تاریخ انتشار
شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب : ۴۰۰۹۶۷
مدیرعامل باشگاه نفت گچساران خبر داد

معرفی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به زودی

۰
معرفی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به زودی
کبنا ؛ مدیرعامل فوتبال نفت و گاز گچساران در جمع خبرنگاران از معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه خبر داد.
بر اساس این گزارش، فرهاد جعفری با اعلام این خبر افزود: پس از اتمام مسابقات فصل ۹۷-۹۶ لیگ دسته دوم جلسات و رایزنی‌های بسیار خوبی با مربیان مطرح در سطح لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول انجام شده و به زودی سرمربی این تیم را معرفی خواهیم کرد.
جعفری تصریح کرد: شرایط مذاکرات به نحوی بود که کلیه شرایط مالی، موقعیت مکانی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری باشگاه و همچنین رزومه‌کاری مربیان به عنوان مهمترین محوریت و اولویت‌های دو طرف مذاکره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در این میان با مربیانی که سابقه صعود با چندین تیم از لیگ دسته دوم به لیگ یک را در کارنامه خود داشتند، نشست‌های خوبی برگزار شد اما با توجه به تصمیم جدی برخی از این مربیان برای حضور در لیگ یک امکان استفاده از آنها در لیگ دسته دوم مقدور نشده است.
مدیرعامل باشگاه  نفت و گاز گچساران تاکید کرد: امور ورزش این شرکت به عنوان متولی ورزش قهرمانی و همگانی همواره مورد حمایت مجموعه مدیریت بوده و موفقیت تیم‌های ورزشی برگرفته از یک کار تیمی و همکاری همه عوامل و دست اندرکاران ورزش نفت و حوزه مدیریت است.
جعفری با بیان اینکه عملکرد کادر فنی تیم فوتبال در فصل گذشته نمره قابل قبولی از نظر مدیریت شرکت گرفته است ،تصریح کرد: هدف‌گذاری برای فصل جدید چشم اندازی بهتر و با انگیزه بیشتر پیش روی مجموعه ورزش قرار داده و در این مسیر انتخاب یک سرمربی نام آشنا که تفکر وی مجموعه نفت را به سوی رسیدن به هدف اصلی که همان موفقیت تیم فوتبال است از مهمترین اولویت‌های ما خواهد بود.
وی ابراز کرد: بارها در مدت حضورم در باشگاه از طرق مختلف اعلام کرده‌ام اختلافی میان مسوولان ورزش و مدیریت وجود ندارد و هر آنچه که هست تفاوت سلیقه بوده و این امری طبیعی در هر سیستم اداری است که این مسائل موجب هم افزایی و بهبود عملکرد و نقاط ضعف کاهش می‌یابد و مهم این است که با همه اختلاف سلیقه‌ها این تیم تا پلی آف لیگ دسته دوم رسید و تنها در ضربات پنالتی مغلوب حریف تهرانی خود شد.
مدیرعامل  باشگاه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه از همه مردم فوتبال دوست گچساران خصوصا هواداران این تیم درخواست کرد با آرامش پیگیر تحولات ورزش نفت و نتیجه مذاکرات با مربیان جدید باشند.
جعفری  ادامه داد: قضاوت‌های عجولانه و غیرکارشناسی سم مهلکی برای ورزش خصوصا فوتبال است که متاسفانه در این سال‌ها شاهد اظهار نظرهای ناعادلانه از سوی عده‌ای بوده ایم و این اظهارات ذهنیت مردم فوتبال دوست را نسبت به زحمات دست اندرکاران ورزش کم‌رنگ کرده است.
 وی افزود: هرچند صعود به لیگ دسته اول حق مردم این دیار بوده اما با یک دید منطقی و عادلانه شاهد هستیم که این تیم در طی این سال ها بعد از سقوط به لیگ دو همواره به عنوان گزینه‌های مطرح صعود بوده و تا پلی آف خود را رسانده است.
 
ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد وابسته به نفت
مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور تیم‌های نفتی رونقی ندارد و همواره نام و آوازه تیم‌های نفتی است که ورزش این منطقه را زنده و پایدار نگه داشته است.
جعفری افزود: بودجه مصوب ورزش نفت برای توسعه زیرساخت‌ها و کشف استعدادهای بومی برنامه‌ریزی شده و هدف‌گذاری برای هدایت استعدادهای بومی و نفتی به سوی ورزش قهرمانی است و اگر قرار باشد بخش اعظم این بودجه را از بخش استعدادیابی، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی خارج کنیم و تنها به فوتبال بپردازیم متاسفانه در طولانی مدت ورزش استان یک قطبی خواهد شد و دود آن به چشم بسیاری از استعدادهای سایر رشته‌های ورزشی خواهد رفت.
این مدیرنفتی تاکید کرد: نگاه ابزاری به فوتبال نفت برگرفته از نبود زیر ساخت های لازم در استان برای حضور چند تیم فوتبال در سطح لیگ دو و لیگ یک است و عدم حمایت بخش خصوصی از فوتبال تمام فشارها را به سوی باشگاه نفت و گاز گچساران هدایت کرده و متاسفانه هرمدیری نیز در این جایگاه قرار گیرد به ناچار با این چالش بزرگ و البته مهم روبرو خواهد شد.
وی بیان داشت: بالارفتن انتظارات از باشگاه نفت و گاز گچساران مسیر را به سمتی برده که همه مردم تنها صعود به لیگ یک و لیگ برتر را از این تیم می‌خواهند در صورتی که با نگاهی به سیاست گذاری راهبردی وزارت نفت و بودجه‌های مصوب شورای ورزش این وزارتخانه اولویت ورزش نفت با ورزش همگانی وکارکنان ، سپس حمایت از تیم های قهرمانی بوده که متاسفانه در این سال ها ورزش و تندرستی کارکنان صنعت نفت تحت تاثیر فشارهای اجتماعی برای حمایت از تیم فوتبال قرار گرفته است.
جعفری تاکید کرد: بودجه تیم های قهرمانی همچون فوتبال بایستی به گونه‌ای بسته شود که از مصوبات شورای ورزش وزارت نفت تخطی نکرده باشد و البته موفقیت تیم ها را نیز فراهم کند که این کار با توجه به انتظارات اجتماعی از این تیم بسیار کار حساس و نفسگیری است که مدیران نفت و دست اندرکاران ورزش در این سال‌ها به صورت جهادی این رسالت مهم را برای رضایت دوستداران فوتبال این منطقه فراهم کرده اند.
مدیر عامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان با حمایت از کلیه دست اندرکاران ورزش نفت اظهار داشت: کار کردن برای مردم بسیار حساس و البته پرهیجان است اما نتیجه کار که همراه با موفقیت و رضایت مردم باشد لذت بخش بوده که این اتفاق مهم نیازمند همدلی و صبر همه فوتبال دوستان بوده که پرداختن به مسائل حاشیه‌ای برای تیم تنها آسیب به ساختار و بدنه این تیم است و دست اندرکاران ورزش نفت را از مسیر اصلی دور و انگیزه آنها را برای کمک به ورزش قهرمانی کاهش می دهد.
گفتنی است؛ در فصل ۹۷-۹۶ قهرمانی هندبال آقایان، نایب قهرمانی هندبال بانوان، صعود تیم تنیس روی میز بزرگسالان به لیگ برتر، کاپ اخلاق هندبال بانوان در لیگ برتر، نایب قهرمانی والیبال نشسته جانبازان و معلولین در لیگ دسته اول، قهرمانی تیم فوتبال امید و جوانان در لیگ استان، تیم فوتبال نونهالان نفت در لیگ شهرستان، حضور تیم‌های والیبال و بسکتبال آقایان در لیگ دسته دوم کشور، صعود تیم فوتبال نوجوانان به مرحله دوم لیگ یک کشور و همچنین معرفی چندین بازیکن ملی پوش در رشته های مختلف به تیم های ملی بوده است.
در ورزش همگانی کسب عناوین برتر در اکثر رشته‌های کارکنان و فرزندان در سطح مناطق نفت‌خیز و وزارت از مهمترین رویدادهای ورزشی فصل گذشته باشگاه نفت و گاز گچساران بوده است.
لازم به ذکر است در سال ۹۶ در بخش خدمات رسانی ورزشی به کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت بیش از چهارده هزار نفر در رشته‌های مختلف ورزشی همگانی عضویت و فعالیت ورزشی داشته‌اند که این آمار با توجه در مقایسه با سایر شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب قابل توجه و ارزشمند است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1