کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعال سیاسی اصلاح طلب:

حمایت فعال سیاسی اصلاح طلب از رئیس ستاد روحانی/ پیگیر مطالبات مردم به شیوه مناسب هستیم/ استاندار عملکرد قابل دفاعی ندارد

4 تير 1397 ساعت 10:01

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برای جلوگیری از بدبینی بیش از پیش مردم، پیگیر مطالبات منطقی آن‌ها به شیوه مناسب هستیم.


به گزارش کبنا از دهدشت، محمدعلی طاهری فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیر انجمن اسلامی معلمان شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون سخنان اخیر رئیس ستاد روحانی در استان افزود: آنان که تاریخچه اصلاحات را در کهگیلویه و بویراحمد می‌دانند قطعاً با نام افرادی که در اوج غربت اصلاحات در این دیار از همه توان خویش مایه گذاشتند آشنا هستند و کسانی که سن و سالشان اقتضا نمی‌کند و یا اینکه سابقه فعالیت اجتماعی آنان قد نمی‌دهد بهتر است با بررسی و مروری بر این تاریخچه در دو دهه گذشته، با افراد فعال جبهه اصلاحات در استان بیشتر آشنا شوند.
وی ادامه داد: قطعاً در طی مطالعه روند شکل گیری جریان اصلاحات در استان با نام افرادی صبور و دلیر بیشتر آشنا خواهند شد که بدون شک، نام سیدضیاء رضا توفیقی را در ردیف پیشگامان این جریان سیاسی خواهند یافت. پس همان به که نام نیکان را به نیکی بریم و از تهمت و افترا بپرهیزیم، که شاعر گفته است:
بزرگش نخوانند اهل خرد / که نام بزرگان به زشتی برد
رئیس ستاد روحانی در شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: به عنوان کسی که برای پیروزی دولت آقای روحانی در انتخابات به همراه سایر دوستان نهایت سعی و تلاش شبانه‌روزی خود را بکار گرفتیم و هیچگونه کوتاهی نکردیم از مواضع جدید آقای رضا توفیقی که متحمل زحمات زیادی در ستاد استان شدند حمایت و در جهت اجرای سیاست‌های دولت، خواهان توجه بیشتر مسئولان استانی هستیم.
طاهری بیان داشت: مسئولان می‌بایست در جهت دلگرمی مردم و حامیان دولت تلاش بیشتری نموده و به خواسته‌های قانونی و منطقی حامیان دولت توجه بیشتری کنند.
عضو انجمن اسلامی معلمان در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد استاندار در مدت تصدی این سمت در استان، اظهار داشت: قبل از هر پاسخی باید وظیفه استاندار را بدانیم که به نظر من، وظیفه اصلی استاندار پیگیری برنامه‌های دولت و مطالبات مردم و تعامل با فعالان سیاسی و اجتماعی و کارشناسان و تصمیم گیری سنجیده و قدم برداشتن در جهت رفع نیازهای عمومی و کسب رضایت مردم است. استاندار زمانی طولانی و مناسب برای شناخت مشکلات مردم و استان داشتند که از نظر ما عملکرد قابل دفاعی از وی در این مدت سراغ نداریم، ما خیلی صبر کردیم و عقیده داشتیم که با گذشت زمان و آشنائی بیشتر ایشان با استان در جهت رفع مشکلات اقدام خواهند کرد، اما تا کنون نتیجه مثبتی مشاهده نشده و اکثر اصلاح طلبان و حامیان دولت از عملکرد ایشان ناراضی هستند.
طاهری ادامه داد: به عنوان کسی که مسئولیت ستاد رئیس جمهور در شهرستان کهگیلویه را عهده‌دار بود برای جلوگیری از بدبینی بیش از پیش مردم و جهت پیگیری مطالبات منطقی مردم از راه‌های لازم مطالبات آنان را به اطلاع مسئولان دولت می‌رسانیم و در این مورد با آقای رضا توفیقی هم عقیده هستیم.
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه استاندار از فرصت کافی که در اختیار داشت استفاده مطلوب را نکرده است تصریح کرد: استاندار نقش خود را به عنوان نماینده اول دولت در استان در جهت مسائل سیاسی اجتماعی به خوبی ایفا نکرده و لذا ما که مستقیم با مردم روبرو هستیم ناچاریم جهت چاره‌جوئی و پاسخ به مطالبات مردم به شیوه ای مناسب پیگیر رفع مشکلات آنان باشیم.
 


کد مطلب: 401019

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401019/حمایت-فعال-سیاسی-اصلاح-طلب-رئیس-ستاد-روحانی-پیگیر-مطالبات-مردم-شیوه-مناسب-هستیم-استاندار-عملکرد-قابل-دفاعی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1