کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

«پاسره» تکذیب کرد / افتادن «گراز» در منبع آب واقعیت ندارد / آب «دهستان دمچنار» سالم است

3 تير 1397 ساعت 1:34

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مخزن آب شرب روستای هادی آباد دهستان دمچنار سالم است و مشکلی ندارد.


فیضل الله پاسره امشب در گفت‌‍وگو با خبرنگاران با اشاره به پخش عکس و فیلمی از افتادن گرازهای وحشی در منبع آب «دمچنار» بویراحمد، اظهار کرد:  این تصاویر مربوط به حوضچه شیرهوا در مسیر انتقال آب روستایی است و هیچ ربطی به آب شرب و یا منبع آب ندارد.
وی با بیان اینکه این حوضچه فشار هوا بدون استفاده بوده است؛ اظهار کرد: آبدار روستاها وظیفه بررسی شکستگی لوله‌های آب و این چنین مشکلاتی را دارند اما آبدار این روستا در این مورد وظیفه خود را انجام نداده و با آن برخورد می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: به محض اطلاع از وضعیت این حوضچه که رو باز بود همکاران من در اداره آب و فاضلاب به محل مورد نظر اعزام شدند و مشکل آن را بر طرف کردند.
پاسره ادامه داد: در این حوضچه راهی برای نفوذ هیچ گونه چیزی به لوله خط انتقال آب ندارد و هم اکنون آب این روستا آزمایش شده و مشکل بهداشتی خاصی ندارد.
وی علت افتادن این بچه گرازها را خشکسالی‌ها عنوان کرد و گفت: حیوانات به دلیل خشک سالی‌هایی که در نبود آب شرب وجود دارد روانه روستاها می‌شوند و این دو بچه گراز در شب به درون این حوضچه افتادند.
 


کد مطلب: 400996

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400996/پاسره-تکذیب-افتادن-گراز-منبع-آب-واقعیت-ندارد-دهستان-دمچنار-سالم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1