تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۴۰۰۹۳۸
درنشست مدیریت تنش آبی استان مطرح شد

اجرای برنامه گذر از تابستان در کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای برنامه گذر از تابستان در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛به نقل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد نشست پیگیری اعتبارات برای مدیریت تنش آبی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان و مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب استان، آب و فاضلاب روستایی و آب منطقه‌ای استان در محل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
عزیز فیلی در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت آب شرب شهرهای یاسوج، مادوان باشت و دیشموک به عنوان شهرهای دارای تنش آبی فعلی در استان ارائه داد.
وی همچنین در خصوص تعدادی از روستاهای مشکل دار، پروژه‌های تصفیه‌خانه اضطراری آب یاسوج، وضعیت آبرسانی به مادوان از تنگه کبوتری، آبرسانی به شهر باشت از حوزه پل بریم تشریح کرد و گفت: بدون شک به سرانجام رساندن این پروژه‌ها نیازمند تامین اعتبار است.
فیلی در ادامه جلسه وضعیت آبرسانی به دیشموک از تنگه فارتق، تصفیه خانه آب سرفاریاب و پروژه‌های مجتمع‌های آبرسانی روستایی را نیز بیان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بخش اعظمی از مشکلات مردم منطقه برطرف می‌شود.
معاون عمرانی استاندار همچنین در زمینه وضعیت پیشرفت فیزیکی و نیازهای طرح آبرسانی به لیکک و طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده از سد کوثر گزارشی ارائه داد.
فیلی ضمن ارائه برنامه‌های کوتاه مدت و در دست اقدام استان در خصوص گذر از تابستان امسال و برنامه‌های میان مدت و بلند مدت در این حوزه، تاکید کرد: برای تقویت و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که از محل اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه‌ها اعتبارات لازم تخصیص یابد.
وی خواستار تخصیص اعتبارات ملی به این پروژه‌ها شد.
حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این نشست،اظهار داشت: در سریع‌ترین زمان ممکن جلسه فوری با هدف تعیین تکلیف ادامه روند پروژه در محل کارگاه پروژه آبرسانی به لیکک برگزار شود.
وی خواستار مطالعه دقیق‌تر در خصوص طرح جامع آبرسانی به شهرها و روستاهای استان شد و گفت: طرح آبرسانی به باشن بیشتر بررسی شود.
جانباز بر تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی مهم استان تاکید کرد و گفت: باید یک نگاه بلندمدت و همراه با مطالعه بر پروژه‌ها حاکم باشد.
وی همچنین خواستار رفع معارضات گسترده محلی علیه پروژه‌های آبرسانی استان شد و افزود: می‌طلبد مسئولان استان برای مدیریت تنش آبی تابستان امسال تمام تلاش خود را به کار گیرند.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: اعتبارات لازم جهت تکمیل و تسریع در روند اجرای پروژه‌های این استان تخصیص می‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1