تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۰۰۹۴۹
امام جمعه موقت شهر دیشموک:

قوه قضاییه از جنجال‌ها و جریان‌سازی‌های نهراسد

۰
قوه قضاییه از جنجال‌ها و جریان‌سازی‌های نهراسد
کبنا ؛قوه قضاییه از جنجال‌ها و جریان‌سازی‌های نهراسد/دانه درشت‌ها همیشه جارو جنجال می‌کنند

حجت‌الاسلام ابراهیم طاوسیان در نماز جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: مسوولان پست‌هایی که در دست دارند امانت الهی است و باید به این امانت‌ها وفادار باشند.
وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته به یکم تیرماه سالروز تاسیس نهاد پربرکت سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی پرداخت و گفت: این روز را به همه مبلغان و زحمت‌کشان عرصه تبلیغ تبریک می‌گویم.
طاوسیان گفت: دوام و ماندگاری هر اقدام، جریان و حرکت مهم و تاثیرگذار را تبلیغ تام و مفاهیم اولیه و مزایا و پیام‌های آن اقدام در مقابل جریانهای رقیب ممکن و عملی است.
امام جمعه موقت شهر دیشموک گفت: اگر این امر به خوبی صورت نگیرد آن موضوع هر اندازه از حقانیت و یا مزایای بالا و عالی و بی‌بدیل برخوردار باشد مورد قبول مخاطبان قرار نمی‌گیرد و در تقابل با جریانهای رقیب از صحنه حذف خواهد شد.
وی اذعان کرد: به همین دلیل دین مبین اسلام به عنوان خاتم انبیاء الهی و آخرین نسخه شفابخش و سعادت آفرین بشریت که از حقانیت تام و در تمامی آموزه‌های بشریت برای هدایت انسانها برخوردار است به امر تبیلغ و اطلاع‌رسانی دینی اهمیت زیادی داده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین رسالت‌ها کسب رضایت الهی و عدم ترس از غیر خداوند است و این امر توان مضاعفی است برای مبلغان دینی تا در این راه با قدرت و توان بیشتر و موثرتری گام بردارند.
طاوسیان گفت: اسوه و الگو قرار دادن پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار در امر تبلیغ راه دیگری است و مهمترین وظیفه است.
وی با بیان اینکه وظیفه دیگر مبلغان با توجه به آیات قرآنی و شخصیت والا و بی‌نظیر پیامبر مکرم اسلام و ائمه اطهار را در عمل به فرائض دینی و راه رسم درست تبلغ دین سرمشق و الگوی خودشان قرار دهندو سیره زندگی عملی ان بزرگواران را به مسلمانان عالم به عنوان برترین الگو معرفی نمایند عنوان کرد: رعایت مدارا در امر تبلیغ، تکریم و احترام مخاطبین، ایمان به وظیفه و هدف و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب موقت نماز جمعه شهر دیشموک با اشاره به مناسبت دیگر هفته به هفته قوه قضائیه پرداخت و گفت: هفته قوه قضائیه را به همه قضات عزیز و شریف و تمام زحمت‌کشانی که یکی از افتخارات همیشگی دستگاه قضائی وجود خدمتگزارانی است که بدون هیچ ادعایی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و آن را نثار نظام جمهوری اسلامی نمودند تبریک می‌گویم.
وی گفت: جهت ارج نهادن به مقام والای قضات و قضاوت و تکریم از مقام شامخ شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی اولین مسوول دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران که در هفتم تیرماه سال 1360 بر اثر انفجار بمب به همراه 72 نفر از یارانش در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند هفته اول تیرماه را به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری نمودند.
طاوسیان گفت: هدف اصلی عملیات هفتم تیر شکستن کمر نظام بود و منافقین تصور می‌کردند با ترور رهبران نظام و از میان برداشتن بزرگانی چون آیت‌الله دکتر شهید بهشتی نظام اسلامی و آینده‌ای نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: به لطف خداوند و با رهبری‌های حکیمانه، عالمانه و داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای این انقلاب از گرداب‌های خطرناک به سلامت عبور کرده و خواهد کرد.
امام جمعه موقت شهر دیشموک گفت: قوه قضائیه مظهر اقتدار و حاکمیت نظام و در واقع پناهگاه اصلی مردم می‌باشد و مهمترین وظیفه قوه قضائیه و مهمترین عنوان را که جامعه همه خواسته‌ها از قوه قضائیه است عدالت خواهی و عدالت محوری است و آنچه مسلم است این است که این مهم توسط قدرتمندان بی‌تقوا تحمل نخواهد شد.
وی عنوان کرد: افرادی که توان رسانه‌ای یا توان اجرایی دارند در برابر عدالتخواهی مقاومت می‌کنند و به انواعی از اتهامات و جنجال‌سازی‌ها برای مقابله با عدالت‌ورزی متمسک می‌گردند و هرگاه قوه قضائیه به سراغ نزدیکان برخی سیاسیون رفته تا جرایم آنها را رسیدگی کنند به انواعی از تبلیغات و سیاست‌بازی‌ها از سوی آن افراد صورت گرفته تا قوه قضائیه را از خط قرمزها و از حریم خویش دور کند.

طاوسیان تشریح کرد: این بازی‌های سیاسی گاهی با شعارهای زیبایی مانند عدالت طلبی همراه بود و افراد به این بهانه مدعی می‌شوند که نباید به پرونده‌های آنها رسیدگی شود و این جریان‌سازی‌ها و جنجال‌سازی‌ها نباید باعث شوند که این دانه درشت‌های پرمدعا از چنگال قانون فرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: این ایستادگی در راه حق و نهراسیدن از هجمه‌ها و اجرای عدالت به ورود جدی قوه قضائیه و پرونده‌های دانه درشت‌ها و اطرافیان برخی از مسوولان سیاسی کنونی و سابق کشور باعث شد میزان هجمه‌های داخلی و خارجی علیه قوه قضائیه افزایش یابد که در این کار موفق نشدند و نمی‌شوند.

امام جمعه موقت شهر دیشموک متذکر شد: مسوولان قوه قضائیه با صلابت‌تر و استوارتر از گذشته به وظایف خود که راس آن اجرای عدالت است انجام وظیفه کنند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1