کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ایجاد محیط پاک برای بانوان اولویت ورزش و جوانان استان

9 تير 1397 ساعت 22:11

ایجاد محیط پاک و سالم در ورزش بانوان و توجه و نگاه ویژه به ورزش این قشر از اولویت ورزش و جوانان استان است.


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد محیط پاک و سالم در ورزش بانوان و توجه و نگاه ویژه به ورزش بانوان از اولویت ورزش و جوانان استان است.
علوی ترویج فرهنگ ورزش و رشد و شکوفایی جایگاه ورزش بانوان را از اهداف خود در اداره کل ورزش استان ذکر کرد و افزود: مدیریت و نگاه دولت به ورزش بانوان بسیار عمیق و قوی است و این بیانگر توجه و نگاه دولت به رشد و شکوفایی ورزش بانوان در کشور است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایجاد محیط پاک و سالم و نگاه ویژه به توسعه و شکوفایی ورزش بانوان را از اهداف خود ذکر کرد و از انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل زندان و ندامتگاه استان در جهت رشد و شکوفایی ورزش در بین زندانیان به‌ویژه بانوان خبر داد.
مدیر ارشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد اقتدار و عزت زنان در کشور را مهم دانست و بر توجه و ایجاد انگیزه در ورزش بانوان تأکید کرد.
وی در ادامه به اختصاص 30 درصد از اعتبارات هیئت‌ها به ورزش بانوان خبر داد و گفت: سهم ورزش بانوان در هیئت‌های استانی و شهرستانی باید موردتوجه قرار گیرد و در این خصوص روسای هیئت‌ها باید پاسخگو باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز بدون اشاره به آمار، گفت: تعداد بانوان ورزشکار دعوت‌شده این استان به تیم‌های ملی در سه سال گذشته حدود 61 درصد رشد داشته است.
سید محمدتقی علوی افزود: کمبود زیرساخت‌ها و نبود حامی مالی از معضلات مهم پیش روی ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بر لزوم فرهنگ‌سازی گسترده در حوزه ورزش بانوان در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با اهدای یک دستگاه خودروی پراید و صدها جوایز نفیس روز جمعه 15 تیرماه در شهر یاسوج خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مسیر این پیاده‌روی را میدان امام حسین (ع) به سمت پارک ساحلی یا مهرورزی اعلام و اضافه کرد: مسئولان هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برنامه‌ریزی بهتر و هدف‌گذاری‌های لازم برای توسعه ورزش همگانی در این استان کرده‌اند.
 


کد مطلب: 401144

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401144/ایجاد-محیط-پاک-بانوان-اولویت-ورزش-جوانان-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1