تاریخ انتشار
شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۴۰۰۹۶۵
گزارش:

پیگیری‌هایی که به ثمر نشست / هاشمی‌پور: «آب شرب» سالم حق مردم من است

۲
۰
پیگیری‌هایی که به ثمر نشست / هاشمی‌پور: «آب شرب» سالم حق مردم من است
کبنا ؛«عدل هاشمی‌پور» با پیگیری و جدیت در خصوص آبرسانی مناطق مختلف کهگیلویه و تبادل نظر با مسئولان مهم کشوری در به سرانجام رسیدن این طرحها پای فشاری نموده و از این مسئولان پیگیری جدی را در کمترین زمان ممکن خواستار شدند. 
 عدل هاشمی پور در دیدار با مدیر عامل آب و فاضلاب کشور و معاون وزیر نیرو گفت: مردم شریف شهرستان‌های چهارگانه در رابطه با آب آشامیدنی مشکلات اساسی دارند و فرسایشی شدن طرح‌ها و پروژه‌های آب منطقه‌ای و آبهای شهری و روستایی مردم را خسته کرده است مردم حوزه انتخابیه من حق دارند از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار باشند.
 نایب رئیس کمیسیون انرژی افزود: به نتیجه رسیدن طرح‌های مذکور و نیاز مبرم مردم به آب آشامیدنی سالم یک ضرورت و نیازمند توجه جدی و بیش از پیش مسئولان است.
 در این جلسه که معاونت امور عمرانی استاندار و مدیران عامل آب منطقه‌ای و آبفای شهری و روستایی حضور داشتند ضمن درخواست نماینده از مدیریت آب و فاضلاب کشور در به ثمر رسیدن هر چه زودتر تاکید داشتند که مصوبات این جلسه مدنظر بوده و نسبت به زمان تعیین شده پایبندی جدی داشته باشند تا مردم این مناطق هر چه زودتر به آب آشامیدنی سالم دست یابند، مدیرعامل آب وفاضلاب کشور نیز دغدغه‌های نماینده و پیگیری وی را ستودنی عنوان نمود ومقرر شد که مصوبات زیر به‌زودی اجرایی شود، اهم تصمیمات به شرح زیر است:.
 1_ تا نیمه اول تیرماه جاری پیمانکار پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی با مدیریت آب منطقه‌ای استان تعیین تکلیف گردد.
 2_ مبلغ 20 میلیارد تومان در سال 97 به این طرح اختصاص داده شده و به‌صورت صددرصد تخصیص یابد.
 3_ یا توجه به مشکلات کمی و کیفی آب شرب شهرهای دهدشت و سوق، مقرر گردید که اولویت اول اجرای طرح آبرسانی از سد کوثر، شهرهای مذکور باشند و تمهیدات لازم جهت اجرای آن تا پایان شهریور 98 اندیشیده شود.
 4_ نظر به مشکلات آب شرب مناطق دیشموک و چاروسا، ضروری است که مطالعات طرح آبرسانی از رودخانه گندمکار در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد که در نیمه دوم سال 97 عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
 5_ بهره برداری هرچه سریعتر از تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب، نیازمند توجه ویژه و اجرای راهکارهای اصولی و عملی است که تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید.
 در پایان این جلسه، جانباز ضمن تشکر از پیگیری‌ها و جدیت نماینده کهگیلویه، بر اجرا و عملیاتی نمودن مصوبات جلسه تأکید نمود.
متذکر می‌گردد که این پیگیری‌ها از دغدغه‌های مهم نماینده بوده ونسبت به آن با جدیت اقدام خواهد نمود و انشالله که در موعد معلوم شده مردم مناطق از نعمت آب بهره مند گردند. 
 ----------------------------------------
گزارش ارسالی: سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار 
-----------------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای هنرمند باز هم تو!!!!!!!!! سعی کن از شرایط خبر نداری چیزی ننویسی.فقط از کانال نماینده کپی نکن.مطمعن باش دلسوزی مدیرعامل اب منطقه ای کمتر از نماینده نیست.اقای نماینده هم بدنبال حکومت نظامی وقالب کردن یکی دو نفر نیست
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
پی گیری های اقای هاشمی در این بحران بی ابی ،بسیار ستودنی می باشد، بدون پی گیری ایشان قطعا کسی به فکر مردم کهگیلویه نمی افتد .و رنج مردم بیشتر خواهد شد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1