تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۰۱۲۱۲
در نشست ساماندهی امور جوانان بهمئی مطرح شد

نظری: نفوذ سیاسیون در جزئیات امور ادارات نادرست است

۵
۰
نظری: نفوذ سیاسیون در جزئیات امور ادارات نادرست است
کبنا ؛ سیدمحمدکاظم نظری گفت: انقلاب اسلامی میراث گران بهای حضرت امام راحل که با جهان بینی توحیدی و درهم شکستن سیطره‌ی استکبار بر کشور پی ریزی شده و همه موظف به حفظ آن در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و کمک به دولت تدبیر و امید هستیم.
وی، شرایط موجود را ویژه دانست و افزود: با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و رئیس جمهوری ترامپ که به صورت علنی وابسته به رژیم صهیونیستی است و به قوانین بین المللی و تعهدات خود بخصوص در توافق برجام پایبند نیست، لازم است که هشیار بوده و حتی لحظه‌ای غافل نشویم.
نظری افزود: مدیران باید خودشان را با وضعیت موجود تطبیق داده و از عافیت طلبی خودداری و تلاش خود را چندین برابر نموده تا به مردم خدمت نمایند.
 وی از مدیران خواست که با زبان رسا عملکرد دولت را که خدمات نظام می‌باشد بیان نمایند و به صورت مستند و مستدل خدمات، عملکرد و اقدامات سیستم اداری خود را در حیطه‌ی راه، مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان و سایر بخش‌ها اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند.
 معاون سیاسی و اجتماعی با یادآوری توطئه‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، گفت: امروز فقط چند کشور محدودِ و روسیاه برای جمهوری اسلامی مانع تراشی می‌کنند و آن اجماع جهانی قبل از برجام علیه ملت ما شکسته شده است و این از نتایج سیاست تنش زدایی دولت تدبیر و امید است.
 وی افزود: آمریکا به ناچار دست به دامن گروهک پلید منافقین شده تا شاید از این طریق بتواند ضربه‌ای به ملت ایران بزند.
 نظری، اولویت بندی نیازها را ضروری دانست و گفت: تنش آبی به عنوان جدی‌ترین اولویت و مسئله امروز کشور و استان است و باید راهکارهای لازم در این زمینه بکار بسته شوند.
 وی، نفوذ سیاسیون در جزئیات امور ادارات را نادرست خواند و افزود: این کار از دیدگاه استاندار و دولت پذیرفته نیست و استاندار به شدت مخالف قوم گرایی و طایفه گرایی است.
 نظری اضافه کرد: همه امکانات و فضاهای موجود باید در اختیار جوانان قرار بگیرد تا خللی در امور مربوط به جوانان پیش نیاید.
 معاون سیاسی استانداری، حمایت از نخبگان و گردش نخبگان را بخصوص در سطوح مدیریتی ضروری دانست و گفت: مدیری که چندین سال در رأس یک اداره قرار می‌گیرد لازم است، جای خود را به مدیر جدیدی بدهد.
 در این جلسه که با موضوع اوقات فراغت جوانان برگزار شد، تعدادی از مدیران ادارات شهرستان و مسئولین نهادها به بیان مسائل، مشکلات و کمبودها در حوزه‌های مربوط به جوانان بخصوص در بحث اشتغال، ازدواج، مسکن، آموزش، ورزش و تفریح پرداختند و برنامه‌ها و اقدامات خود را بیان کردند.
 فرماندار شهرستان بهمئی هم در رابطه با اهمیت موضوع جوانان گفت: نیروی انسانی به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه جامعه محسوب می‌شود و عظیم‌ترین بخش این سرمایه نیروی جوان، مولد و پرانگیزه است که با مدیریت و هدایت درست و فراهم نمودن زمینه بروز و ظهور توانمندی‌ها، می‌تواند به رشد و تعالی کشور کمک شایانی نماید.
 حکمت اله سنایی افزود: در زمینه امور جوانان با مشکل بیکاری مواجه هستیم و هرچند موضوع اشتغال دغدغه و مسئله همه جوامع است اما با توجه به اینکه بسیاری از جوانان با این بحران دست و پنجه نرم می‌کنند، باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا اثرات و آسیب‌های بیکاری به حداقل ممکن برسد.
 وی خاطر نشان کرد: باید با ایجاد اشتغال، تفریحات و پرنمودن اوقات فراغت برای جوانان از ورود آنها به مسیرهای غیرقابل پیش بینی جلوگیری کرد.
 فرماندار افزود: بحث زمین‌های شهری که به نوعی با جوانان و اشتغال و مسکن آنان مرتبط می‌شود از عمده‌ترین مشکلات این شهرستان است که استاندار و مجموعه معاونین استانداری در این زمینه اقدامات سودمندی انجام داده‌اند و لازم است این مسئله با جدیت بیشتری پیگیری شود.
 سنایی با اشاره به اولویت اشتغال و کارافرینی، اقدامات دولت تدبیر و امید را در توجه به اشتغال بی سابقه عنوان کرد و گفت: دولت بیشترین تسهیلات را به اشتغال جوانان تخصیص داده است و در حال حاضر به هر جوان متقاضی کار در هر زمینه‌ای که مایل باشد به مقدار لازم تسهیلات با بهره‌ی پایین داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
آش آنقدر شور شد. فهمید .
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
.بدون شک.مصداق بارز طایفه گرایی و قوم گرای.
سعید
United States
مطلب: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نفوذ سیاسیون در جزئیات امور ادارات را نادرست خواند و افزود: این کار از دیدگاه استاندار و دولت پذیرفته نیست و استاندار به شدت مخالف قوم گرایی و طایفه گرایی است.
.ا محصول انتخاب قوم گرایی.
ایثار
Iran, Islamic Republic of
بیش‌ترین دخالت را .ی‌؛نمونه عینی آن دخالت و ‌فشار به مدیرکل ب.درانتصاب یکی ازمعاونین؛مدیراقای ..را می‌خواد... را کسی که هیچگونه کارایی دربنیاد ندارد؛پس لطفا او. را اصلاح کن
شفی
Iran, Islamic Republic of
. نماد طایفه وقوم رایی .را بخاطر همین.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1