تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۴۰۰۹۵۱
امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی:

هیچ منصبی به اندازه قضاوت از منظر اسلام مهم نیست

۰
هیچ منصبی به اندازه قضاوت از منظر اسلام مهم نیست
کبنا ؛حجت‌الاسلام سیدقوام صادق‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی تصریح کرد: مقصد عبادت و بندگی خدا رسیدن به تقوا است و همه عباداتی که خدای متعال بر ما واجب کرده است برای رسیدن به تقواست و برای این است که از گناه جدا شویم از رذائل و بدیها جدا شویم.
امام جمعه موقت قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در عید فطر اشاره و به تبیین آنها پرداخت.
وی به روز تبلیغ و اطلاع رسانی به فرمان امام و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و بیان کرد: اهمیت تبلیغ تا بدان جاست که خداوند متعال به پیامبر خود می‌فرماید اگر آنچه را بر تو نازل کردیم تبلغ نکنی در واقع رسالت خود را انجام نداده‌ای و در حقیقت باید گفت که پرداختن به امر تبلیغ در طول تاریخ از سوی پیامبران و اولیای الهی بوده است که تداوم و استمرار و پویایی دین را به عنوان موضوعی زنده و پویا محقق کرده است.
صادق‌زاده به وظایف و رسالت‌های مبلغان دینی در امر تبلیغ اشاره و تاکید کرد: کسب رضایت الهی و عدم ترس از غیر خداوند، اسوه و الگو قرار دادن پیامبر گرامی اسلام در امر تبلیغ، رعایت وفق و مدارا در امر تبلیغ و موقعیت شناسی زمانی و مکانی و روانی از مهمترین وظایف رسالت‌های مبلغان دینی در امر تبلیغ است که این روز را به همه مبلغین مسئول در سازمان تبلیغات اسلامی تبریک می‌گوییم.
امام جمعه موقت قلعه رئیسی به روز اصناف اشاره کرد و گفت: از گذشته‌ها تا به امروز همواره در تاریخ بازاریان نقش به سزایی داشتند که عملکرد این قشر مهم اثر مهمی در کاهش فشار بر مردم دارد و دو نقش مهم اصناف در این صحنه و در این وضعیت اقتصادی جلوگیری از افزایش غیر واقعی قیمت‌ها و مقابله با سوء استفاده افراد سودجوست.
وی به سالگرد ترور رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: به رغم برنامه ریزی دقیق منافقین عنایات الهی سبب ناکامی تروریست ها در شهادت ایشان گردید و انقلاب اسلامی این توفیق را داشت تا سالهای سال از وجود با برکت ایشان ابتدا در کسوت ریاست جمهوری سپس در جایگاه رهبری استفاده و به افتخارات بلندی دست یابد.
امام جمعه موقت قلعه رئیسی به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام و روز قوه قضائیه اشاره و تاکید کرد: شاید در اسلام کمتر منصبی مثل قوه قضائیه مورد توجه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1