تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۴۰۱۱۶۶
فرماندار بویراحمد در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

بخشی از مشکلات اقتصادی کشور، داخلی است/ لزوم هوشیاری مسئولین و مردم

۰
بخشی از مشکلات اقتصادی کشور، داخلی است/ لزوم هوشیاری مسئولین و مردم
کبنا ؛صبح امروز شاهرخ کناری در جلسه شورای اداری بویراحمد که با حضور مدیرکل اطلاعات استان و اعضای شورای اداری برگزار شد، گفت: دولت و ملت ایران تسلیم سیاست‌های اقتصادی آمریکا نخواهند شد.
فرماندار بویراحمد شرایط کنونی کشور را حساس عنوان کرد و با ابراز نگرانی اظهار داشت: متأسفانه سیگنال های منفی و غلطی نیز از طریق برخی افراد نا آگاه ومغرض از درون کشور به بیرون مخابره می‌شود و این موضوع باعث می شود دشمنان نظام و جمهوری اسلامی دچار توهم شوند و خیال هایی را در سر بپرورانند.
رئیس شورای تامین مرکز استان تصریح کرد: مدیران در این شرایط وظیفه ای چند برابر خواهند داشت و باید پاسخگوی مردم باشند.
وی با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران در همه سطوح رصد خواهد شد، گفت: دشمنان نظام انقلاب اسلامی با ایجاد جنگ روانی و فشار اقتصادی، همچنین استفاده از برخی روزنه ها در صدد نفوذ به لایه‌های اقشار مردم و صنوف با شیوه های مختلف هستند؛ لذا همه مدیران با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیر مشکلات موجود باشند.
شاهرخ کناری با اشاره به اینکه هدف و نیت استکبار جهانی از به راه انداختن اعتراضات و اغتشاشات، نا امید کردن مردم از مسئولین و نظام است، گفت: متأسفانه گاه برخی مسئولان هم با وعده های دروغ و به دور از واقعیات به این مسئله دامن می‌زنند که این همان آب در آسیاب دشمن ریختن است.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر لزوم هوشیاری مسئولین و مردم گفت: امروزه بحث دولت‌ها نیست و دشمنان اصل نظام را نشانه رفته‌اند.
وی در پایان افزود: هرچند بخشی از این مشکلات  ناشی از عوامل داخلی است اما شرایط کنونی جامعه ناشی از سیاست‌های اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است و مردم ایران همگام با دولتمردان به فضل و یاری الهی از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1