تاریخ انتشار
شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۴۰۱۱۵۳
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ناامنی گرایش سیاسی نمی‌شناسد

۰
ناامنی گرایش سیاسی نمی‌شناسد
کبنا ؛امروز نشست صمیمی شورای اصناف و بازاریان و هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف با سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 در این نشست فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور به مرتبط بودن آن با بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: یک بحث جهانی داریم که مرتبط با همه جهان است و تنها به ایران ختم نمی‌شود.
 این فرمانده ارشد نظامی بابیان این‌که استکبار جهانی همیشه به دنبال سیطره بر کشورهای ضعیف‌تر بوده‌اند افزود: آنچه‌که برای آن‌ها مهم است حفظ منافع و به دست آوردن منابع به هر طریق ممکن است.
 بوعلی در ادامه گفت: هر جا احساس کنند که جریانی منافع آن‌ها را به خطر می‌اندازد به فکر حذف آن جریان هستند برای مثال در خاورمیانه به این نتیجه رسیده‌اند که عمده منافع آن‌ها در این منطقه است و کمربندی از شرق آسیا از اندونزی گرفته تا شاخ آفریقا برای خود تصور کرده‌اند که برای رسیدن به منافع خود نباید اجازه ایجاد ثبات در این مناطق داده شود.
 فرمانده سپاه فتح بیان کرد: نمونه بارز آن بلایی بود که بر سر مالزی و اقتصاد آن کشور آوردند ولی با کمک مردم از آن بحران و بلا عبور کردند.
 وی سیاست کمربند ناامنی را مهم‌ترین سیاست آمریکا برای رسیدن به اهداف خود در این کشورها دانست و گفت: این تئوری در شورای امنیت ملی آمریکا مطرح و تصویب‌شده که به‌هیچ‌عنوان نباید کشور قدرتمندی در منطقه باشد.
 این فرمانده ارشد نظامی به نظریه دیگری مبنی بر موضوع تروریست پروری توسط آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: آن‌ها به هیچ حدی کمتر از هرج‌ومرج راضی نمی‌شوند تا بعد به‌عنوان ناجی وارد کشورهای هدف شوند.
 وی به بلاهایی که بر سر کشورهایی مثل عراق و یمن و سوریه و افغانستان آورده‌اند اشاره کرد و گفت: این کشورها را 100 سال به عقب برگرداندند و زیرساختی برای آن باقی نگذاشتند.
 بوعلی بابیان اینکه اگر یک روز به ایران ورود پیدا کنند هیچ‌گاه به حداقل‌ها راضی نمی‌شود خاطرنشان کرد: سوری‌ها سنی و علوی بودند که این بلا را بر سر آن‌ها آوردند و سر می‌بریدند که اگر روزی به ایران ورود پیدا کنند چه خواهند کرد؟
 فرمانده سپاه فتح به نقشه‌ای که آمریکایی‌ها برای ایران داشتند اشاره کرد و گفت: تروریست‌های تکفیری را تا نزدیکی مرزهای ایران آوردند که نشان‌دهنده اهداف آن‌ها در ایران بود.
وی به بخش داخلی مبحث خود اشاره کرد و گفت: در خانه خود هر چه امکانات داشته باشیم وقتی ناامنی باشد دچار مشکل می‌شویم.
 بوعلی افزود: در این مورد گرایش‌های سیاسی دیگر مطرح نیست و همه در امنیت مشترک هستیم و نباید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که امنیت دچار مشکل شود چراکه اگر اتفاقی بیفتد به مصداق همان مثل است که می‌گوید گر پرده برافتد نه تو مانی و نه من.
 وی تدبیر را نکته مهم و اساسی دانست و افزود: بی‌تدبیری مسئولان موجب ایجاد ناامنی می‌شود و لذا باید با اولویت‌بندی کارها و باتدبیر بهتر جلوی مشکلات را در کشور و در استان بگیریم.
 این فرمانده ارشد نظامی بابیان این‌که ما هم در سپاه از اینکه به مردم فشار می‌آید نگران و ناراحت هستیم تصریح کرد: فشار کمرشکنی روی افراد سطح پایین جامعه است که همه مسئولان باید به این موضوع فکر کنند و برای رفع مشکلات با تدابیر بیشتر و بهتری اقدام شود.
 وی بابیان این‌که باید دشمن را بشناسیم چراکه برای آن‌ها هیچ‌چیز تفاوت ندارد گفت: تنها به دنبال ضعیف کردن طرف مقابل و درنهایت غارتگری هستند.
 فرمانده سپاه فتح به نگرانی‌های خود از برخی مشکلات ازجمله تورم و گرانی اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه هم باید سراغ بازاریان بروند و نظرات و پیشنهادات آن‌ها را برای بهبود وضعیت بازار منتقل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1