تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۰۱۱۷۳
گزارش:

تجمع باغداران گنجگون مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ راه و شهرسازی سرمان کلاه گذاشت!

۰
تجمع باغداران گنجگون مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ راه و شهرسازی سرمان کلاه گذاشت!
کبنا ؛ جمعی از باغداران منطقه گنجگون در اعتراض به عدم پرداخت خسارات جاده‌سازی در منطقه سپیدان-یاسوج-شیراز توسط راه و شهرسازی مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
سینا یکی از اهالی منطقه گنجگون به نمایندگی از دیگر باغداران گفت: حدود 18 ماه است اداره راه و شهرسازی برای احداث جاده یاسوج-سپیدان و شیراز باغات ما را از بین برده اما خسارتی که به باغداران و کشاورزان این منطقه وارد شده را پرداخت نکرده است.

وی عنوان کرد: روزی که اداره راه شروع به جاده‌سازی کرد به اهالی گنجگون گفت 5 میلیارد خسارت اراضی باغی و کشاورزی شما در حساب این اداره‌کل است کافی است بروید پرونده‌سازی کنید و پول خودتان را دریافت کنید و بعد از اینکه تعهد محضری از ما گرفتند پول ما را پرداخت نکردند و گفتند 9 ماه دیگر پرداخت می‌کنیم که این زمان 20 خرداد ماه به اتمام رسید.

سینا ادامه داد: از تاریخ 20 خرداد تاکنون چندین بار به راه و شهرسازی مراجعه کردیم و می‌گویند چند روز دیگر پرداخت می‌کنیم!چند بار خواستیم پروژه را تعطیل کنیم اما به خاطر آنچه اغتشاش محسوب نشود منصرف شدیم و اجازه دادیم روند کار پیش برود.

این فرد از اهالی گنگجون گفت: درآمد سرانه بچه‌های ما از همین اراضی باغی و زمین کشاورزی است جزء این هم کار دیگری نداریم اما راه و شهرسازی خسارات اراضی را به ما پرداخت نمی‌کند، آنها حتی روز تخریب هم اجازه ندادند محصولمان را برداشت کنیم.

سینا تصریح کرد: کل هزینه کارشناسی اداره راه را کشاورزان پرداخت کردند اما راه و شهرسازی سرمان کلاه گذاشت و مدیرکلش به ما گفت اگر اجازه ندهید به زور قانون اراضی شما را تخریب می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه به همه مسؤولان استان مراجعه کردیم و آنها در جواب فقط گفتند پولی نداریم! عنوان کرد: اگر پول ندارند چگونه دستگاه‌ها و ماشین‌آلات اداره در حال کار هستند، امیدارم مسؤولان به فکر اهالی گنجگون هم باشند.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1