کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

«نظم» استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مذاق عده‌ای خوش نمی‌آید / تقوی: شیوه آقای «احمدی» این بوده و هست

1 تير 1397 ساعت 13:25

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظم در جلسات و رعایت آن از سوی مدیران از اولویت‌های استاندار بوده و هست.


نظم و انضباط اداری بالاترین رکن هر اداره است و از طرفی ضمن ایجاد آرامش امورات و وظایف محوله با سرعت بیشتری دنبال می‌شوند و کارها در بروکراسی‌های اداری گیر نمی‌افتد. علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها در دانشگاه‌های معتبر مدیریت، اقتصاد و برنامه‌ریزی را تدریس کرده نظم و انضباط اداری را شیوه مدیریت خود می‌داند و بر آن هم تاکید دارد، اما رعایت نظم به مذاق عده‌ای هم خوش نمی‌آید چرا که می‌خواهند کارها سرسری گرفته شود تا ضعف آنان برای همگان پیدا نشود.
سید محمد تقوی در گفت‌وگو با کبنانیوز با اشاره به موضوعی که در نشست شورای اشتغال افتاد، اظهار کرد: برخی رسانه‌ها آگاهانه و یا ناآگاهانه به گونه دیگری به آن پرداختند که در واقع چیزی غیر از آن است که در بعضی رسانه‌ها درج شده است.
وی ادامه داد: از زمان ورود آقای احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استان، ایشان با نگاه و مدیریت جدیدی جلسات استانداری را به جهت خروجی دقیق و روشن‌تری مدیریت می‌کند و نظر ایشان بر این است که مدیرکل دستگاه و یا رئیس سازمان باید حتماً در جلسات حضور داشته باشند تا مصوبات جلسات قانونی باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از زمانی که سکان استانداری کهگیلویه و بویراحمد را آقای احمدی به دست گرفت، شاهد نظم خاصی در جلسات، حضور به موقع مدیران و حضور با برنامه و دست پر آنان بودیم و این از اولویت‌های استاندار بوده و هست.
تقوی اضافه کرد: در ابتدای ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استان با برخی از مدیران که با تأخیر، بدون برنامه و اطلاعات کافی و همچنین بدون آمادگی کامل برای ارائه گزارش کار به جلسات می‌آمدند، برخوردهای صورت گرفت که این شیوه مدیریت و نظم دهی به جلسات و حضور مدیران با دست پر در جلسات مورد تقدیر مردم، افکار عمومی و نخبگان قرار گرفت.
وی افزود: این شیوه مدیریت به تصمیم‌گیری‌های بهتر، قطعی و نهایی منجر خواهد شد و از طرفی در آینده مدیری ادعا نمی‌کند که من از مصوبه اطلاعی ندارم.
تقوی گفت: بر اساس تصمیم استاندار محترم اگر مدیرکلی و یا رئیس سازمانی در مأموریت به سر می‌برد باید جانشین آن  دستگاه و یا معاون تخصصی کارگروه مربوطه در جلسات حضور پیدا کنند البته آن هم با هماهنگی با استانداری کهگیلویه و بویراحمد.
وی افزود: اما در خصوص موضوع اتفاق افتاده، وقتی که مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در مأموریت به سر می‌برد، باید جانشین آن یعنی آقای «جمشیدی» و یا خانم نقدی معاون مشارکت‌های مردمی در شورای اشتغال شرکت می‌کردند. اما در نشست مذکور نه جانشین و نه مسوول مشارکت‌های مردمی در جلسه شرکت نکردند، بلکه رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد که هیچ گونه مسوولیتی در خصوص اشتغال ندارند، شرکت کرد که پس از ارائه بحث تخصصی از سوی مدیران در نشست شورای اشتغال و هنگام صحبت کردن این فرد (نماینده بهزیستی) استاندار از وی خواست یا جانشین دستگاه و یا هم معاون تخصصی آن دستگاه می‌بایست در جلسه حضور پیدا می‌کردند.
تقوی گفت: به هیچ وجه اخراج نماینده بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعیت ندارد و رسانه‌ها بدون داشتن اطلاعات کامل و آگاهی از این موضوع مطالبی را مبنی بر برخورد تند استاندار با نماینده بهزیستی انعکاس دادند که صحت ندارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست تا بر اساس رسالت خبری و اخلاق رسانه‌ای قبل از درج هر موضوعی مسئله را به صورت کامل بپرسند و پس از آن مطالب را شفاف و دقیق انعکاس دهند.
به گفته تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد «آریا» رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین مطالبی را رد کرده است و برای صحت و سقم مطالب آمادگی توضیحات لازم را دارد.
وی در ادامه افزود: طبق اعلام قبلی و بر اساس سیاست‌های مدیریتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه مدیران به نظم در جلسات الزامی است و مدیران باید دست پر و آمادگی کامل در جلسات مختلف حضور پیدا کنند.


کد مطلب: 400942

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400942/نظم-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مذاق-عده-ای-خوش-نمی-آید-تقوی-شیوه-آقای-احمدی-این-بوده-هست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1