کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

زیرساخت‌های ورزش همگانی در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است

7 تير 1397 ساعت 14:29

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف ورزش همگانی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شور و نشاط در بین احاد جامعه است، ولی متاسفانه زیرساخت‌های ورزش همگانی در این استان ضعیف است



سید محمد تقی علوی اظهار کرد: زیرساخت‌های توسعه ورزش همگانی در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است و با کمک و همدلی همه مسؤولان و مردم باید این مشکل رفع شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف ورزش همگانی در استان ایجاد شور و نشاط در بین احاد جامعه است، ولی متاسفانه زیرساخت‌های ورزش همگانی در این استان ضعیف است و مسؤولین استانی می‌بایست در این زمینه در کنار ورزش و جوانان استان در خصوص رفع این مشکل کمک و مساعدت کنند.
علوی از تلاش‌های هیات بدمینتون در سال گذشته و ارتقای جایگاه این ورزش در استان و کشور تقدیر کرد و خواستار  شناسایی استعداد های و نخبگان این رشته ورزشی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان از اختصاص اعتبارات به این هیات در سال گذشته خبر داد و خواستار تلاش مضاعف در رسیدن این رشته به جایگاه اصلی خود در کشور شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از عدم برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی ابراز گلایه کرد و خواستار برگزاری مسابقات بدمینتون در رده‌های سنی مختلف و ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران این رشته شد.
این مقام مسؤول رشد، شکوفایی و پویایی این رشته را خواستار و بر فرهنگ سازی در این رشته در بین خانواده‌ها تاکید و خواستار بستر سازی و ایجاد فضای مناسب برای تفریح و ورزش این رشته در پارک‌ها شد.
وی بر تعامل بیشتر با آموزش و پرورش استان و مدارس تاکید و خواستار ایجاد تفاهمنامه در این زمینه در جهت رشد و اعتلای ورزش بدمینتون در مدارس شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان  برگزاری مجمع سالیانه این هیات را خواستار شد و از حمایت فدراسیون بدمینتون استان خبر داد.


کد مطلب: 401099

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401099/زیرساخت-های-ورزش-همگانی-کهگیلویه-بویراحمد-ضعیف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1