تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۰۱۱۰۴
در دیدار صمیمی شهردار یاسوج با اهالی شرف‌آباد مطرح شد

مقدم: شرف‌آباد شرف یاسوج است / اکبری: وزنه سنگین خدمات‌رسانی به تنهایی بلند نمی‌شود / مردم کمک کنند

۹
۰
مقدم: شرف‌آباد شرف یاسوج است / اکبری: وزنه سنگین خدمات‌رسانی به تنهایی بلند نمی‌شود / مردم کمک کنند
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور در منطقه شرف‌آباد یاسوج با اهالی این منطقه دیدار کردند.
در این دیدار که در محل مسجد امام رضا(ع) شرف‌آباد یاسوج و با حضور مهندس کیوان آشنا و فرشید احمدی کیش دیگر عضو شورای شهر برگزار شد، ابتدا نمایندگان اهالی شرف‌آباد به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداخت و بعد از آن شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج پاسخ‌های لازم را اراده دادند.
سید هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شهر بدون مشارکت مردم ساخته نمی‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های اولویت‌دار زیادی در دوره پنجم شوراهای اسلامی در دست اجرا است و یکی از این برنامه‌ها رفع مشکلات ترافیکی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.
اکبری افزود:20 درصد ترافیک به فرهنگ رانندگی شهروندان بر می‌گردد که لازم است در حق همدیگر ایثار و خودگذشتگی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مشکلات شماها را می‌دانم و مصائب بروکراسی اداری را هم می‌دانیم، اظهار داشت: از شما مردم عزیز می‌خواهیم که در در انجام پروژه‌ها و توسعه شهر یاسوج مجموعه شورا و شهرداری را همراهی کنید تا یک شرف‌آباد زیبا و خوبی داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: 80 درصد مسائل  و فعالیت‌های عمرانی شهرداری یاسوج به خود مردم بر می‌گردد و بدون کمک شما کاری پیش نمی‌رود و وزن سنگینی به نام خدمات رسانی، توسعه و زیباسازی شهر در دست شهرداری یاسوج است که شهرداری به تنهایی نمی‌تواند آن را بلند کند، بلکه همه باید آستین همت را برای کمک کردن به شهرداری یاسوج بالا بزنند.
اکبری با بیان اینکه مسائل و رفع مشکلات شرف‌آباد در دستور کار شورای اسلامی شهر یاسوج است، افزود: شرف‌آباد در گذشته یک روستا بود که به شهر یاسوج الحاق شده است، خیابان‌های کم عرض و نبود فضای سبز کافی از مشکلات این منطقه است که می‌طلبد با مشارکت اهالی شرف‌آباد مسیرها و خیابان‌ها را تعریض و توسعه دهیم.
  نسهتن مقدم شهردار یاسوج در این دیدار با بیان اینکه شرف‌آباد شرف ما است، اظهار کرد: در پایان کار ما در شهرداری یاسوج چه یک روز و یا یک سال دیگر باشد، این شعار را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.
وی با بیان اینکه مدیریت شورا و شهرداری برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر پای کار هستند، افزود: مجموعه شورای شهر یاسوج و شهرداری همواره مشکلات شما را رصد می‌کند و انصافاً به فکر شما مردم هستند.
شهردار یاسوج ادامه داد: دومین جلسه‌ای است که در خدمت مردم شهر یاسوج هستیم و در جلسه‌ای که با اهالی منطقه شاهدها داشتیم، نمره قابل قبولی به همکارانم در خصوص پیگیری مطالبات مردم نمی‌دهم.
مقدم افزود: شاید بضاعت ما کم باشد اما همواره معضلات و مشکلات را با تمام توان مدیریت کرده‌ایم.
وی افزود: توزیع عادلانه خدمات وعده‌ای بود که من آنرا در بدو شروع کارم آن را داده‌ام و باید به آن عمل کنیم و در آینده نزدیک استارت آن را خواهیم زد.
شهردار یاسوج تاکید کرد: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و خدمات ارائه دهد و سایر مسوولان دستگاه‌های خدمات رسان نیز باید پای کار باشند.
وی به معضل کنده‌کاری‌ها در منطقه شرف‌آباد و سطح شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: 80 درصد کنده‌کاری‌ها کار شهرداری یاسوج نیست و دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند بعد از هر کنده‌کاری آن خیابان را ترمیم و بازسازی کنند. اما برخی از دستگاه‌ها که باید خدمات ارایه دهند و یا این که به وظایف خود عمل کنند به درستی به وظایف خود عمل نمی‌کنند به نحوی که ۸۰ درصد از کنده کاری‌های شهر یاسوج مربوط به شهرداری نیست.
وی به برنامه‌هایی که شهرداری یاسوج برای آسفالت معابر و سایر اقدامات عمرانی در شهر یاسوج دارد اشاره کرد و گفت: برآورد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای این کار داریم و حتما شرف‌آباد هم در برنامه قرار دارد.
حشمت جاودان خرد در این نشست با بیان برخی از مشکلات مردم شرف‌آباد اظهار کرد: اگر قرار باشد در چنین جلساتی خروجی نداشته باشیم همین بهتر که جلسات برگزار نشود.
وی با تعریف و تمجید از روحیات شهردار یاسوج گفت: شهردار فردی انقلابی و دلسوز مردم است و امیدواریم با همین روحیه جهادی و انقلابی در عمل مشکلات مناطق کم برخوردار شهر یاسوج از جمله شرف‌آباد را برطرف کنند.
در ادامه ستار شهرویی از جوانان تحصیل کرده منطقه شرف‌آباد نیز بیانات آتشینی در خصوص مشکلات منطقه شرف‌آباد داشت.
وی گفت: شنیده‌ایم در یکی از روستاهای یاسوج وقتی می‌خواسته‌اند عمق مشکلات خود را بیان کنند گفته‌اند که ما از شرف‌آباد هم محروم‌تریم.
شهرویی با بیان این که مسوولان به خانه‌های ما آمدند و قسم خوردند که مشکلاتمان را حل می‌کنند افزود: آنها قسم خوردند اما به زیر قسم خود زدند.
شهرویی با تاکید بر این که در حق مردم شرف‌آباد کم کاری نشده است تصریح کرد: در حق این مردم ظلم شده است و این مردم در خدمات رسانی بی عدالتی را کاملا احساس می‌کنند.
سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج هم با بیان این که معاون وزیر کشور را با خودروی شخصی خودم به این منطقه آوردم و قبل از آوردن معاون وزیر به مردم گفته بودم که مشکلات خود را بیان کنند، اظهار کرد: اما مردم به جای بیان مشکلات از شهرداری انتقاد کردند که چرا اجازه نداده به ساخت و سازهای غیر قانونی خود ادامه دهند و معاون وزیر هم به مردم گفت که شهرداری خوب کاری کرده که اجازه ساخت و ساز غیر مجاز نمی‌دهد.
وی معارضات مردمی را یکی از دلایل رکود در پروژه‌های عمرانی شهری در یاسوج و به ویژه منطقه شرف‌آباد دانست و گفت: در همین محله بختیاری‌های شرف‌آباد وقتی می خواستیم کار کنیم جلوی ما را گرفتند و معارض درست شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باز هم . و شورای . گر.که فقط دارن شهرداری رو.
از اهالی شرف آباد
Iran, Islamic Republic of
. ن انتخابات مجلس شورای اسلامی. شده اون وقت آقایان صفت . را برای ایشون بکار میبرند
ضمن اینکه این جلسات در محله های خاص بیشتر جنبه ی تبلیغاتی دارد و در راستای تضعیف . آقای حاج دهرابپور و دکتر نگین تاجیست
آقای. و فکر کرده که با این شانتاژ بازی ها بخواد ما را.
Iran, Islamic Republic of
شرف آبا. چیر ایکنه.منظور نستیهن هم یو بی بصورت شفاف
Iran, Islamic Republic of
اخ و بختوم سی مرکز استان که ا.
Iran, Islamic Republic of
راستی بقیه اعضا کجا هستن اگر شهردار تدبیر میداشت اول باید تعامل بین خود و شورا را برقرار میکرد شهرداری که خود عامل اختلاف دو دستگی در شوراست چطور میتواند مشکلات مردم حل کنه!!!؟
شهر بیشترین مشکلاتش معارضات اجتماعی هست که مهمترین خصلت یک شهردار برقراری شیوه تعامل مثبت با مردم هست که متاسفانه این.و اعضای شورای حاضر در جلسه شرایط بدتر میکنن که اباد نمیکنن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اعضای که.پشت تربیون رفتن ندارند چطور میتونن مرکز استان مدیریت کنن!!!؟
یه. دارن که فقط براش مینوسن چ به نامش میده سایت ها پنج ساله شوراست یک بار تا الان نتونسته پشت تریبون در یک جمع ده نفره ضحبت کنه
بدتر از او دوباره. که بنده خدا اصلا نمیده شهر شهرداری حقوق شهروندی چیه هم اضافه شده
. که فقط سرمیندازه پایین میره میتد میگه من شهردار انتخاب کرده این شده افتخارش
Iran, Islamic Republic of
یک به من بگه آشنا و احمدی کیش تازه واردها چکار میکنن چه میدونن!؟
Iran, Islamic Republic of
مشکل شرف آباد فاضلاب شهری و اون ۴۵ متری است که تعیین تکلیف و به جاده اصفهان وصل بشه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
شرف آباد یک روستای آرام و بومی بود که مهاجرات های بی رویه و مهاجران قانون گریز، با ساخت و سازهای بدون مجوز و زورکی، معضل بزرگی برای یاسوج و یاسوجی ها و بخصوص اهالی خوب و بومی شرف آباد، درست کردن. البته معضل مهاجرین و اقدامات خارج از چهارچوب قانون اونها، کل سیستم شهری یاسوج و حومه رو بهم ریخته و حالا مدعی هم هستن. به نظر من، شهرداری به این گونه مناطق و ساخت و سازهای بدون مجوز اون ها، هیچ خدماتی نباید ارائه بده چون از محل درآمد های حاصل از پرداخت های ماست و این ها چون پروانه ساخت و هیچ امتیاز آب، برق گاز و ..‌. ندارند، هزینه ای هم به شهرداری پرداخت نمی کنند و نباید چشم انتظار خدمات هم باشند.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1