تاریخ انتشار
جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۰۱۱۱۲
در خطبه‌های نماز جمعه گچساران:

امام جمعه گچساران مسوولان را به سرمربی تیم ملی فوتبال حواله کرد

۴
۱
امام جمعه گچساران مسوولان را به سرمربی تیم ملی فوتبال حواله کرد
کبنا ؛حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) اظهار کرد: حضرت می فرمایند: ”آنچه از بهروری و دنیای شما امروز کم شده است ممکن است فردا اضافه شود اما آنچه دیروز از عمر شما گذشته امروز امید به بازگشت آن نیست.
وی افزود: اگر کسی در زندگی مالی از دست داد نگران می‌شود که چرا مال و ثروتش از دست رفته است، اما امام علی (ع) می فرمایند: ”آنچه که جای نگرانی دارد گذشتن عمری است که هیچ چیزی جبرانش نمی‌کند.
صفایی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های این هفته بیان کرد: امروز ۸تیرماه مصادف با بمباران شیمیایی سردشت در سال ۶۶ است روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی هم نام گرفته است.
 وی افزود: دشمن بعثی تا بن دندان مسلح در جنگ ۸ ساله که توان مقابله با رزمندگان اسلام را نداشت از هیچ جنایتی دریغ نکرد.
امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به شهادت آیت الله صدوقی تصریح کرد: آیت‌ا‌لله صدوقی چهارمین شهید محراب هستند ایشان نماینده حضرت امام(ره) و امام جمعه یزد بودند که در سال ۱۳۶۱توسط عامل استکبار یعنی منافقین ترور شدند.
وی با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی توسط ناوگان آمریکایی در خلیج فارس گفت: در این جنایت آمریکایی‌ها که در سال ۶۷ انجام گرفت بیش از ۲۹۰ سرنشین این هواپیما به شهادت رسیدند که این روز به نام افشای حقوق بشر آمریکایی نام گرفته است.
صفایی با بیان اینکه ملاحظه می‌کنید که در طول ایام تیرماه استکبار چه جنایاتی علیه کشورمان انجام داده است، اذعان کرد: می‌توان به شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در ۷ تیر اشاره کرد، دشمان یکی پس از دیگری پس از پیروزی انقلاب اسلامی این یاران مخلص و با وفای حضرت امام(ره) را گرفتند اما ملت روز به روز هوشیارتر و بیدارتر شد و در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرد.
خطیب  موقت جمعه گچساران گفت: امروز در جاهای مختلف و سازمان ملل، جمهوری اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.
 صفایی ادامه داد: جمهوری اسلامی که خودش این همه خسارت دیده و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در این مملکت به دست منافقین روی داده است و آن وقت ما را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.
صفایی تصریح کرد: امروز در بحبوبه و هیاهوی جام جهانی فوتبال که همه سرگرم تماشای فوتبال هستند مردم مظلوم یمن چه مرارت‌هایی می کشند،کشوری که فقیرترین کشور عربی است از آن طرف آمریکا و هم پیمانانش و برخی کشورهای عربی همچون عربستان سعودی و امارات به این کشور بی دفاع حمله می‌کنند و جنایت ها مرتکب می‌شوند.
وی گفت: باید توجه کرد که چه جنایت‌هایی در این کشور رقم می‌خورد و متاسفانه همه دنیا در خواب فرو رفته‌اند، صدای دفاع از مظلوم در کجای این مجامع بین المللی بلند می شود اصلا خبری نیست و امروز اگر صدایی به طرفداری از مردم مظلوم بلند می‌شود آن صدای جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه موقت گچساران با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مقامات قوه قضاییه اظهار کرد: در این دیدار رهبری بر مبارزه با مفاسد و مفسدین اقتصادی تاکید داشتند و فرمودند با آن موردی که واقعا فساد است برخورد قاطع و روشن نمی‌کنیم.
صفایی تصریح کرد: دستگاه قضا باید قاطعیت بیشتری در خصوص مبارزه با مفسدین اقتصادی انجام دهد و باید با مواردی که مفسد اقتصادی است فورا برخورد قاطع شود و الان با این مسئله گرانی که در همه جای کشور وجود دارد به تعبیری کارد به استخوان رسیده است و باید مسئولین به فکر بیافتند.
وی گفت: برخی حتی با این شرایط برای به دست آوردن نان شبشان هم مشکل دارند وقتی که بحث کار و مشغله مطرح می شود مشکلات آن چنانی است و کار برای برخی‌ها پیدا نمی شود و خانواده هایی هستند که فرزندانی بیکار دارند و از طرف دیگر روزبه روز گرانی و گرانی و گرانی.
امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: در این صورت هزینه‌های پزشکی بالا می‌رود و خدا نکند کسی بیمار شود و به این بیمارستان ها مراجعه کند که چه بسا ناچار شود هزینه‌های گزافی پرداخت کنند این طرف هم درآمدی نیست و هزینه‌ها هم وقت و بی وقت در حال بالا رفتن هستند.
صفایی افزود: مسئولین باید فکر و تدبیری کنند و امنیت اقتصادی برای مردم باید درست شود که در حقیقت این ملت شایسته قدردانی هستند.
وی در ادامه با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گفت: مردم ما واقعا از عملکرد تیم ملی خوشحال شدند نکته جالب این بود که جوانان تیم ملی فوتبال تمام قد مقابل قدرت‌های فوتبال ایستادگی و مقاومت کردند و این نکته آموزنده ای بود.
امام جمعه موقت گچساران افزود: هر چند تیم ملی فوتبال کشورمان به دور بعد صعود نکرد اما نکته بزرگی آموختند و درسی بزرگ برای مسئولان است، جوانان ما مقاومت کردند، ایستادگی و تلاش کردند تا شاید پیروز شوند.
صفایی گفت: ایستادگی شایسته تقدیر است چه از ناحیه یک فوتبالیست باشد چه یک سیاستمدار، باید ایستاد و مقاومت کرد که نتیجه مقاومت پیروزی و شادی است و نکته جالب این بود که سرمربی تیم فوتبال گفت، بنده مسئولیت نتایج تیم فوتبال را برعهده می‌گیرم.
وی تصریح کرد: این نکته حائز اهمیت است که یعنی کسی که در راس کار قرار دارد باید بپذیرد و به اشتباهش اعتراف کند و مردم خوشحال می شوند مسئولین اقتصادی بیایند و بگویند ما اشتباه کردیم ولی برخی‌ها حاضر نیستند از مردم عذرخواهی کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
.و چرا حواله نميدى
United Kingdom
حاجی خیلی فوتبالیه
دیل
Iran, Islamic Republic of
تنها مسول متخصصی که واقعا جای خودش نشسته ، همین سرمربی تیم ملی هستش ، دیگه هیچ کس سر جای خودش نیست ، همینه که همه از تیم ملی راضی هستند .. داره ۴۰ تا شغل داره
طرف .یه بیت شعر رو نمییونه از حفظ بگه ۴۵ شغل داره .
همینه دیگه
نادر
Iran, Islamic Republic of
سلام براستادبزرگوارحاج آقاصفایی واقعاعالی بود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1