کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای اداری مطرح شد

خطر در کمین سلامت مردم قلعه‌رئیسی / وضعیت نگران کننده احشام ولگرد

3 تير 1397 ساعت 13:34

 شامگاه شنبه با حضور بخشدار و جمعی از مسؤولان نشست شورای اداری چاروسا برگزار شد.


در نشست شورای اداری چاروسا موضوعات مختلفی از جمله ضرورت ساماندهی آژانس‌های درون‌شهری قلعه رئیسی مطرح شد.
بخشدار چاروسا در ابتدای این نشست با بیان اینکه به وضعیت شکستنی لوله‌های آب سطح شهر و روستاها باید توجه ویژه شود افزود: آب و فاضلاب شهری و روستایی باید به این امر توجه کند که اگر شکستگی لوله آبی در روستاها و شهر است در اسرع وقت تعمیر کند که سبب هدر رفتن آب نشود.
علی‌صالح‌ محمودی افزود: به علت خشکسالی در سال‌های اخیر و امسال و تنش آبی که وجود دارد نیاز است که در این راستا همکاری و کمک شود.
وی به وضعیت ساماندهی آژانس‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: وضعیت ساماندهی آژانس‌ها در سطح شهر قلعه‌رئیسی به خصوص نسبت به قیمت گذاری نگران کننده است و امیدواریم شورای ترافیک هر چه سریع‌تر برگزار شود تا مشکل آژانس‌ها برطرف شود.
محمودی همچنین به همکاری و تعامل ادارات اشاره و بیان کرد: در بسیاری نقاط نیاز است که ادارات با تعامل و همکاری هم بتوانند مشکلات را برطرف کنند.
حجت الاسلام سید مهدی افراز مسئول سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در گذشته فعال بود و هم اکنون تعطیل است تصریح کرد: امیدواریم با کمک شورا و تلاش بخشدار بتوان نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا که نیاز اساسی روحانیون و مردم جهت برگزاری برنامه های فرهنگی است راه اندازی شود.
فیض‌الله آبرود هم در این نشست با بیان اینکه وجود احشام در سطح شهر بسیار نگران کننده است یادآور شد: احشام زیادی در سطح شهر وجود دارد و حتی به شبکه بهداشت اعلام کردیم حاضریم همکاری کنیم ولی متاسفانه در این راستا به کلی کاری صورت نمی گیرد و قبلا مواردی انجام گرفته که قابل تحسین بود ولی مدت‌ها است که کاری در این خصوص صورت نمی‌گیرد.
شهردار قلعه رئیسی به وضعیت آژانس‌ها اشاره و تاکید کرد: قیمت‌هایی که برای آژانس‌ها در گذشته مصوب شد هنوز تغییر نکرده که به زودی شورای ترافیک برگزار خواهد شد و اجرایی می‌شود.
وی به فعالیت پلیس راهور در شهر هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه پلیس راهور را در این شهر راه‌اندازی کردند و با یک سرباز مدیریت می‌شود که اصلا قدرت اجرایی و قانونی ندارد و نسبت به ترافیک شهر تغییراتی به وجود نیامد و نیاز است که بتوان یک نیروی افسر و با توان مدیریت خوب برای این کار فرستاده شود.
محمد شکوهی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در خصوص برنامه‌های فرهنگی و اوقات فراغت دانش آموزان تصریح کرد: نیاز است که نهاد سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهر مستقر شود تا بتوان از این ظرفیت برای کلاس‌های اوقات فراغت و برنامه‌های فرهنگی بهتر استفاده کرد.
ارغنده رئیس کمیته امداد چاروسا هم در این نشست گفت: با همکاری و تعامل سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد اقدام به ساخت منازل مسکونی برای روستائیان می‌کنیم که اگر کسی هست که توانایی ساخت منزل را نداشته باشد آماده همکاری هستیم و همچنین در ماه رمضان توانستیم 45 حامی برای خانواده‌های ایتام جذب کنیم.
موسوی رئیس ثبت احوال هم در این نشست مشکل اینترنت در قسمت ثبت احوال را مهمترین مشکل این اداره دانست و ادامه داد: متاسفانه در خیابانی که ثبت احوال چاروسا قرار دارد وضعیت اینترنت بسیار نامناسب است که امیدواریم در این راستا اقدامی شود.
عدم حضور بسیاری از مدیران در این نشست مشهود بود که خبری از ادارات شبکه بهداشت، آب فاضلاب شهری، بهزیستی، دامپزشکی، جهاد کشاورزی چاروسا و مدیران بانک‌ها در این نشست نبود.


کد مطلب: 401002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401002/خطر-کمین-سلامت-مردم-قلعه-رئیسی-وضعیت-نگران-کننده-احشام-ولگرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1