کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

تشریح عملکرد یکساله اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه

7 تير 1397 ساعت 14:16

علی‌دوست یاری زاده از خدمات دهی اداره ثبت اسناد و املاک دهدشت به چهار شهرستان دهدشت، بهمئی، چرام و لنده خبر داد و افزود: در راستای طرح کاداس اداره ثبت و اسناد کهگیلویه خدمات خود را به صورت مکانیزه و با دقت و سرعت و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع انجام می‌دهد.


علی‌دوست یاری زاده در جمع خبرنگاران از خدمات دهی اداره ثبت اسناد و املاک دهدشت به چهار شهرستان دهدشت، بهمئی، چرام و لنده خبر داد و افزود: در راستای طرح کاداس اداره ثبت و اسناد کهگیلویه خدمات خود را به صورت مکانیزه و با دقت و سرعت و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع انجام می‌دهد.
رییس اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه مشخص شدن حدود املاک، تثبیت مالکیت، مستندسازی اسناد و جلوگیری از دست درازی به منابع ملی، ضریب امنیت بالا، ارتقا سیستم سنتی به سیستم نوین، صرفه جویی در مصرف اوراق، تکریم ارباب رجوع، تحویل اسناد مالکیت به درب منازل و پیشگیری از جعل اسناد را از جمله مزایای طرح کاداس برشمرد.
وی در ادامه به تشریح اهم فعالیت‌های انجام شده اداره ثبت و اسناد کهگیلویه از هفته قوه قضائیه سال گذشته تا هفته قوه قضائیه امسال پرداخت و اظهار داشت: طی این بازه زمانی چهار هزار و ۵۵۴ سند صادر شده است.
یاری‌زاده اسناد صادر شده دولتی را ۶۰۶ فقره عنوان و بیان کرد: بازداشت املاک یک هزار و ۱۳ فقره و رفع بازداشت۸۸۷ فقره صورت گرفت.
وی معوقات وصول شده بانکی را ۱۰۱ میلیاردریال عنوان کرد.
این مسئول دفاتر ازدواج در شهرستان را ۱۲ دفترخانه عنوان و تصریح کرد: طی یکسال اخیر دو هزار و ۲۶۷ مورد وقایع ازدواج صورت گرفته است.
رییس اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه از صادر شدن ۲۰۰ فقره اسناد برای مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان خبر داد و افزود: در همین راستا در اداره اوقاف استان رتبه اول را کسب نمودیم.
یاری‌زاده عنوان کرد: در تقاضای اجرای مهریه ۷۲ فقره پرونده وصولی داشتیم که ۳۵ فقره پرونده مختومه شد.


کد مطلب: 401098

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401098/تشریح-عملکرد-یکساله-اداره-ثبت-اسناد-املاک-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1