تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۴۰۱۰۳۸
در جلسه پیگیری مصوبات سفرهای استاندار به شهرستان کهگیلویه مطرح شد

توضیحات روشن استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره تغییر مدیران؛ طوایف و گروه‌ها سهمیه ندارند / سایه سیاه طایفه‌سالارانه بر رشد کهگیلویه بزرگ / توضیحات احمدی در باره واژه عزت کهگیلویه

۹۲
۵
توضیحات روشن استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره تغییر مدیران؛ طوایف و گروه‌ها سهمیه ندارند / سایه سیاه طایفه‌سالارانه بر رشد کهگیلویه بزرگ / توضیحات احمدی در باره واژه عزت کهگیلویه
کبنا ؛علی محمد احمدی عصر امروز در نشست پیگیری مصوبات سفرهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان کهگیلویه که با حضور مدیران دستگاه‌ها، فرماندار کهگیلویه و بخشداران برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار، بخشداران و همه مدیران، اظهار کرد: برای ما همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نور چشم و عزیز ما هستند از روز اول که به استان آمدم بنا را بر این گذاشتیم که توجه ویژه‌ای به مناطق محروم کنیم، مناطق محروم هم فرق نمی‌کند که مربوط به کدام حوزه انتخابیه باشد.
وی افزود: در هر منطقه‌ی محروم و هر کجایی که نیاز به ترمیم داشت، تلاش کردیم، چونکه رشد یک یک منطقه نیاز به فضای آرام دارد اما با تمام توجه به منطقه کهگیلویه بزرگ داریم، یک لکه سیاه سیاست‌گذاری قوم‌سالارانه و طایفه‌سالارانه  رشد این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.
احمدی گفت: خارج از این نگاه های قومی و طایفه‌ای دنبال این هستیم که تمام توان مدیران را  برای انجام کارها بکار بگیریم و البته محدوددیت ها را هم می دانیم و صادقانه و با تمام توان و انرژی دنبال انجام پروژه‌ها در منطقه کهگیلویه بزرگ بودیم و می‌دانید در این مدت که ما خدمتتان بودیم کوتاهی نشده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لذا باید همه تمام توان خود را بگذارند تا به این مردم خدمت کنند.
وی افزود: ما باید ملاحظات مردم را به ملاحظات قوم سالارانه و طایفه‌ای و سیاسی ترجیح دهیم.
احمدی با اشاره به اینکه چونکه جلسه مربوط به حوزه کهگیلویه است نکاتی را هم در باره تغییر مدیران بیان می‌کنم، اظهار داشت: تغییر مدیران در بستر گردش نخبگان صورت می‌‌گیرد و هر استاندار و یا دولتی که می‌آید این فرایند تغییر مدیران را دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه در تغییر مدیران سهم‌بندی خاصی برای طایفه‌ و یا گروه سیاسی نداشتیم و نداریم و البته همه برای ما محترم است و نورچشمان ما هستند. آیا اگر کسی آمد و تیره و طایفه نداشت دیگر نباید در صدر مدیریت استان قرار بگیرد. آموزه‌های دینی و فرهنگ بالای دین اسلام و استان کهگیلویه و بویراحمد ما هم تاکید می‌کند که باید از شایستگان و نخبگان استفاده کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ سهم خاصی نه در کهگیلویه بزرگ و نه در بویراحمد و دیگر شهرستان‌ها برای هیچ قوم و طایفه و جناح سیاسی در بحث تغییر مدیران در نظر نگرفته‌ایم و رویه ما این است که مدیرانی که می‌خواهند جابجا شوند از داخل همان مجموعه و یا سازمان باشد، فردی باشد که تخصص داشته باشد و از معاونین همان سازمان و یا اداره‌کل باشد کما اینکه فردا رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیگلویه و بویراحمد تغییر خواهد کرد و از فرزندان کهیگلویه بزرگ است.
احمدی تصریح کرد: شاید در یک اداره شاید از یک شهرستان چند معاونین باشد و ما یکی از آنها را انتخاب می‌کنیم. اما هیچ سهم‌بندی خاص برای هیچ قوم و تیره‌ای نداریم دوستان این نکته را مدنظر داشته باشند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ما همه مردم استان عزیز است و نظام ما هم یک نظام مردمسالاری است و اقوام و طوایف آن رنگین‌ کمان‌های اقتدار این نظام هستند. انتخاب مدیران باید بر اساس شایسته سالاری، تعهد و تخصص باشد و مدیران، فرمانداران و بخشداران هیچ ملاحظه طایفه‌ای و قومی مدنظرشان نباشد.
احمدی ادامه داد: اگر قوم و طایفه را مدنظر بگیرید و کاری به شایسته سالاری و تعهد نیروها نداشته باشید، شایسته سالاری را زیر سووال برده اید و این خیانت به مردم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: یک سری مفهوم‌های هنجاری داریم همانند عزت و ... که از دید من عزت مردم این استان زمانی تحقق پیدا می‌کند که شاخص‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام حوزه‌ها ارتقاء پیدا کند و فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در فضاهای مختلف کاری، اداری، دانشگاهی و جایگاه‌ها حرف برای گفتن داشته باشند.
احمدی ادامه داد: آن کسی که خدمتگذار واقعی‌ است دلسوز مردم است و آن کسی که کم‌کاری می‌کنند، دلسوز مردم نیست و کسی که دنبال عافیت‌طلبی است و پاسخگو نیست و آن کسی که دغدغه ندارد و به فکر مردم نیست، خدمتگذار مردم نیست.
وی خطاب به مسوولان گفت: اگر عزت این مردم را می‌خواهید و دوست‌دار این مردم هستیم صادقانه تلاش کنید.
نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران دانش و اطلاعات مردم اینقدر شده است که بدانند کدام مسیر به عزت آنان ختم می شود. آنجا که مدیران دلسوزانه دنبال می کند را می‌دانیم و آنجا که تعلل صورت می‌‌گیرد را هم می‌دانیم. در پایان بر ای همه مردم و شما عزیزان آرزوی سلامتی دارم. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کلاه قاضی
Iran, Islamic Republic of
حرف تا عمل فاصله بسیار دارد
کهگیلویه
Netherlands
درود جناب استاندار.بزرگترین مشکل استان اول قوم گرایی و بعد سهمیه خواهی از طرف یه عده منفعت طلب که هیچ دغدغه ای ندارند ...درود بر شما ...نترسید و بمانید پای کار
فرهنگی از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر این استاندار شجاع و اخلاق مدار که با این حرکت خود ریشه طایفه سالاری و قوم گرایی را از بین برد و جانی دوباره به کهگیلویه بزرگ بخشید
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به انتخاب شایسته استانداروعملکردمثبت ایشان درانتصابات وایستادگی ایشان دربرابرفشارهاجای قدردانی وتشکرازایشان دارد
Iran, Islamic Republic of
سلام
فکر نکنم شما فرهنگی باشی چون تفاوت قوم گرایی تا عملگرایی را هنوز متوجه نشده ای
کهکیلویه..
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار شجاع،که نشون داد خوب متوجه قومیت گرایی درچهار سال گذشته شدند،بهترین استاندار استان در عملگرایی .....
بناری
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر استاندار فهیم و شجاع
خداوند به شما و همه خادمان شریف عزت دهد
احسنت رویهء معقول و خداپسندی در پیش گرفته ای با اقتدار باش تا در اذهان بمانی

انشاءالله همین روند شما را ماندگار می کند
انتخاب سیدعلی پرواز هم بر اساس تخصص و هم تعهد صورت گرفت که جا دارد از شما استاندار عزیز و هم معاون سیاسی تشکر ویژه کرد
واقعبین
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار محترم جناب اقای احمدی
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار شجاع جناب احمدی
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
امان از این سهم خواهی ها و حسادت ها که سالهاست نذاشته استان پیشرفتی کنه...کاش یکی بود به طایفه قابل احترام.......اعلام میکرد که استان میراث پدری طایفه خاصی نیست ..قرار نیست ک اگ زمانی پست ها و مدیریت ها ب لطف طایفه گرایی دست شما بود الانم باید ب شما داده بشه...بذارین حداقل این استاندار بر اساس شایسته گرایی بره جلو
Romania
جناب استاندار محترم یکی از تغییرات مدیریتی که در استان انجام دادند فردی مومن معتقد به ولایت وازنخبگان سیاسی استان هستند که دراستان قم مشغول خدمت بوده وایشان یک نیروی فکری اصلاحات در کلان مملکتی نیباشد وازاعضابرجسته یک حزب اصلاح طاب وازطایفه بزدگ سادات علایی میباشند که استاندارمحترم میبایست نسبت به هجمه ها علیه دولت وشخص استاندار وجناب پرواز واکنشی مناسب همچنان که تاالان هم نشان داده بدهد
Iran, Islamic Republic of
پرواز بزرگ مردی از سادات رضاتوفیق تیره علایی است که هیچ وابستگی به استاندار ندارد و تنها دلیل استاندار برای انتصاب ایشان فقط و فقط شایستگی دیانت شجاعت شوق خدمتگذاری اخلاق مردم داری و سوابق خدمتی ایشان نبوده و نیست به کسانی که علیه این انتخاب به حق موضع میگیرند باید گفت دغدغه شما این است که شما سالها صاحب پست های طایفه ای و موروثی بودید و هیچ خدمتی به مردم بدبخت نکردید و کسی پیدا شد که شماها را انتخاب مجدد نکرده به غرور کاذبتون برخورده و طمع پستهای بی خدمت بی انصافتون کرده و بس. در غیر این صورت اینهمه هجمه چرا و به چه دلیل؟؟؟!!!!!!!!!!
سیده پ شرعی زاده
Iran, Islamic Republic of
.
سیده پ شرعی زاده
Iran, Islamic Republic of
احسسسسسسسسسسسسن
جهادی
Iran, Islamic Republic of
سوال..پارتی بازی بادزدی چه فرقی دارد؟
۲-اگر ستاد مبارزه با پارتی بازی تشکیل می شد اکنون گرفتار این همه تبعیض وحق کشی نمی شدیم...مدیران با این عمل زشت باعث تخلیه روستاها وتعطیلی تولید شدند..چون قوم وخویش های شان را در شهر ها استخدام کردند...!!!
Iran, Islamic Republic of
بنده اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب. و اصلآ با استاندار محترم آشنایی ندارم. بنده از هر حرکت شجاعانه و انقلابی که باعث به خدمت گرفتن نیروهای شایسته و نه وابسته باشد همایت میکنم. زیرا تا بوده همین بوده که عده ای در منطقه محروم ما عده ای را فقط به دلیل طایفه گرایی صاحب پستهایی شدند که انگار ارث باباشونه و فکر میکنند کسی جز خود بی لیاقتشون، لیاقت نداره که پستی به اون واگذار بشه و به همین دلیل همه چی را برای خود میخواهند و تاب و تحمل شایسته سالاری را ندارند که اگر غیر از این بود باید از به کار گیری افراد با لیاقت و پاک و خدمتگذار حمایت میکردند یا لااقل حمله نمیکردند. کهگیلویه بزرگ باید از بی کفایتهای حریصی که برای بقای خود و نه خدمت اینهمه عصبانیند پاک شود زیرا همینها مثل موریانه نظام مقدس مارا از درون پوک میکنند درود بر مبارزان ضد طایفه سالاری و بکارگیری نیروهای متدین و خدمتگذار. احسن بر استاندار شجاع. شیرمادرت حلالت باد که معلومه اهل خدمتی.
اصلاح طلب ناب
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب استاندار
جناب استاندار از اینکه جلو قومگرایی و طایفه بازی را در این استان گرفتی نهایت سپاس را داریم
انشالله که پیوسته موفق باشید و همچنان با اقتدار ادامه بدهید
تا این روند شما ادامه دارد ما حمایتت میکنیم .
اصلاحات
United States
درود برشما جناب احمدی انشالله که این استان رو با مدیریت خوب از محرومیت بیرون بیارید و توازن نیروهای مدیریتی شهرستان ها رو در دستور کار داشته باشید و از نیروهای زیر 40سال استفاده کنید ار مدیران کل
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار ،کاردان ،شجاع،مدیر مدبر،امیدوارم با پشتکار تمام موفق شوید گوشه ای از محرومیت‌های این استان را برطرف بفرمائید،توفیق شما آرزوی ماست،سپاسگزاریم از موضع گیری های شجاعانه شما
جوان
United States
آفرین به این استاندار محبوب
اصلاحات
United States
تشکر از استاندار محترم که الحق و خوب عمل می کنید دست مریزاد
اصلاحات
United States
تشکر از استاندار محترم که الحق و خوب عمل می کنید دست مریزاد
بویراحمد
United States
با تشکر از جناب استاندار محترم با انتخاب به جا و شایسته جناب پرواز بعنوان مدیر کل سیاسی
کهگیلویه
United States
باتشکر از جناب آقای احمدی استاندار محترم با مدیریت خوب ایشان در استان
کهگیلویه
United States
باتشکر از جناب آقای احمدی استاندار محترم با مدیریت خوب ایشان در استان
کهگیلویه
United States
باتشکر از جناب آقای احمدی استاندار محترم با مدیریت خوب ایشان در استان
احمد پرواز
Iran, Islamic Republic of
سلام
موضع اتخاذ شده توسط استاندار محترم کاملا منطقی و مدبرانه است و تا کی باید سایه طایفه و قومیت گرایی برای ما ملاک باشه
سید علی پرواز از نخبگان و افتخارات استان هستند و زینتی برای این سمت میباشد
سیدفیض اله دهقانی مطلق
Iran, Islamic Republic of
خداکند اینطورباشد.ماهم هدفمان ازمدیران طایفه سالاری نیست وازخدامیخواهیم یه کسی بیادکه ضمن اینکه دردمردم را درک کرده و وظیفه خودبداندکه کارکند نه برای اینکه مدتی پشت میزنشسته وخودرا نماینده خدابرروی زمین بداندغافل ازاینکه خدا روزی رسان است.ولی ایشان به خودببالدکه دارای قدرتی است که کسی نمی تواند بگوید بالای چشمت ابروست وبچسبدبه صندلی واحتیاط کند نکنه از دستش بدهدوفراموش کند برای چه کاری گمارده شده.چنانچه استاندارمحترم خودرافراموش وخدارا درنظرگرفته، ماهم ازایشان تشکرمی کنیم وصبرمیکنیم وجوجه هارا آخرپاییزمیشماریم.وازخدابرای موفقییت ایشان دعامیکنیم.وسلام
باشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای استاندار آرامش را به استان برگرداند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
انصافا باید از استاندار خوب وفعال استان خسته نباشید گفت
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
تشکر ویژه خدمت جناب دکتر احمدی که با طایفه گری و قوم بازی مقابله نمود و به افراد منافع طلب باج نمی دهد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.درود
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سخنان خوب امروز استاندار محترم در کهگیلویه امید را به نخبگان و افراد لایق استان تازه کرد
چرام
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا یکی از بهترین خدمات دولت دراستان انتخاب استاندارشجاع وبادرایتی چون دکتر احمدی است
امیدوارم کمافی السابق باشجاعت فعالیت کند ومطمین باشد که مردم استان قدردان ایشان هستند
Iran, Islamic Republic of
درودبراستاندارفهیم وتوانمنداستان
حمابتت می کنیم
امیر
Iran, Islamic Republic of
انشالله که استاندار با جدیت پیگیر مطالبات مردم باشد و با این طایفه گرایی ها اهمیتی ندهد
امیر
Iran, Islamic Republic of
انشالله که استاندار با جدیت پیگیر مطالبات مردم باشد و با این طایفه گرایی ها اهمیتی ندهد
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار رسالت اصلی شما حذف طایفه/ شده است نه قوم گرایی
جو استان را متشنج کرده ای
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار رسالت اصلی شما حذف طایفه/ شده است نه قوم گرایی
جو استان را متشنج کرده ای
رحمت
Iran, Islamic Republic of
موافق هستم با تغییر مدیران
حسام
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود براستاندار محترم و توانمند.
خسته نباشید.امیدواریم سایه زشت قوم سالاری را همانطور که با تمام توان شروع کرده به سرانجام برساند و باتوجه به اصل شایسته سالاری و انتخاب مدیران توانمندی که دغدغه آنها رفع محرومیت باشد نه ایجاد محدودیت برای دیگر طوایف و دیدن هم طیف و طوایف به این مهم دست یابند.خسته نباشید استاندار
رضا
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه که اکثر کامنت ها را یک نفر با عناوین مختلف میفرسته
Iran, Islamic Republic of
این فقط نظر شماست
سیده پ شرعی زاده
Iran, Islamic Republic of
اگر اینطوره شما چرا نمیفرستی؟؟؟؟!!!!!!
عمران
Iran, Islamic Republic of
پس از سال ها شخصی آمده که به انتصاب هایش امیدوار گشته ایم و رسم ناخوشایند طایفه گرایی را ذبح قانونی کرده و با انتخاب امثال پرواز شیوه متروک شایسته سالاری را احیا کرده باید اعتماد کرد و همکاری شایسته به عمل آورد
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدی اصلاحطلب تر از خیلی از مدعیان اصلاحطلبیست. درود
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدی اصلاحطلب تر از خیلی از مدعیان اصلاحطلبیست. درود
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدی اصلاحطلب تر از خیلی از مدعیان اصلاحطلبیست. درود
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدی اصلاحطلب تر از خیلی از مدعیان اصلاحطلبیست. درود
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدی اصلاحطلب تر از خیلی از مدعیان اصلاحطلبیست. درود
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدی اصلاحطلب تر از خیلی از مدعیان اصلاحطلبیست. درود
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدی اصلاحطلب تر از خیلی از مدعیان اصلاحطلبیست. درود
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدی اصلاحطلب تر از خیلی از مدعیان اصلاحطلبیست. درود
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر احمدی اصلاحطلب تر از خیلی از مدعیان اصلاحطلبیست. درود
اکوان پور
Iran, Islamic Republic of
باید تشکر کرد از این رویکرد اقای احمدی نسبت به ضدیت با قومگرایی تو استانمون که انصافا همین مایه عقب موندگی استان و نبود سیستم شایسته سالاری شده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
شما گفتی و ما هم باور گردیم نکات مورد نظذتان را ولی عملا در استان م چیر دیگر می بینیم
آرو
Romania
درود بر استاندار با کفایت و شجاع و دلسوز
جناب استاندار چیزی که ما را عقب نگه داشته و باعث عدم پیشرفت استان ما شده قومگرایی و تبعیض هست. که با آمدن جنابعالی خط بطلانی بر افکار ناپاک قومگرایان و فرصت طلبان کشیده شد. خوشحالیم که با آمدن جناب احمدی بساط قومگرایی و طایفه سالاری برچیده شده و شایسته سالاری و نخبه گرایی جایگزین گردید که نمونه عینی شایسته سالاری انتصاب جناب سید علی پرواز این انسان شریف و متین و فرهیخته به سمت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری است. از انتصاب آقای پرواز و حسن توجه استاندار عزیز به نخبگان اصلاحات بی نهایت سپاسگذاریم. انشاالله سالم و پایدار باشید و این راه ادامه دار و مستدام باشد.
آرو پایتخت بویراحمدگرمسیر
Romania
درود بر استاندار شجاع که با نفی طایفه گرایی و قومگرایی، عزت را به استانمان هدیه داد. قدردانی و کمال تشکر داریم از آقای احمدی عزیز بابت انتصاب مرد با شرف اصلاحات آقای سید علی پرواز. پیروز باشید.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید ب خود بالید ک پس از سالها استانمان مسئولینی با این اقتدار در خود میبیند
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر احمدی دانا و مقتدر ، دعای خیر مردم استان پشت و پناه شماست ، همچنان با قدرت ادامه دهید و نخبگان را در مناصب مدیریتی بکار بگیرید .
تدبیر امید
Romania
هزاران درود براستاندارمحترم دولت تدبیر امید که بارفتار علی گونه اش دوباره روحی درکالبد این استان دمیده است تاآخرعمر ثناگوی او و تیم جدیدش خواهیم بود۰
عادل گلستانی
Iran, Islamic Republic of
درود براستاندلرفهیم وفرهیخته
عادل گلستانی
Iran, Islamic Republic of
درود براستاندلرفهیم وفرهیخته
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چرا هم استانی های ما همواره با توسعه و پیشرفت مبارزه میکنند
تاکی باید در این منجلاب مدیریتی قومی درگیر باشیم
استاندار محترم از اختیارات خودش استفاده کرده و تنها ملاک ایشون شایسته سالاری بوده
گلستان
Iran, Islamic Republic of
بهترنیست بعضی از دوستان و مدعیان به جای این حجم از تخریب و تشنج و حاشیه سازی اندکی وقت خود را صرف همکاری با تیم استانداری و پیشرفت و توسعه استان نمایند؟
مجتبی سیادت نسب
Iran, Islamic Republic of
با سلام و سپاس از استاندار محترم که این نگاه همیشه غلط واپسگرای نگاههای قومی و سیاسی را در این استان کنترل و جو آرام اداری و سیاسی را دایر کردن لذا از ایشان و تیم همراهشان خواهشمندیم در همه امور و تصمیماتشان این رویه و عمل را درپیش گرفته تا فرهنگ های نا صحیح حاکم بر شرایط اداره ی این استان در جهت مثبت تغییر کند.
Iran, Islamic Republic of
عالیه اقای پرواز ما باید ادمای روشنفکر باسواد رابپذیریم
محمد پیران
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام خدمت مردم عزیز استان
فرمایشات و بیانات استاندار محترم جناب آقای احمدی، کلامی ست از سر اخلاص وعمل به فرمایشات معمار کبیر انقلاب،پاسداری از کیان جمهوریت، مردم سالاری دینی و حفظ حریم خواسته ها و مطالبات مردمی، تحقق بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی و همانطور که در کلام آن جناب هویداست گام برداشتن در جهت تحقق حداکثری مطالبات این مردم شجاع و ولایی ست. امیدواریم با تغییرات مثبت کنونی شاهد محقق شدن این مهم باشیم.
با تشکر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
این تعبیر .....یک لکه سیاه سیاست‌گذاری قوم‌سالارانه و طایفه‌سالارانه رشد این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است....فریاد فروخورده ی هزاران کودک و مادردر طول سالیان متمادیست که در مرکز استان جدی گرفته نشد و اکنون با برملا شدن علمی حقیقت توسط دکتر احمدی بیان شده است .این سخن که حتما ضمانت اجرا خواهد داشت یعنی امید به رفع معضل.از اقای استاندار محترم بابت این صراحت و صداقت سپاسگزارم
ریحانه اکوان پور
Iran, Islamic Republic of
من از طرف جامعه دانشجویان استان مخالف هرگونه سهمیه قومیتی و نگاه عقب گرایانه بوده و از این دیدگاه استاندار تمام قد دفاع خواهم کرد!!!
ایران
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی اخیرا مدیرانی منصوب کردند ک مارا به حیات سیاسی استان امیدوار کردند و پس از سالها شعله های امید را میان روشنفکران برافروخت
میشه از مهم ترین انتصابات اخیر جناب آقای پرواز رو نام برد ک علی رغم پیشنهادات بسیار در سطوح بالای مدیریتی حاضر به ارایه خدمت در استان خود شدن
درود براستاندارفهیم
Iran, Islamic Republic of
درود براستاندارفهیم وانتخاب اقای پروازجای تشکردارد
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
خصوصیات یک مدیر موفق
توانمند مقتدر باتدبیر و قاطع
تصمیمات آقای احمدی هم با اقتدار و تدبیر وقاطع
مردم
Iran, Islamic Republic of
کاش اجازه بدیم استاندار و تیمش کارشونو انجام بدن و از ایجاد حاشیه و جنجال پرهیز کنیم
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب استاندار .هرچند که دیدن شما از نزدیک از دست مردم خارجه ولی برای اینکه اگر اینها را ننویسم در حق مردم و شایستگان اجحاف کرده ام چند سوال از شما به عنوان مسئول ارشد استان میپرسم که امیدوارم جواب بدید :1- آقای استاندار شما نماینده دولت در استان هستید یا نماینده نمایندگان ؟2-آقای استاندار اگر یه نفر شایسته باشد ولی پارتی نداشته باشد باید چیکار کند ؟چه راهکاری برای انتخاب فرد شایسته دارید و داشتید ؟آقای استاندار به نظرتون شما با جمع کردن قدرت در دست عده ای خاص طایفه گرایی را تشدید نکردید و تشنج زا نبودید ؟آقای استاندار روند انتخاب مدیران را واضح برای مردم توضیح می دهید یا نه ؟چرا کارشناسی که شایستگی علمی و شخصیتی آن به وضوح بالاتر از مدیر می باشد هیچ وقت انتخاب نمی شود ؟چرا باید انتخابات شهرستان های سردسیری این همه در انتخاب مدیر تاثیرگذار باشد و جمعیت 150 هزار نفری بالغ مخالف نماینده هیچ کدام مدیر نشود با وجود همفکری با دولت؟آیا این کار برای خود شما شبهه ایجاد نمی کند ؟آقای استاندار 150 هزار نفر یه نفر شایسته ندارند که شما ازش استفاده کنید ؟شما خواهید رفت ولی در آینده خواهند گفت که فلانی در دست نمایندگان بود و بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان نظری که سوال هاست را بزن لطفا
هدایت
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت استاد برجسته اقتصاد دکتر احمدی بزرگ انشاالله موفق باشید و جراحی عمقی در استان داشته باشید و مردم مظلوم این استان را از این تفکرات و دیدگاههای واپس گرایانه نجات دهید
حسین
Iran, Islamic Republic of
آیا این عقب ماندگی و محرومیت برای استانمان بس نیست؟
آیا قومیت و طایفه گرایی همچنان باید تیشه به ریشه پیشرفت استان وارد کند؟
باید قاطعانه از استاندار دفاع کرد
آرزو
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مردم سرزمینم کمی هم به فکر عمران و آبادانی بودن و برای مدتی دست از سهم خواهی برمیداشتند
استاندار علی رغم نقد داشتن اما ثابت کرده ک مدیری تواناست
شیراز
Iran, Islamic Republic of
ازاستاندارفهیم استان که با قوم گرایی مبارزه میکنه وشایسته سالاری رو پیش گرفته تشکرمیکنیم.انتصابات جدید ایشان ثابت میکنه که ایشان حقیقتا شایسته سالاری رو ملاک قرارداده.انتصاب اقای پرواز که حقیقتا از انسان های شریف وفهیم وروشنفکر استان درسطح ملی میباشد ازنمونه های این شایسته سالاریه.تبریک به هردو ایشان.
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان شهروند گچسارانی قاطعانه از موضع استاندار در تحقق اهدافشان حمایت میکنم
علی اکبریان
Iran, Islamic Republic of
آفرین صدآفرین به چنینی استاندار شجاع ومقدر واقعاجای تعاسف داره داره که یه هم چه شخصی ت مقدرتروثابت قدم همچون جناب آقای سیدعلی پرواز دیگرانی که همچوبوقلمون رنگ عوض میکن بخوان با پست مدیریتی ایشان اطهارنظرگورگورانه بکنن این فقط حسادت نسبت به سادات محترم بزرگوارعلایبی هست امابه امید خدا و ثابت قدمی جناب دکترپروازخودتان خسته نکنید
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای احمدی برای توسعه و پیشرفت استان با همین روش و منش ادامه دهید ! با تشکر از شما
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هم استانی های عزیز روزی این نگاه قومیتی ک جز بدبختی برای مردم چیزی نداشته را هرچه زودتر ازبین ببرند باکمک به مدیران استان
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد دوستان کامنت گذار بیش از آنکه متن را بخوانند و نظر بدهند ، انگار مأموریت حمایت از استاندار را دارند.
جناب استاندار بیشترین مسئله قومیتی در مدیران را ما در بویرحمد داریم و نه کهگیلویه، این همه اعتراض به نماینده محترم بویراحمد شد شما متوجه موضوع نشدید.
لازم نیست برای کوتاهی و بی توجهی به کهگیلویه موضوع بی ربط قومیتی را مطرح کنید.جهت اطلاع در کهگیلویه طوایف زیادی هستند و تا الان این موضوع که شمامطرح می کنید نبوده و اینطوری هم نیست که شهرستان در اختیار یک طایفه باشد.
لطفا بجای این تزها فکری بحال عقب ماندگی شهرستان کهگیلویه بزرگ داشته باشید
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
با دقت در سخنان استاندار درمي يابيم كه هدف خدمت به پيشرفت استان است پس بايد قدردان بود🙏🏻
جبار
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار شجاع و با صلابت، جناب دکتر احمدی
شایسته بهترین تقدیر ها و سپاس هاست.
چون استانی را از سیطره ی عده ای تمامیت خواه نجات داده و سایه نامیمون قومیت گرایی را از این خطه زدوده است.

دست حق نگهدارتان ای عزیز جان
با اقتدار گام بردار و تیغ عدالتت را بر بی عدالتان بکش.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
90 درصد کامنتها کار یک نفر در تمجید از استاندار است
قطعا" یا پست را گرفته یا قول حتمی بهش دادند
دقت کنید ساعت کامنتها و انشای انها واضح و گویا هست که از یک .ده تراوش کردند افسوس به حال هم استانیهای.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر هم استانی های من که مرغ همسایه براشون غازه
جناب دکتر احمدی استاندار محترم .
وقتی. دفترش میزاره اقا.ه معاونش میزارش
چگونه می تونه جلوی قوم گرایی بگیره
به نظر من منظورش اینه که میگه از اعضای خانواده هاتون بزارید نه طایفه تون
بعد ما بد بخت ها دلمون خوشه اقای استاندار دوتا نیرو جابجا کرده اون هم به سفارش دیگران
.وقتی برای جابجایی مدیران نه قانونی است نه اساس نامه ای سفارشی عمل شود باید این طور شود .
استاندار چند صباحی . رامیکند وما می مانیم با کوهی ا.در کنار هم
تو خود نیز حدیث مفصل خوان .....
پس عزیزان قبل از تعصب واقعیت را ببینیم
استانداران ما اگر می خوان به ما کمک کنند .به مردم ما خدمات بدند مثل تمام استان های دیگه
از چهار سوی استان خارج بشیم همه جا جاده ها چار خطه است .
اما جاده های ما هنوز مال رو و......
علی اکبریان
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب دکتر احمدی استاندار محنرم واقعاانتخاب اشخاصی مثل سیدعلی پروازمیتوانند در رفع مشکلات استان کارگشاه باشدوامیدواریم که استاندار محترم از قدرت خوداستفاده بکندوسوال اینجاست که کسانی که دم ازاصلاح طلبی میزنن چه کسی باثبات ترازپروازسران اصلاح طلب استان باکمال تعاسف که فقط فقط دارن میخان نیروهای فامیلی خودشان پست بگیرنداول بروندفکربکنن باچه کسانی نشست داشته ان واقعاباید.چکاربرای مردم محروم این استان که سالهاست دنبال شمابودندکردیدحالاکه افرادی لایقی همچون سیدعلی پروازمیخان کاری بکنن دارید این همه فشارمیاریدچه کسی اصلاح طلبترازپروازشمامگریادتون رفت که موقع انتخابات چه کسانی نشست شبانه داشته ایدیادتون رفت
اصلا حات
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر استاندارشجاع استان جناب دکتراحمدی
آسمان
Iran, Islamic Republic of
جالب بود
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1