تاریخ انتشار
شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۴۰۱۱۴۴
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ایجاد محیط پاک برای بانوان اولویت ورزش و جوانان استان

۲
۱
ایجاد محیط پاک برای بانوان اولویت ورزش و جوانان استان
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد محیط پاک و سالم در ورزش بانوان و توجه و نگاه ویژه به ورزش بانوان از اولویت ورزش و جوانان استان است.
علوی ترویج فرهنگ ورزش و رشد و شکوفایی جایگاه ورزش بانوان را از اهداف خود در اداره کل ورزش استان ذکر کرد و افزود: مدیریت و نگاه دولت به ورزش بانوان بسیار عمیق و قوی است و این بیانگر توجه و نگاه دولت به رشد و شکوفایی ورزش بانوان در کشور است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایجاد محیط پاک و سالم و نگاه ویژه به توسعه و شکوفایی ورزش بانوان را از اهداف خود ذکر کرد و از انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل زندان و ندامتگاه استان در جهت رشد و شکوفایی ورزش در بین زندانیان به‌ویژه بانوان خبر داد.
مدیر ارشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد اقتدار و عزت زنان در کشور را مهم دانست و بر توجه و ایجاد انگیزه در ورزش بانوان تأکید کرد.
وی در ادامه به اختصاص 30 درصد از اعتبارات هیئت‌ها به ورزش بانوان خبر داد و گفت: سهم ورزش بانوان در هیئت‌های استانی و شهرستانی باید موردتوجه قرار گیرد و در این خصوص روسای هیئت‌ها باید پاسخگو باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز بدون اشاره به آمار، گفت: تعداد بانوان ورزشکار دعوت‌شده این استان به تیم‌های ملی در سه سال گذشته حدود 61 درصد رشد داشته است.
سید محمدتقی علوی افزود: کمبود زیرساخت‌ها و نبود حامی مالی از معضلات مهم پیش روی ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بر لزوم فرهنگ‌سازی گسترده در حوزه ورزش بانوان در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با اهدای یک دستگاه خودروی پراید و صدها جوایز نفیس روز جمعه 15 تیرماه در شهر یاسوج خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مسیر این پیاده‌روی را میدان امام حسین (ع) به سمت پارک ساحلی یا مهرورزی اعلام و اضافه کرد: مسئولان هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برنامه‌ریزی بهتر و هدف‌گذاری‌های لازم برای توسعه ورزش همگانی در این استان کرده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب علوی با سلام و تشکر از بذل عنایات شما
جهت اطلاع عرض کنم محیط و شرایط و برخورد در مکانهای ورزشی سی سخت برای خانمها مساعد و در خور شان نیست همین امروز اولتیماتوم داده شده که خانمها رختکن خود را تحویل دهند تا به سوئیة تبدیل بشه آیا صیح است یا اینکه در حین ورزش والیبال خانمها به راحتی آقایون ورود و خروج میکنن لطفا پیگیری شود
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام به مسئولین محترم و زحمت کش سایت کبنا نیوز ،از طرف خودم و دوستان از زحماتی که مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مدت داشته و دارند صمیمانه تقدیر میکنم. امیدوارم در حمایت همه ما بتوانیم ورزش استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1