تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۰۱۲۴۹
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

فرصت طلایی برای دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد/ استعدادهای برتر ثبت نام کنند

۱
۰
فرصت طلایی برای دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد/ استعدادهای برتر ثبت نام کنند
کبنا ؛حمداله اکوانی با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان ثبت نام «طرح جایزه تحصیلی دانشجویان صاحب استعداد برتر» را در کل کشور آغاز کرده است، اظهار کرد: در میان دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد، استعدادهای فراوانی وجود دارد که برای دریافت حمایت‌های بنیاد نخبگان باید در این طرح ثبت نام نمایند.
 وی از انتشار شیوه نامه طرح جایزه تحصیلی دانشجویان صاحب استعداد برتر توسط بنیاد ملی خبر داد و افزود: براساس این شیوه نامه، برگزیدگان کنکور، دانشجویان سالهای اول و دوم مقطع کارشناسی، دانشجویان سالهای سوم و چهارم مقطع کارشناسی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری براساس مولفه هایی چون فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناورانه ارزیابی می‌شوند و تحت حمایت‌های این طرح قرار می‌گیرند.
 رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام و بارگذاری مدارک توسط دانشجویان متقاضی در سامانه سینا  به نشانی sina.bmn.ir  که به این منظور راه اندازی شده، دانشجویان براساس شیوه نامه توسط بنیاد ملی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برگزیدگان از حمایت‌های بنیاد برخوردار خواهند شد.
 اکوانی حمایت مادی و معنوی را از جمله جوایز طرح برشمرد و عنوان کرد: سقف حمایت‌ها برای دانشجویان در مقاطع مختلف متفاوت است اما اعتبار آموزشی، پژوهشی، آموزش یاری، اعزام به فرصت‌های مطالعاتی داخلی و خارجی، مجوز خروج از کشور بدون وثیقه نظام وظیفه، ودیعه مسکن، هدیه ازدواج، راتبه دانشجویی، بیمه تکمیلی و غیره از جمله جوایز پیش بینی شده در این طرح است.
 وی خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در این فراخوان شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب کنند علاوه بر سایر حمایت‌های ذکر شده از جایزه آموزش یاری و پژوهش یاری بهره مند می‌شوند که مبلغ آن برای مقطع کارشناسی ارشد 50 میلیون ریال و برای مقطع دکتری 100 میلیون ریال در سالتحصیلی خواهد بود.
 رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرصت ثبت نام در این طرح تا 15 مردادماه سالجاری است و تمدید نمی‌شود، بیان کرد: همچنین دانشجویانی که در کنکور سالجاری پذیرفته می‌شوند نیز می‌توانند از ابتدای مهرماه با مراجعه به وبگاه های بنیاد ملی نخبگان در این طرح نامنویسی نمایند.
 اکوانی افزود: این یک فرصت طلایی برای دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد است که مورد حمایت قرار گیرند لذا از همه رسانه‌ها و فعالان رسانه ای و فضای مجازی می‌خواهیم که این طرح را اطلاع رسانی کنند تا استعدادهای دانشجویی بتوانند در مدت مقرر در طرح ثبت نام نموده و از مزایای آن برخوردار شود.
  متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه و فرخوان طرح جایزه تحصیلی دانشجویان صاحب استعداد برتر بنیاد ملی نخبگان به وب سایت بنیاد نخبگان استان به آدرس kb.bmn.ir مراجعه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رصد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد باسواد ومردمی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1