نمودند که نه تنها زمینه ساز حذر از انحصار طلبی اشخاص در قالب چارترینگ شده، بلکه به بهبود خدمات مسافری و تضمین بازگشت سرمایه شرکت‌های هواپیمایی کمک نموده است.
5- بنا به اعلام، شرکت هواپیمایی آتا در سیستم فروش خود به‌طور معمول 3 گروه نرخ را استفاده نموده که شامل 20 صندلی با قیمت نازل، 20 صندلی با قیمت متوسط و 5 صندلی با نرخ بالا می‌باشد که به‌طور معمول همگی این نرخها در سایت رسمی آن شرکت، پایین‌تر از نرخ سایتهای فروش عمومی بلیت هواپیما است.
 لذا به مردم شریف استان توصیه می‌شود به جهت اینکه بتوانند بلیت موردنظر خود را با قیمت مناسب کنند، حداقل یک هفته قبل اقدام به تهیه بلیت مستقیماً از سایت شرکت آتا نمایند.
بی شک مزایای اقتصادی، توسعه و استمرار پروازها در یک منطقه بر همگان واضح و روشن است. لذا ضمن تشکر از همه مردم و رسانه‌های دلسوز استان که علیرغم برخی مشکلات موقت فعلی، با بردباری از پروازهای مستقیم استان خود حمایت می‌کنند، خواهشمندیم این فرودگاه را با نظرات و انتقادات خود در خدمت رسانی بهتر و موثرتر یاری رسانند.

 با سپاس
روابط عمومی فرودگاه یاسوج
                                                                         
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1