تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۰۰۹۴۲
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

«نظم» استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مذاق عده‌ای خوش نمی‌آید / تقوی: شیوه آقای «احمدی» این بوده و هست

۳۳
۰
«نظم» استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مذاق عده‌ای خوش نمی‌آید / تقوی: شیوه آقای «احمدی» این بوده و هست
کبنا ؛نظم و انضباط اداری بالاترین رکن هر اداره است و از طرفی ضمن ایجاد آرامش امورات و وظایف محوله با سرعت بیشتری دنبال می‌شوند و کارها در بروکراسی‌های اداری گیر نمی‌افتد. علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها در دانشگاه‌های معتبر مدیریت، اقتصاد و برنامه‌ریزی را تدریس کرده نظم و انضباط اداری را شیوه مدیریت خود می‌داند و بر آن هم تاکید دارد، اما رعایت نظم به مذاق عده‌ای هم خوش نمی‌آید چرا که می‌خواهند کارها سرسری گرفته شود تا ضعف آنان برای همگان پیدا نشود.
سید محمد تقوی در گفت‌وگو با کبنا نیوز با اشاره به موضوعی که در نشست شورای اشتغال افتاد، اظهار کرد: برخی رسانه‌ها آگاهانه و یا ناآگاهانه به گونه دیگری به آن پرداختند که در واقع چیزی غیر از آن است که در بعضی رسانه‌ها درج شده است.
وی ادامه داد: از زمان ورود آقای احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استان، ایشان با نگاه و مدیریت جدیدی جلسات استانداری را به جهت خروجی دقیق و روشن‌تری مدیریت می‌کند و نظر ایشان بر این است که مدیرکل دستگاه و یا رئیس سازمان باید حتماً در جلسات حضور داشته باشند تا مصوبات جلسات قانونی باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از زمانی که سکان استانداری کهگیلویه و بویراحمد را آقای احمدی به دست گرفت، شاهد نظم خاصی در جلسات، حضور به موقع مدیران و حضور با برنامه و دست پر آنان بودیم و این از اولویت‌های استاندار بوده و هست.
تقوی اضافه کرد: در ابتدای ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استان با برخی از مدیران که با تأخیر، بدون برنامه و اطلاعات کافی و همچنین بدون آمادگی کامل برای ارائه گزارش کار به جلسات می‌آمدند، برخوردهای صورت گرفت که این شیوه مدیریت و نظم دهی به جلسات و حضور مدیران با دست پر در جلسات مورد تقدیر مردم، افکار عمومی و نخبگان قرار گرفت.
وی افزود: این شیوه مدیریت به تصمیم‌گیری‌های بهتر، قطعی و نهایی منجر خواهد شد و از طرفی در آینده مدیری ادعا نمی‌کند که من از مصوبه اطلاعی ندارم.
تقوی گفت: بر اساس تصمیم استاندار محترم اگر مدیرکلی و یا رئیس سازمانی در مأموریت به سر می‌برد باید جانشین آن  دستگاه و یا معاون تخصصی کارگروه مربوطه در جلسات حضور پیدا کنند البته آن هم با هماهنگی با استانداری کهگیلویه و بویراحمد.
وی افزود: اما در خصوص موضوع اتفاق افتاده، وقتی که مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در مأموریت به سر می‌برد، باید جانشین آن یعنی آقای «جمشیدی» و یا خانم نقدی معاون مشارکت‌های مردمی در شورای اشتغال شرکت می‌کردند. اما در نشست مذکور نه جانشین و نه مسوول مشارکت‌های مردمی در جلسه شرکت نکردند، بلکه رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد که هیچ گونه مسوولیتی در خصوص اشتغال ندارند، شرکت کرد که پس از ارائه بحث تخصصی از سوی مدیران در نشست شورای اشتغال و هنگام صحبت کردن این فرد (نماینده بهزیستی) استاندار از وی خواست یا جانشین دستگاه و یا هم معاون تخصصی آن دستگاه می‌بایست در جلسه حضور پیدا می‌کردند.
تقوی گفت: به هیچ وجه اخراج نماینده بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعیت ندارد و رسانه‌ها بدون داشتن اطلاعات کامل و آگاهی از این موضوع مطالبی را مبنی بر برخورد تند استاندار با نماینده بهزیستی انعکاس دادند که صحت ندارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست تا بر اساس رسالت خبری و اخلاق رسانه‌ای قبل از درج هر موضوعی مسئله را به صورت کامل بپرسند و پس از آن مطالب را شفاف و دقیق انعکاس دهند.
به گفته تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد «آریا» رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین مطالبی را رد کرده است و برای صحت و سقم مطالب آمادگی توضیحات لازم را دارد.
وی در ادامه افزود: طبق اعلام قبلی و بر اساس سیاست‌های مدیریتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه مدیران به نظم در جلسات الزامی است و مدیران باید دست پر و آمادگی کامل در جلسات مختلف حضور پیدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کمال جان بهتر بود شما از آقای خادمی حمایت می کردی چون حق بیشتری برگردنت داره
Iran, Islamic Republic of
کمال جان بهتر بود شما از آقای خادمی حمایت می کردی چون حق بیشتری برگردنت داره
ارادتمند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر یکی از قبیله داره اعتراف می کنه که دکتر احمدی از خادمی قوی تر بوده درست فرمودید همه می دونیم در دوران خادمی جلسه ای به معنای واقعی برگزار نمی شد
آرام
Iran, Islamic Republic of
مگر پ.است.
Iran, Islamic Republic of
شما (تقوي) نيروي استانداري هستي. استاندار را كنيد والا اقاي احمدي هيچ گونه سايقه مديريتي ندارد غيراز از معلمي وتدريس چند واحد دانشگاهي وكسي كه ادم پخته در مناسبت سياسي ومديرتي باشد اينگونه .دتازه اگر يه ف.ميشد ويه بار. چنين رفتاري را نداشت. سر ميزنه
Iran, Islamic Republic of
.با نظم و اقتدار اشتباه گرفته
Iran, Islamic Republic of
استاندار کار درستی کرده . گرچه شما روابط عمومی استاندار قبلی هستی و بنوعی هنوز هم .‌‌‌.‌‌‌‌‌‌........
صابر
Iran, Islamic Republic of
حالا که این نوع برخوردها با واکنش شدیدا منفی افکار عمومی مواجه شده تا میتوانید بر همین روش اشتباه تاکید کنید خوبه عالیه حرف نداره به به به به آفرین ادامه بدهید عالیه
الف
Iran, Islamic Republic of
برخوردها و.ت مکرر طی ده ماه گذشته یک رکورد تاریخی است وبا اصول مدیریتی واسلامی وانقلابی .ت اینها همه برای قهرمان سازی و پیاده سازی اهداف دیگر است
Netherlands
آقای تقوی شما هم رفتنی هستی. قبلا از خادمی تعریف و تمجید میکردی و حالا از احمدی.
همکار
Iran, Islamic Republic of
آقای تقوی وقتی سر وصدای استاندار را میبنم یاد خاطره ای می افتم که یکی از دوستان گفت انسان که تو خالی هست م.. ی شد ساکت میشه نمونش الان داد و فریادهاییست که برای پوشاندن نقاط ضعف بیان میشه
Iran, Islamic Republic of
اگر این بی ادبی ها ادامه پیدا کنه همون نمونه بهتره
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
اخراج نماينده بهزيستي كاملا صحيح بوده ولي اي كاش استاندار به ايشان اجازه دفاع از خودشون رامي د.كردند همه شاهد بودند
بيصدا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي استاندار عملكرد خوشون را چه كسي بايد نقد كند واساسا چه كسي جرات نقد ايشان را دارد چرا عملكرد استاندار را با استانداران قبلي مقايسه ميكردند آقاي صابري استاندار قبلي هم زياد سختگيري ميكردند ولي نتيجه چي بود؟؟؟؟
كارمند
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به زدولت اوست
افكار بلند
Iran, Islamic Republic of
جناب .عزيزآقاي تقوي
هيچكس منكر پايبندي به نظم وانضباط واثرات مثبن آن در محيط كار وجامعه نيست اما خيلي فرق است بين نظ. .خيلي تفاوت ميان پايبندي به اخلاق اسلامي ..جناب تقوي اين استاندار هم رفتني است تو ميماني ودفاعيات. درجايگاهي هستي كه نه تنها بايد استاندار را نقد كني بلكه اگه جايي خطا واشتباه ديدي سزاواراست آن را رسانه اي كني واطلاع رساني بنمايي رفتار اشتباه از سوي يك دولتمرد نبايد توجيه شود با.فرياد زد تا يا اصلاح شود يا ميزوصندولي خود را رها كند ..بنظر من .از كم كاري هاي خودش جلسلات را اينگونه اداره ميكند تا .نشود .متاسفانه مديران سكوت كرده اند ....
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگر یه مدت دیگه برگشتی به گزارشگری صدا وسیما؛باز هم همین حرف رو میزنی؟؟؟؟
ب
Iran, Islamic Republic of
يعني استاندار قبلي بي نظم بودند؟ ؟؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
بدادر عزیز این اقای استاندار.ه در استان و مشابه ایشان در دولت زیادند و همگی .ی برای از دست دادن سرمایه اجتماعی دولتند ابتدا از نخبه گان دولت شروع کردند و عملکرد میخوایی به مردم بدی خروجی جلسه را بده نه حاشیه را ضمنا جناب اقای تقوی خودتو بیشتر از این .
روشن
Iran, Islamic Republic of
سايت محترم كبنا رفتار استاندار در جلسات را به نظرسنجي بگذاريد تا حقيقت امر روشن شود ..ياد دستور اميرالمومنين حضرت علي عليه السلام به مالك اشتر مي افتيم در هرجلسه كه استاندار حضور دارد..
....
Iran, Islamic Republic of
اقا به مدیران اعلام کنید هر وقت عشقشون کشید در جلسات شرکت کنند،اصلا بچشون رو به جای خودشون بفرستند جلسات استانداری ،استاندار بیکاره خودشو با این افراد درگیر میکنه،مدیران بهتره.ی برای اطرافیان خود باشند ،من نمیدونم این استاندار چرا سیاست . تو این سیستم این حرکات جواب نمیده،اقای استاندرا با مدیران رفاقتی برخورد کن ،امتیاز بده و امتیاز بگیر،مدیران و اطرافیان انها هم با قدرت رسانه ها شما را نزد مردم به عنوان بهترین استاندار تاریخ معرفی میکنند ،و نزد افکار عمومی محبوب می شوید ،پشت صحنه هم با مدیران ب. ،مدیر کل نمیاد جلسه نیاد،مردم که متوجه این موضوع نمیشند مدیر کل هم از شما تشکر میکرد ،اطرافیانش هم الان در این سایتها الان مشغول تعریف و تمجید از شما بودند ،اقای استاندار شما هیچ شانسی در این سیستم ندارید و فقط متهم به بی اخلاقی می شوید ،البته افکار عمومی از دید دوستان 10 تا کامنت در فضای مجازی می باشد ،در صورتی که این مدیران و اطرافیان انها خیال میکنند که مردم خیلی دید خوبی نسبت به انها دارند ،مردم اگر به جای استاندار بودند احتمالا تک تک مدیران را تبعید می کردند راه ندادن به جلسه پیشکش
غریبه آشنا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این استان. برمیدارن میارن تو این استان که تو دوره نمایندگیش یه شهرستان رو نتونست اداره کنه و دور بعدش مردم بهش جواب منفی دادن....
. نمیکنه و تو جلسات هر چی دلش میخواد به مدیران ما ه..... کجا رفت اون ......کجا رفت.....
دادار
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تقوی م.ز آقای استاندار چیزی ندیدم ونشنیدیم
علی
Iran, Islamic Republic of
. سطح کلاس .ست.. به ویژه اینکه یه عده ای.شده اند مدام ایشان را تطهیر کنند... این ا..خود قائل نیستن...
بگو
Iran, Islamic Republic of
. چیزی هست بهش بگین ضررمیکنی پست ومیز وفا نمیکند
داداش
Iran, Islamic Republic of
دکتر خادمی خیلی انسان مودبی بود از سکوت شکننده مدیران درعجبم ودلگیر
فریاد
Iran, Islamic Republic of
استاندار هم باید نقد شود چرا فقط مدیران نقد شوند ؟ توپ وتشرهای استاندار حلال مشکلات نیست
بهرام
Romania
.بعله رفتار زشت زشته رفتار خوب هم خوبه جناب تقوی رفتار استاندار را بگذار به نظر سنجی رفتار وکردار ایشان برای یک عده معدود ومحدودی جذابه از جمله .
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
.و ساداته .یکی بردی
میرزا قلی خان
Iran, Islamic Republic of
آقای تقوی شما خودت در زمان اقای .اومدی سر کار .با گزینش و مصاحبه ؟ تا یاد داریم .گزارشگر بودید و هنوز هم گزارش تهیه میکنید . روابط عمومی استانداری.
مدير
Iran, Islamic Republic of
خداوكيلي ودريك كلام دامتون وقران يكبار هم كه شده از روي پل بشار كه جديدا افتتاح شده با ماشين عبوركنيد.ه از افتخارات استاندار هست .
محمد
Iran, Islamic Republic of
بهزیستی نیرویی از حاج آریا توانمندتر ندارد، ایشان چندسال معاون بود و عملکرد بسیار قابل قبول و چشمگیری داشت، الان هم چون مدیر و معاون نمیتوانند از عملکرد بهزیستی دفاع کنند ایشان را به جلسه می فرستند
استانداری
Netherlands
ای. تعریف می کنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1