تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۴۰۱۰۱۴
با حضور مسوولان:

4 پروژه شهری در یاسوج کلنگ زنی شد

۶
۱
4 پروژه شهری در یاسوج کلنگ زنی شد
کبنا ؛آئین کلنگ‌زنی 4 پروژه عمران شهری با حضور شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، نستهن مقدم شهردار، هدایت اکبری رئیس شورای شهر و برخی دیگر از اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در حاشیه این آیین گفت: ۴ پروژه مهم شهری با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و مرحله اجرایی آن با تمام توان شروع خواهد شد.
وی با بیان اینکه روند تصمیم‌گیری تا اجرای پروژه‌های عمران شهری در سالهای گذشته به دلایل مختلف کند پیش می رفته است، اظهار داشت : درسال 97 همه پروژه های عمرانی در سطح شهرستان بویراحمد مورد بازنگری وبررسی مجدد قرار میگیرد ودر کمیته برنامه ریزی شهرستان با اولویت برای پروژه ها، اعتبارات لازم تخصیص داده می شود.
کناری با تأکید بر ضرورت اجرای پروژه‌های عمران شهری در مرکز استان گفت: یکی از عمده مشکلاتی که در سنوات گذشته وجود داشت این بود که با کمترین بارش نزولات آسمانی محله بختیاری ها در شرف آباد یاسوج به خاطر آبهای سطحی با مشکلات عدیده ای روبرو بود و گاه خسارت‌های را در پی داشت و یا پروژه جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد علیه السلام بیش از چند سال است که ناتمام مانده است .
رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد با اشاره به اعتبار پروژه ها گفت: بخشی از این پروژه‌ها تامین اعتبار شده است و بخشی نیز از محل بحران و همچنین در کمیته برنامه ریزی شهرستان و از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین خواهد شد.
فرماندار افزود: پروژه های دفع آبهای سطحی شرف آباد، پروژه جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد علیه السلام، پروژه بهسازی فرعی های ۴ و ۵ بنسنجان و احداث جاده دسترسی به ساختمان آموزش و پژوهش از مهمترین پروژه هایی است که مرحله اجرایی و عملیاتی آنها توسط شهرداری یاسوج آغاز شده است.
شهردار یاسوج در این آئین با تاکید بر اینکه این شهر کارگاه بزرگ پروژه‌های عمران شهری تبدیل شده است،گفت: بدون هیاهوی رسانه‌ای و با وجود محدودیت‌های مالی و مشکلات موجود پروژه‌های بزرگی را کلنگ زنی‌ کرده‌ایم.
نستهن مقدم با تشریح جزئیات 4 پروژه‌ کلنگ زنی شده، افزود: پروژه دفع آب‌های سطحی شرف آباد(محله بختیاری‌ها)، احداث جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع)، بهسازی فرعی‌های 4 و 5 بنسنجان و احداث جاده دسترسی به ساختمان آموزش و پژ وهش با اعتباری افزون‌بر 9 میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است.
وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه اتصال بلوار عدل به پل سوم بشار ادامه داد: برای اجرای این پروژه 10 هزار متر مربع آسفالت و 500 متر جدول‌گذاری با اعتباری افزون‌بر 700 میلیون ریال انجام شده است.
مقدم با تاکید بر اینکه بدون مشارکت مردم امکان توسعه عمران شهری و ارتقای فرهنگ شهرنشینی وجود ندارد، ابراز کرد: معتقد هستم باید سهم شهروندان در ساختن شهر افزایش یابد به گونه‌ای که از نظر آنان در انجام فعالیت‌ها و اجرای پروژه‌های مختلف استفاده کنیم و در همین راستا در اولین اقدام سامانه‌ای با هدف مشارکت مردم در نامگذاری خیابان‌ها راه اندازی شده است.
شهردار یاسوج با اشاره به ضرورت چاره اندیشی در زمینه مدیریت ترافیک تصریح کرد: در این راستا پروژه‌های مختلفی از جمله احداث بزرگترین خیابان شهر حدفاصل بنسنجان تا پل سوم بشار به طول 5 کیلومتر و اتصال شهرک جوشکاران به پل امامزاده مختار در دستور کار قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خوب که گفتن. و گرنه هیچ کس نمیدونست اجرای پروژه ها ضرورت داره
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد
یه روزی نهضت جاوید . آسفالت، جدول، پارک، الحاق ساختمان شهرداری، برون سپاری ، پل سوم ، روشنایی شهر و دهها مورد دیگه ......
الان باید بریم دنبال نامگذاری معابر که باز هم استارتش توسط جاوید زده شد . چی بودیم چه شدیم ....... شهر کامل تعطیل شده
Iran, Islamic Republic of
مثلا احمدی کیش اشنا اکبری تبار چه سر در . مرکز استان با این شورا
دنا
Iran, Islamic Republic of
. که اگه بخواد یه جدولی هم بکشه سراسر شهر را بنر میزنه و از رسانه ها دعوت میکنه ولی متاسفانه کلنگ را که زد بعد دو روز پروژه متوقف میشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره پروژه ی عمرانی !!!!؟
. که حتی نمیدونن پروژه ی عمرانی تعریفش چیه؟؟؟؟؟؟
کدومشون یه مدرک درست حسابی دارن؟؟؟؟
یکی از این بنده ی خداها پارسال بود که کنکور دکتری ثبت نام کرده بود لقب دکتر بهش اضافه شد اصلا میدونی دکتری یعنی چه!؟؟؟
حداقل ۴ سال تمام وقت و زندگیتو بذاری نه اینکه ...
وای به حال ما شهرداری که تخصصش کشاورزیه خخخخخ
من
Iran, Islamic Republic of
تو این گرما چرا کت و شلوار این پوشیدند و کلنگ می زنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1