تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۰۰۹۴۶
امام جمعه موقت شهر یاسوج:

مسؤولان مانند «شهید بهشتی» خالصانه برای اسلام و مردم اقدام کنند.

۰
مسؤولان مانند «شهید بهشتی» خالصانه برای اسلام و مردم اقدام کنند.
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: پارسایی و صیانت نفس از معاصی نزد پروردگار اهمیت دارد و انسان‌های مومن واقعی نزد خدا عزیزترند.
موسوی‌اعظم در ادامه گفت: پیامبر می‌فرمایند چهار چیز برکت دارد یکی علمی است که در آن احترام استاد مدنظر باشد و جامعه‌ای که قدر عالمان دین را نمی‌داند در آن خیر و برکت نیست.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شیخ زکزاکی یکی از مصادیق عالمان دینی است که کشوری را بدون یک نفر شیعه اکنون با همت و تلاش خود جمعیت ۳۰ میلیون نفری شیعه پرورانده است.
وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر که ‌پیامبر تأکید دارد این است کسانی آسایش روحی و فکری دارند و زندگی همراه با خیر و برکت دارند که احترام پدر و مادر را داشته باشند.
امام جمعه یاسوج گفت: موضوع دیگری که پیامبر تاکید دارند این است اگر کسی به بهشت می‌اندیشد باید دیگران را آزار و اذیت نکند و گواهی و شهادت ناحق ندهد و قسم دروغ نخورد و به دیگران بی‌احترامی نکند.
وی به مناسبت‌های مختلف هفته اشاره کرد و گفت: پیامبر با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر می‌فرمایند اگر این دو فریضه را به جای نیاورید افراد شرور بر شما حاکم می‌شوند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره خصوصیات امام راحل و عزم آن حضرت برای گماشتن مسؤولانی شجاع گفت: از جمله مسؤولان شجاعی که امام گماشت شهید دکتر بهشتی بود.
وی به توصیفات امام از شهید بهشتی یاد کرد و گفت: باید مسؤولان مانند شهید بهشتی خالصانه و قاطعانه و برای اسلام و مردم اقدام کنند.
موسوی‌اعظم به برخی از مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تابستان هست و در دوره خشکسالی هستیم که روی تولید برق هم اثر منفی دارد لذا باید صرفه جویی کنیم و تا می‌توانیم مصرف بهینه داشته باشیم.
امام جمعه موقت یاسوج در ادامه با تقدیر از نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان و دادگستری گفت: با درایت و سعی و تلاش عالمانه و ماهرانه سارقان قاتل را دستگیر کردند که حاصل تلاش شبانه‌روزی و فداکاری آن مجموعه‌ها بود.
موسوی‌اعظم با قدردانی از قاطعیت دستگاه قضایی استان خاطرنشان کرد: اگر قصاص‌ها انجام نمی‌شد امنیت امروزی را نداشتیم.
وی بیان کرد: همان خون آشام‌هایی که یک روز رژیم بعث عراق را حمایت می‌کردند امروز به جنگ مردم یمن رفته‌اند و برای مردم مظلوم آن کشور رنج و مشقت ایجاد کرده‌اند.
موسوی‌اعظم با بیان این که مگر مردم یمن چه می‌گویند و چه می‌خواهند افزود: آن‌ها به دنبال استقلال و آزادی هستند و می‌خواهند زیر یوغ استکبار نباشند که این گونه مورد تهاجم قرار گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1