کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج خبر داد

تخلیه غیرقانونی فاضلاب خانگی در شبکه فاضلاب

31 خرداد 1397 ساعت 17:59

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج از برخورد با افراد خاطی که اقدام به تخلیه فاضلاب خانگی در شبکه فاضلاب یاسوج می‌کنند خبر داد و گفت: تخلیه فاضلاب‌های سپتیک در شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر یاسوج مشکلاتی را برای تاسیسات فنی تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج بوجود می‌آورد.


 قاسم قلندری اظهار کرد: تخلیه فاضلاب‌های سپتیک در شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر یاسوج مشکلاتی را برای تاسیسات فنی تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج بوجود می‌آورد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج افزود: برخی از تانکرهای تخلیه فاضلاب به صورت غیرقانونی و در طول شب با باز کردن منهول‌های فاضلاب اقدام به تخلیه فاضلاب خانگی در شبکه فاضلاب می‌کنند.
وی با بیان اینکه تاسیسات فاضلاب برای فاضلاب تازه طراحی شده است بیان کرد: ورود فاضلاب مانده یا سپتیک به شبکه جمع‌آوری فاضلاب و تاسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب باعث بروز مشکلات فنی در روند تصفیه فاضلاب خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب یادآور شد: برای رفع این مشکل مقرر شد با همکاری دفتر فنی استانداری، منابع طبیعی، محیط زیست و شهرداری نسبت جانمایی مکانی مناسب برای تخلیه فاضلاب‌های خانگی اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه تخلیه فاضلاب‌های خانگی در شبکه فاضلاب بوسیله تانکرهای شخصی تخلف محسوب می‌شود عنوان کرد: در صورت مشاهده این تخلف با افراد خاطی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

قلندری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این تخلف، موضوع را به سامانه 122 گزارش دهند.


کد مطلب: 400934

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400934/تخلیه-غیرقانونی-فاضلاب-خانگی-شبکه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1