تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۴۰۱۰۱۵
عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی:

مردم «بهمئی» در آرزوی نوشیدن آب سد کوثر / می‌ترسیم آرزو بر دل از دنیا برویم

۱
۰
مردم «بهمئی» در آرزوی نوشیدن آب سد کوثر / می‌ترسیم آرزو بر دل از دنیا برویم
کبنا ؛شعبان بهمئی صبح امروز در دیدار با سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در محل شورای اسلامی استان، با اشاره به پروژه سد کوثر اظهار کرد: مردم شهر لیکک از بی‌آبی رنج می‌برند و مرتب با قطعی آب روبرو هستند. با توجه به اینکه شهرستان بهمئی از شهرستان‌های گرمسیری و دارای گرمای طاقت فرسایی است، لازم است که مسوولان مربوطه در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.
وی گفت: در سال 89 کلنگ‌ پروژه سد کوثر به زمین زده خورد و قرار شد که این سد آب شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده را تأمین کند، سال‌ها گذشته است به طوریکه جوانان ما میانسال و میانسالان ما پیر شده‌اند، اما هنوز که هنوز از نتواسته‌ایم از آب سد کوثر بهره ببریم و می‌ترسیم عمرمان کفاف نکند که آب سد کوثر را درخانه‌هایمان بنوشیم.
عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه وعده‌های مسوولان مربوطه در این رابطه مردم را بی‌اعتماد کرده است، تاکید کرد: قرار بود که پروژه سد کوثر در زمان دو سال و با اعتبار بیست میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد که اکنون با این وضعیت تورم و شرایط مالی هزینه اتمام و احداث آن چند برابر خواهد شد.
بهمئی به وضعیت آب شرب شهرستان بهمئی و شهر لیکک اشاره کرد و گفت: آب شهر لیکک سنگین است و مردم کمتر از آن استفاده می‌کنند که مسوولان همچنین باید در این باره چاره‌اندیشی لازم را داشته باشند.
وی بر ساماندهی وضعیت فاضلاب شهرستان بهمئی تاکید کرد و گفت: شهر لیکک روزانه با کمبود آب روبرو است و اطراف این شهر این مشکل دوچندان می‌شود که امید می‌رود مسوولان با تانکرهای آب تا اقدام بهتری به مردم آب برسانند.
علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن سخنان شعبان بهمئی عضو شورای اسلامی شهر لیکک و شهرستان بهمئی توضیحات لازم را ارائه داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جشانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب بهمئی همیشه زبان گویا و بدون ملاحظه مردم بهمئی بود.زبان حال مردم بهمئی همین است که جناب بهمئی فرمودند.نمایندگان همیشه باوعده های تامین آب شرب رأی مردم بهمئی را به نفع خود مصادره می کردند اما گاه موفقیت یافراموش می کردند یاباآوردن چند لودروکامیون پای کار آنقدروقت کشی می کنند تادوره چهارساله دوم نمایندگی هم برسد ومعامله راتمدید نمایند.شاید عمرماکفاف نکندازآب سد کوثربنوشیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1