تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۹۴۵
جوابیه‌ی:

جوابیه‌ی شرکت آب روستایی به خبر «آب هم سیاسی می‌شود»؛ تعارف نداریم، عقب‌نشینی نمی‌کنیم

۱۵
۱
جوابیه‌ی شرکت آب روستایی به خبر «آب هم سیاسی می‌شود»؛ تعارف نداریم، عقب‌نشینی نمی‌کنیم
کبنا ؛روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی توضیحاتی را در باره خبر این سایت خبری داده است که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

احتراماً، ضمن تشکر از رسانه‌هایی که با اطلاع رسانی دقیق و شفاف و البته صحیح به مردم دنبال مطالبات به‌حق مردم هستند، در ارتباط با خبر منتشر با «آب هم سیاسی شد؟! / «آب» برای لیدر سیاسی هست، اما برای مردم نیست»[کلیک کنید] لازم است نکاتی راجهت تنویر افکار عمومی یادآوری نمایم.
در بخشی از خبر به تبعیض میان اقشار سیاسی در امر آبرسانی اشاره شده است که با نیم نگاهی به پروژه‌های آبرسانی روستایی به خوبی کذب بودن این موضوع پی می‌بریم، یکی از سیاست‌های کلی نظام توجه به روستائیان به ویژه در امر آبرسانی است، در همین راستا در تمامی نقاط استان پروژه‌های آبرسانی تعریف و عملیاتی شده و یا به نسبت بودجه و امکانات در حال فعالیت است، این پروژه‌ها نه متعلق به یک روستا و یک منطقه و گرایش بلکه در سطح استان پراکنده است و یک سوم جمعیت روستایی استان را در بر می‌گیرند.
آب روستاهای نقاره خانه و اطراف آن با حفر چاه عمیق و خط انتقال و شبکه داخلی در دوره 8 سال دولت اصلاحات انجام گرفت، در آن زمان نیز بدون توجه به مشی ساکنان روستا و صرفاً با نگاه به اهمیت آبرسانی و حق بهره مندی مردم از خدمات نظام و دولت با صرف هزینه‌های زیاد آبرسانی شد.
پرونده‌ها، تصاویر و فیلم‌های مستندی از برخی افراد این روستا موجود است که به خوبی پرده از انتقادات به نحوه آبرسانی به این روستاها و دغدغه برای درختان و کشاورزی و نه آب شرب مردم بر می‌دارد!
در بخشی از خبر آبدار روستا به باد انتقاد گرفته شده و از عدم سنجش صلاحیت آبداران و پرونده سازی و برخورد گزینشی با مردم توسط این آبدران گفته شده، جهت اطلاع در شروع دولت تدبیر و امید خدمات آبداران برای بهبود نظارت‌ها به بخش خصوصی با نظارت شرکت آب و فاضلاب روستایی سپرده شد، در کنار آن علاوه بر تقویت نظارت‌ها، سیستم‌های شکایت و پاسخگویی مستقیم و همچنین قرائت، صدور و پرداخت آنلاین قبوض نیز برای مرتفع شدن برخی گلایه مندی ها از آبداران برای اولین بار در استان انجام شد.
از طرفی گزینش آبدران از میان افراد تحصیل کرده دانشگاهی و معتمد اهالی و با نظرخواهی از مردم صورت می‌گیرد، و به محض وصول اخباری مبنی بر رفتار خلاف قاعده این آبداران توسط اهالی، در صورت اثبات موضوع، برای برخورد قانونی با فرد متخلف لحظه‌ای درنگ نمی‌شود.
این نکته را یادآور می‌شویم، شرکت آب و فاضلاب روستایی مسئولیت تامین آب شرب مردم را بر عهده دارد، استفاده‌های غیر مجاز و هدر روی آب در زمینه باغداری قطعاً مشمول برخورد و جریمه می‌شود، کما اینکه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با عزمی جدی برای رعایت حق الناس در این خصوص در کنار شرکت‌های خدمات رسان است و بدون نگاه به سبقه و جایگاه افراد مطابق قانون با آنها برخورد می‌کند.
این شرکت در راستای رعایت عدالت در امر آبرسانی، برخورد با مشترکانی که با مصرف غیر مجاز آب موجب هدر روی آب شرب و دردسرهایی برای سایر اهالی روستاها می‌شوند با کسی تعارف ندارد و با این دست اخبار از ماموریت ذاتی خود عقب نشینی نخواهد کرد.
در پایان لازم است ضمن قدردانی از همه روستائیان گرانقدری که با درک کم آبی و خشکسالی های اخیر، با صرفه جویی و عدم هدر روی آب در بخش‌های کشاورزی و باغداری ما را یاری می‌کنند از رسانه‌هایی که ضمن کسب اخبار صحیح و بدون غرض شخصی همراه دستگاه‌ها در خدمات رسانی بهتر به مردم عزیز استان هستند نیز تقدیر کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ سی زریر حجتی
عبداله
Romania
اي كاش تبعيض نبود . اي كاش بي عدالتي . اي كاش در آب دهي به روستاها ضوابط در نظر گرفته ميشد اي كاش به بهانه ي دريافت مبلغي ناچيز ا.ي با سرنوشت مردم و بي آيي آنها بازي نميشد
مرشد
Iran, Islamic Republic of
.ه ! اصلا تعارفی با هیچکس نداره!! جز همونایی که یار غارشون است و روزان.اخت و سازه!!
بیاتیان
Iran, Islamic Republic of
این.. را قاطی آبدار کرد؟
اگه راست باشه که آب شرب مردم را به مرغداری داده حتما این را هم جرم نمی دونن که با قاطعیت در دادگاه پیگیری کنن! شاید یه وقت مرغداری .!
آبزالو
Iran, Islamic Republic of
به به!! چه کسانی جوابیه دادن به این بنده خدا که فقط یه مطالبه گری کرده / این تنظیم کننده گزارش و ذینفع در آبفار که خدمات شرکت را برشمرده مگه می خواسته گزارش بده به دولت!
.چطوری رفته اونجا و گزینش شده؟ راستی سبقه اش فک و فامیل نیست.... چه کسانی دفاعیه تنظیم می کنن! آخه عزیز برادر ! ف.. خارج از ضابطه اومدی...اول تکلیف خودتو روشن کن و سپس دفاع کن از آبدار .
فامیل
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه چقد آستانه تحمل مدیران پایین است و انتقاد را بر نمی تابند.آیا. فقط صادقانه به دادگاه و مافوق "بدون تعارف" شیوه بکارگیری نیروهای شاغل را توضیح بدهند؟
آقای . رفته است؟ چه نسبتی با شما دارد؟ بدون تعارف ! قصد ندارید این را هم به ..گزارش کنید؟
مورسبز
Iran, Islamic Republic of
آقای .. در هر ماه چقد از این گزارشات جهت سایت خودشون تنظیم می کنند ؟
احتمالا بنده خدا بجز حقوق هزینه ای هم بهش تعلق نمی گیره؟
جدا گزارش خوبی از آب رسانی برای دولت محترم تدبیر و امید تهیه کرده!
فیروزآباد
Iran, Islamic Republic of
این آبدار همون نیست که قبلا فیروزآباد بوده ؟
وکیل
Iran, Islamic Republic of
چقد با قاطعیت نوشته ..با عزمی جدی در کنار شرکت است و برخورد می کند!
تعیین تکلیف هم کرده اند.! شاید..شما هم پی برد. خدا را چه دیدی؟
قریه بلوط کاروان
Iran, Islamic Republic of
اگه یه بازرس بیا حتما کارهای شاق آبدار گفته میشه
آبزالو
Iran, Islamic Republic of
البته بنظر ما باید مسئول بی طرفی برود و تعداد درخت ها و باغات آقای ...- و بستگانش از جمله.. استان و شهرستان را بشمارد تا آن وقت ببینیم این آبدار به حق عمل کرده یا نه؟
اگه گزارش یک طرفه نباشد آن وقت از آبدار حمایت کنند.
روستای خود آبدار را هم بررسی کنند عالی است...
اگر گزارش فامیل خودش را در روستای زادگاهش داده باشد که فوق العاده آبدار خوبی است!
پیگیر
United States
تمام این نظرات را یک نفر نوشته
حتما با کسانیکیه دزدکی اب مصرف کنند برای استفاده های غیر شرب برخورد میشه
انشاله خدا همه را نجات بده!
پیگیر
United States
تمام این نظرات را یک نفر نوشته
حتما با کسانیکیه دزدکی اب مصرف کنند برای استفاده های غیر شرب برخورد میشه
انشاله خدا همه را نجات بده!
دلی خلیفه ای
Iran, Islamic Republic of
چرا شش ساله اب باغ م. واقع در دلی خلیفه سه راهی امامزاده علی قطع نمی شود ایا جز . چیزی دیگری هست .ایشان از اب شرب چشمه ریزی استفاده میکنه
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا!
آقای ...که هم از. و هم توبره! چگونه در واحد ر...ی این . پذیرش شده ؟ چطور آب برای منسوبین خودش در روستای آ.هست برا بقیه نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1