تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۴۰۰۹۴۸
امام جمعه موقت گچساران:

اجناس بی‌در و پیکر در حال گرانی است

۰
اجناس بی‌در و پیکر در حال گرانی است
کبنا ؛حجت‌الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه عبادی و سیاسی گچساران  با توصیه و رعایت تقوای الهی به نمازگزاران اظهار کرد: تقوای الهی راه رسیدن به خداست.
 امام جمعه  موقت گچساران ادامه داد: انسان برای نجات در دنیا و آخرت باید راه تقوا را طی نماید چرا که امیرالمومنین در خطبه 176 نهج البلاغه می‌فرماید، انسان باید زبانش را حفظ کند زیرا این زبان سرکش صاحبش را به هلاکت می‌اندازد و صاحبش را از بین می‌برد.
 وی با اشاره به مناسبت‌های این هفته و تقدیر از دکتر میشان رئیس دادگستری گچساران به جهت  ارائه گزارش عملکرد در نمازجمعه از وی  و همکاران دستگاه قضا تقدیر و تشکر کرد.
 صفایی تصریح کرد: یکی از جرم‌های بزرگ آل سعود تخریب همین قبور بقیع است که چنین تفکری در حال حکومت است.
 وی با بیان اینکه مگر سنت پیامبر احترام به قبور شهدا نبوده است که قبور شهدا را احترام می‌کردند و امروز باید گفت این چه تفکری است که در این کشور حاکم شده است و علیه مکتب علوی و فاطمی حرکت می‌کنند و بدانند آن که با آل علی در افتاد ور افتاد.
 امام جمعه موقت گچساران  اذعان کرد: روزی فرا خواهد رسید که این خاندان از صفحه روزگار محو خواهند شد.
 وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 گفت: یکی از کارهای مهم تبلیغ مسائل دینی است که مومنین باید در این خصوص بیشتر به فکر باشند.
 امام جمعه موقت گچساران تاکید کرد: حکومت و نظام اسلامی  باید بیشتر به موضوع تبلیغات دینی فکر کنند که متاسفانه مشاهده می‌کنیم این حرکت کم‌رنگ شده است و امیدواریم تلاش و همت بیشتری در این خصوص صورت بگیرد.
 صفایی با اشاره به سالروز به شهادت رسیدن دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش که به عنوان هفته قوه قضایی نامگذاری شده است، تصریح کرد: این هفته را به همه این عزیزان در قوه قضائیه تبریک می‌گوییم و از درگاه خداوند توفیق خدمت را برای آنها آرزومندیم.
 وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عمل به سوگندی که نمایندگان خورده‌اند جز با رفتاری انقلابی ممکن نیست چرا که مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان فرمودند باید روحیه ایمان و انگیزه انقلابی بر رفتار نمایندگان حاکم باشند.
 امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: یک نماینده مجلس باید انقلابی باشد و حافظ دستاوردهای انقلاب باشد.
 صفایی افزود:  رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان تاکید کرد قانونی که تصویب می‌شود باید  در صدد حل مشکلات واقعی مردم باشد و بر این اساس نمایندگان باید قوانینشان را بر اساس خدمت به مردم وضع کنند.
 وی اذعان کرد:  متاسفانه شاهد گرانی‌ها در بازار هستیم که مشاهده می‌شود اجناس  به صورتی که واقعا بی‌در و پیکر در حال گرانی است و قیمت‌ها  افسار گسیخته بالا می‌رود و در این خصوص باید فکری کرد چرا که اولویت امروز ما مشکلات اقتصادی است و نمایندگان نیز  باید  به فکر مردم باشند که افراد ناتوان در این گرانی بازار دچار مشکلات شده‌اند.
 امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت:  یکی از آسیب‌های اصلی همین مواد مخدر است که آسیب شدیدی را به جامعه می‌رساند.
 وی تصریح کرد: در کشور پنج آسیب مهم وجود دارد که در راس آن اعتیاد است و در این خصوص باید تصمیم جدی گرفته شود.
 صفایی  عنوان کرد: کشور ما در نقطه‌ای قرار گرفته است که کشور همسایه ما  در این چند سال در کشت خشخاش رشد داشت و این همان نقش آمریکایی‌ها را در افغانستان می‌رساند.
 امام جمعه موقت گچساران افزود: همجواری با کشور افغانستان از یک سو و تهاجم فرهنگی، بیکاری، فقر، عوامل سیاسی، روانشناختی و نبود اوقات فراغت و فرهنگی  و ترویج باورهای غلط برای جذب جوانان از جمله مسائلی است که باید در اولویت اصلی مسوولان قرار بگیرد.
 صفایی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسوولان ملی و استانی در جهاد مقدس مبارزه با اعتیاد ورود کرده تا زمینه کاهش مصرف اعتیاد نهادینه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1