کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت

تخریب چهره «صفدر حسینی»

نوید لیموچی

10 تير 1397 ساعت 18:30

سید صفدر حسینی یکی از اولین‌های خوزستان است که از ابتدای دولت اصلاحات به سمت‌های دولتی گراییده شد و در دوره دوم هم وزیر شد؛ اما پیش‌ازاین، وی در جبهه‌های دفاع مقدس یکی از بسیجیانی بود که جان‌برکف نهاده بود.


اینکه مقدمه را با این مسئله شروع کردم دلیل دارد. بر این موضوع که چه کسانی می‌توانند مدعی شوند، صفدر حسینی سوای انقلاب نشانه‌ای دارد؟ او که تمام وجودش از سال ۵۷ همراهی نظام اسلامی بود و هنوز هم در این راه کوتاه نیامده، هرچند هجمه‌هایی این بار با نفرت بدتر و بیشتری او را هدف افترا و تهمت قرار داده است تا شاید او را از میدان دفاع از نظام بیرون کنند.
 تیزی تهمتی که نه‌تنها بر او بلکه بر بسیاری از اصحاب نظام واردشده است و همواره می‌شود و در پشت این جریانات چه کسانی نشسته‌اند، قطعاً می‌توان گفت هر چه هستند، دلسوز جمهوری اسلامی نیستند.
  کمی به عقب باید برگشت، اواخر دولت احمدی‌نژاد و گروهی که مدعی بودند آنان از همه به‌نظام ارجح‌ترند. همین ماجرا پیش آمد. ماجرایی که به خرید دلارها و بالا رفتن قیمت دلار و متعاقباً تزلزل در دولت دهم منجر شد و جریانی همه آن اتفاقات را می‌خواست به گردن یک نفر بیاندازد و آن‌کسی نبود جز صفدر حسینی.
 این بار با دهانی بازتر و بی‌پروایی علنی حمله را شروع کردند. به کسی که می‌توان او را یکی از ارکان دولت برای برون‌رفت از تنگناهایی موجود دانست.
 بدون شک در او توانایی وجود دارد که این‌چنین موردحمله‌های ناجوانمردانه قرار می‌گیرد و دشمنان نظام از آن آگاه‌تر از ما هستند. پس از افشاگری بقول خودشان حقوق‌های نجومی که تیغ تیز تهمت بر قلب او نهاده شده بود و حالا نیز حمله به خانواده او. این همان مسئولیت بزرگ و رسالتی است که او بر گردن دارد و مشخصاً مورد خشم دشمنان انقلاب است. کسانی که نمی‌خواهند حسینی به جایگاهی نزدیک شود و یا قدرتی به دست بگیرد.
 او در دوره دوم ریاست جمهوری خاتمی وزیر کار و امور اجتماعی و سپس وزیر اقتصاد و دارایی بود، مسلط به اقتصاد و توانایی‌هایی ذاتی که از صداقت او سرچشمه می‌گیرد. مسیری که امروزه دولت روحانی سخت به آن محتاج است وجود افرادی باروحیه جهادی هستند. پاکباختگانی که از جان و مالشان در سال‌هایی نه‌چندان دور گذشتند.
امروزه مجدداً باید جهادی نو را آغاز کنند. کاری به‌مراتب سخت‌تر و پرهزینه‌تر اما در توان او هست. در این مسیر سید صفدر حسینی یکی از تواناترین‌هاست بدون شک چنانکه می‌بینیم چگونه به او حمله می‌شود و کیفیت حمله به او و خانواده‌اش بر همه عیان است.
این توانایی و قدرت او در کار است که توسط دشمنان نظام شناسایی‌شده و موردحمله قرارگرفته است. او می‌تواند به‌عنوان یک مدیر توانا مجدداً به یاری دولت بشتابد و از این تنگنا برون‌رفتی کم‌هزینه را رقم بزند.
بی‌گمان طرح توطئه از دور کردن حسینی از دولت روحانی، در ابتدای دولت روحانی کارساز بود این بار با شدتی بیشتر در هیبت خرید سکه و مفسده اقتصادی سعی در کنار زدن دائمی او دارند. کنار زدنی که مسلماً به نفع دولت روحانی و نظام جمهوری اسلامی نیست.
 صفدر حسینی یکی از پاک‌بازان این نظام است. هیچ ظن و گمانی بر او نیست. اکنون او را در مرکز زدن نهاده‌اند تا تیرهای پرتابی او را هدف بگیرند. حسینی پیش‌ازاین نیز چنین ضرباتی را دفع کرد و این بار نیز خواهد کرد.
 صفدر حسینی در قلب خوزستان به دنیا آمد. در ایذه شهر باستانی و مردمی که ایران‌دوستی با خونشان عجین است. او دانش‌آموخته دانشگاه شیراز است و عناوین و جایگاه‌های ممتازی در طول انقلاب به عهده داشت. او پله‌های ترقی را اندک‌اندک طی نمود و تجارب ارزنده و صداقتش ترسی بزرگ برای دشمنان انقلاب تلقی می‌شود.
 وی در دوره اول دولت اصلاحات با عنوان مشاور استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سپس رئیس سازمان تعاون روستایی استان خوزستان مشغول به خدمت شد و در همین راه پست‌های بشماری را تجربه کرد و سرافراز بیرون آمد.
را به دست آورد و در حفظ و صیانت این امانت نهایت دقت را به خرج داده و همین است که دشمنان و مخالفین دولت‌ها و جناح‌های مخالف آنان از عملکرد وی خشمگین هستند.
دولت روحانی در دوره دوم با مشکلات عدیده‌ای بخصوص خروج امریکا از برجام و تبلیغات شوم گسترده نظام شایعه‌پراکنی خبرگزاری‌های جهان روبرو شد. در این مصاف سنگین و خصمانه دول سرمایه‌داری به چند مورد مهم دست زدند.
 در این وضعیت کمک رسانه‌های درونی می‌تواند در بازگرداندن اطمینان و شجاعت و آینده به مردم بسیار کارساز باشند. لازم است دولت و مسئولین نظام در خود پالوده شوند و بهترین‌ها تواناترین‌ها جمع شده تا کشتی نوح برای نجات انقلاب به حرکت درآید.
 برای او آرزوی توفیق دارم زیرا او را یکی از بهترین‌ها می‌دانم. او بدون شک توانایی‌های بالقوه‌ای به همراه دارد و می‌تواند در این روزهای تلاطم کمک و همراه دولت روحانی باشد.


کد مطلب: 401176

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401176/تخریب-چهره-صفدر-حسینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1