کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با رأی اعضا:

رئیس هیئت ووشوی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

11 تير 1397 ساعت 13:00

مدیر کل ورزش و جوانان استان از اعضای مجمع انتخابات هیات ووشو استان خواستار همگانی کردن ووشو در استان شد و گفت: یکی از اهداف ووشو بازی‌های آسیایی 2020 است.


سید محمد تقی علوی در این نشست که با حضور ریاست فدراسیون و اعضای این مجمع در یاسوج برگزارشد با قدردانی از حضور و حمایت‌های فدراسیون ووشو از هیات این استان افزود: بی شک حضور علی نژاد ریاست فدراسیون ووشوی کشور که نیابت رئیس فدراسیون ووشوی قاره آسیا و ریاست فدراسیون غرب آسیا را نیز عهده دار است انگیزه مضاعف برای ووشو کاران این استان خواهد بود.
علوی بر همگانی کردن ووشو در استان تاکید کرد و افزود: نگاه ووشوی استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل و توان ورزشکاران بازی‌های آسیایی 2020 و کسب سکوهای قهرمانی است.
مدیر کل ورزش و جوانان خواستار نگاه بهتر و عمیق تر مسئولان به عملکرد هیات ووشوی استان در سال گذشته و دلایل موفقیت و شکست‌های این رشته قهرمان پرور را خواستار شد.
وی از نگاه ویژه به ووشوی بانوان خبر داد و افزود: بانوان ووشوی استان "ورزشکارانی مبارز و جسور" هستند که حمایت بیشتر فدراسیون شایسته آنان است.
این مقام مسئول از انتظارات بیشتر از این هیات با توجه به توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات موجود خبر داد و افزود: انتظارات از این رشته در استان و کشور زیاد است و امیدوارم مسئولان این هیات با توجه به وجود قهرمان و ملی پوشان در دو بخش بانوان و آقایان در جهت کسب سکوهای کشوری، جهانی و بین المللی تلاش بیشتر کنند.
وی خواستار نگاه ویژه به قهرمانان و ملی پوشان این رشته شد و افزود: بی شک ووشوی استان زمینه کسب سکوهای و کرسی‌های کمیته‌های فدراسیون ووشو را داراست و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور مسئولان این هیات در کمیته‌های مختلف فدراسیون ووشو باشیم.
ووشو المپیکی می‌شود
رئیس فدراسیون ووشوی کشور در مجمع انتخاب هیات ووشو استان خواستار تلاش برای ارتقاء ووشو کهگیلویه وبویراحمد شد و گفت: رشته ووشو المپیکی می‌شود.
مهدی علی نژاد با بیان اینکه نگاه مهم فدراسیون، استعدادیابی در استان‌ها است، از حمایت‌های مادی و معنوی وزارت از فدراسیون از محل اعتبارات ۲۷ درصد ارزش افزوده خبر داد.
رییس فدراسیون ووشو کشور از حضورنیافتن جوانان ووشو استان به دلیل مصدومیت در تیم اعزامی به رقابت‌های برزیل ابراز نگرانی کرد و بربرگزاری اردوهای منظم وارتقاء جایگاه ووشو استان در سال جاری تاکید کرد.
وی از رشد ۱۶ درصدی ووشوی کهگیلویه وبویراحمد در سال ۱۳۹۶ ابراز خرسندی کرد و خواستار بررسی دلایل رکود ووشوی استان طی سال‌های ۹۴ تا ۹۵ شد.
رییس فدراسیون ووشو غرب آسیا و نایب رئیس قاره آسیا با اشاره به ظرفیت ووشو کاران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور و حضور در تیم‌های ملی در دو بخش بانوان و آقایان خواستار تلاش برای ارتقاء این رشته، مشارکت بیشتر ووشوی استان در برنامه‌های فدراسیون و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مربیگری و داوری شد.
مهدی علی نژاد از عضویت ۱۵۰ کشور در رشته ووشو خبر دادو گفت: کسب ۶ مدال طلا در بازی‌های کشورهای اسلامی، کسب سه مدال طلا در بخش ساندا و کسب مقام قهرمانی جهان در سال ۱۳۹۶ از افتخارات ووشوی کشور است.
علی نژاد از نگاه فدراسیون ووشو کشور به بازی‌های ۲۰۲۰ خبر داد و افزود: رشته ووشو وارد بازی‌های المپیک خواهد شد.
ریاست فدراسیون ووشوی کشور بر سرمایه گذاری در ووشو استان و کشور تاکید کرد و خواستار تعامل بیشتر با باشگاه نفت و گاز گچساران برای ارتقاء ووشوی استان شد.

همچنین در این نشست حجت‌الله امیری با کسب اکثریت آرا به‌عنوان رئیس هیات ووشوی استان انتخاب شد.
امیری تنها نامزد مجمع انتخابات هیات ووشوی استان برای سومین بار و برای چهارسال دیگر به‌عنوان رئیس این هیئت در استان انتخاب شد.
مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو در آئین  انتخاب رییس هیئت ووشو کهگیلویه وبویراحمدگفت: باید تلاش کرد استعدادهای جدید در ورزش ووشو شناسایی و جذب شوند.
وی افزود: شجاعت و سخت‌کوشی خاصِ مردم کهگیلویه و بویراحمد است و یقین دارم جوانان این دیار می‌توانند در ورزش ووشو افتخارآفرین باشند.
رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه باید شرایط برای حضور تمام ورزشکاران در مسابقات مختلف فراهم شود ادامه داد: ووشوکاران باید بدون دغدغه در مسابقات شرکت کنند و نباید با هزینه‌های شخصی به مسابقات اعزام شوند.
وی از حضور ووشوکاران ایران درمسابقات جهانی برزیل در هفته آینده خبرداد و گفت: امیدواریم در مسابقات آینده شاهد حضور ووشوکاران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز باشیم.
علی نژاد اضافه کرد: باید شرایط مربیان برای آموزش ووشوکاران به نحو مطلوب فراهم شود تا با دلگرمی به تمرینات خود ادامه دهند.

به گزارش کبنا، ریاست فدراسیون ووشوی کشور همچنین در بازدیدی که به همراه علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاون توسعه ورزش و اعضای هیات ووشو استان از خانه ووشو داشت از اختصاص شش میلیون تومان کمک نقدی به هیات ووشوی استان خبر داد.


کد مطلب: 401198

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401198/رئیس-هیئت-ووشوی-کهگیلویه-بویراحمد-انتخاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1