تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۰۰۹۴۴
در خطبه‌های نماز جمعه چرام مطرح شد

آقای بخشدار چرام؛ چنین ادبیاتی مخصوص دوره پهلوی است / مدیران را به تقابل با علما دعوت می‌کنید؟

۵
۱
آقای بخشدار چرام؛ چنین ادبیاتی مخصوص دوره پهلوی است / مدیران را به تقابل با علما دعوت می‌کنید؟
کبنا ؛حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند ظهر امروز در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته با اشاره به تاکید خداوند بر تقوای الهی، اظهار کرد: طبق آیات و روایات بخش عظیمی از مشکلات و موانع زندگی بشری بر اثر گناهان بندگان است.
امام جمعه موقت چرام در خطبه دوم نماز سیاسی، عبادی به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی، عنوان داشت: امروزه دشمن بعد از نا امیدشدن از جنگ سخت و حمله نظامی، تدبیر جنگ نرم را در پی گرفته است.
بیشتر توان دشمن برای مقابله با ایران در جبهه فرهنگی است
وی، افزود: زمانی مقام معظم رهبری از آن به شبیخون فرهنگی و در برهه‌ای به رخنه فرهنگی و اخیرا جریان نفوذ تعبیر کرده‌اند و فرمودند فرهنگ مثل همین اکسیژنی است که مردم تنفس می‌کنند و دشمن هم روی همین نکته زوم کرده است.
حجت‌الاسلام فرهمند تصریح کرد: دشمن تمام قدرت و توان خود را به کار بسته است که از راه فرهنگ به ما ضربه بزند و هر روز شبهاتی را به صورت دقیق بر پیکره دین وارد می‌کند اما به یمن دستور حضرت امام مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی امروزه در اکثر نقاط میهن عزیز اسلامی علما و روحانیون در طرح‌های متفاوتی در قالب برنامه ریزی همین سازمان تبلیغات اسلامی جوابگوی شبهات و هجمه های دشمنان هستند.
خطیب جمعه چرام با اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: این ماده افیونی و خطرناک که امروزه به شیوه های مدرن و صنعتی مختلف در اختیار جوانان و نوجوانان جامعه قرار می گیرد، نظام مقدس جمهوری اسلامی از حیث جغرافیایی در منطقه‌ای واقع شده که همسایه‌های مرزی ما به صورت آزاد و علفی کاشت و برداشت مواد مخدر دارند و کشور ما هزینه‌های بسیار زیادی از جمله نیروی انسانی و شهدایی که ما در راه مقابله با این مقاله شوم تقدیم کرده‌ایم را متحمل شده است.
دشمن برای تضعیف قوه قضاییه کمر همت بسته است
وی در بخش بعدی از سخنان خود به سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: یک روز بعد از سو قصد به جان مقام معظم رهبری در سال 60 جلسه ای در دفتر مرکزی حزب جمهوری با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای هیئت دولت برگزار شد، در همین ساعت منافقین در عوض برکناری بنی‌صدر خائن دست به این جنایت هولناک زدند.
هفته قوه قضاییه از دیگر مواردی بود که حجت الاسلام فرهمند به آن اشاره داشت و متذکر شد: امام ره قوه قضاییه را مساعدترین مکان نظام دانسته‌اند و آن را ملجا و پناهگاه مردم ستمدیده و مظلوم بیان کردند و تضعیف آن را بر خلاف موازین اسلامی دانسته اند.
وی اضافه کرد: مردم باید به قوه قضاییه اعتماد کامل داشته باشند و در اجرای احکام و قوانینی که بر اساس موازین شرعی صادر می شوند،کمک کار این نهاد و قوه باشند چون اجرای احکام بر اساس تعالیم دینی ضامن سلامت و امنیت پایدار در جامعه اسلامی است.
امام جمعه موقت چرام در بخش بعدی از سخنان خود به سخنان اخیر بخشدار مرکزی چرام در شورای اداری صحبت کرد و متذکر شد: جناب افسردیر در شورای اداری جملاتی را بر زبان جاری کردند که ما آن را مصداق هتک حرمت به لباس مقدس روحانیت و پیامبر اکرم می دانیم و این حق را برای خودم و همه طلاب عزیز قایل هستم که اینجا و در چند جمله جواب وی را دهیم.
آقای استاندار ببینید مسؤولانی مثل بخشدار چرام چه حرف‌هایی می‌زنند
وی گفت: اول خطاب و سلام من به استاندار محترم و پرتلاش کهگیلویه و بویراحمد هست که در بدو ورود به استان با تغییرات و جابجایی مدیران و انتصاب بعضی مدیران تحول خوبی در راه برون رفت از مشکلات در استان ایجاد کرده اند، جناب آقای احمدی در کنار توجه به مدیران استانی یک عنایت و توجه ویژه ای هم به مدیران جز شهرستانی خصوصا در چرام داشته باشید و ببینید چه رزومه‌ای به جای گذاشته اند و چه خدمتی به مردم ارائه داده اند.
فرهمند تصریح کرد: بخشدار مرکزی چرام به جای رسیدگی به وظیفه ذاتی خود یعنی بررسی مشکلات و معضلات روستاها و دهیاری‌ها، در جلسات و شورای اداری مدیران را به تقابل با علما و عمامه به سرها دعوت می‌کنند و بیان کرده اند که مدیران از کدام عمامه به سر می‌ترسند.
ادبیات آقای بخشدار مثل دوره پهلوی است
وی افزود: جناب آقای مدیر دولت اسلامی،ادبیات شما ادبیات زمان پهلوی است که مردم و مدیران را به تقابل با علما دعوت می‌کردند، اصلا شما می‌دانید پای این میز و صندلی مدیریت شما خون چندین طلبه عمامه به سر از آغاز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ریخته شده است، یقینا نمی‌دانید وگرنه به جای رسیدگی به مشکلات و موانع مردم مظلوم و نیازمند در روستاها در فضای مجازی از فتنه و فتنه گران حمایت نمی‌کردید و به آنها افتخار نمی‌کردید و رهبر سیاسی خود نمی‌دانستید.
به جای حمایت از فتنه‌گران به فکر مشکلات مردم باشید
خطیب جمعه موقت چرام، ادامه داد: وظیفه شما نه دفاع از فتنه و فتنه‌گران است بلکه با نظارت بر انتخاب دهیار برای روستاهای زیر مجموعه مدیریت شماست و گناه مردم روستای شهرک و کره شهبازی چه بوده که الان یکسال از انتصابات شوراهای شهر و روستا می‌گذرد و هنوز دهیار انتخاب نکرده‌اید، مشکل شما با گزینه انتخابی دهیاری شهرک چیست جز اینکه وی در سال 88 از فتنه و فتنه گران تبری جسته‌اند.
وی با طرح این پرسش که در ماه رمضان به روستای تمبی در کنار دست شما سر زدید،گفت: چرا مردم روزه دار و متدین این روستا از حیث آب شرب در مضیقه باشند، آقای بخشدار به جای سیاسی کاری محض که برای شما نام و نان دارد به فکر نان و آب و مردم باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اتفاقاهمین بخشداربرای شماخوبه جون باج نمیدهh
میثم
Iran, Islamic Republic of
به نظرم کسانی مث امام جمعه ها همون تبلیغ دین کنن بهتره شما رو چ به سیاست ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال تو که فکر می کنید عقل کل هستی
دهیار
Iran, Islamic Republic of
کاش هرکس جای خودش را بلد بود و در حیطه خودش حرف میزد اتفاقا اقای بخشدار از محدود بخشدارهاییست که دنبال مشکلات مردم هست کاش چند نفر انسان فعال امثال آقای افسردیر در این منطقه وجود داشتند و مطمئن باشید حرفهای ایشان چیز دیگری بوده و هرکس به دلخواه خودش از سخنان ایشون برداشت کرده
چرام
Iran, Islamic Republic of
این .د بخشدار نیست ،باید عزل بشه،چرا یک چرامی بخشدار نباشه؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1