تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۰۰۹۱۹
روز جمعه یکم تیرماه 97:

پنجمین دوره انتخابات «سازمان نظام مهندسی کشاورزی» در یاسوج برگزار می‌شود

۰
پنجمین دوره انتخابات «سازمان نظام مهندسی کشاورزی» در یاسوج برگزار می‌شود
کبنا ؛محمد نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سال ۸۰ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و بعد مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و از همان زمان فعالیت خود را آغاز کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هر چهار سال یکبار برگزار خواهد شد. شورای نظام مهندسی متشکل از 11 عضو می‌باشد که هفت عضو آن انتخابی و 4 عضو دیگر آن انتصابی است.
نعمتی گفت: 4 عضو انتصابی به عنوان نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و بویراحمد اظهار داشت: ملزومات پنجمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی مهیا گردیده و تمهیدات لازم اتخاذ و همچنین کمیته‌های اجرایی و هئیت‌های نظارت در سطح استان تشکیل شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سازمان 3400 عضو دارد، افزود: انتخابات روز جمعه مورخ 1 / 4 / 97 در سالن ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شود که در این انتخابات 7 نفر به عنوان عضو اصلی و 2 نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.
  نعمتی گفت: اعضای نظام مهندسی و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی که کارت عضویت آن‌ها تا پایان سال ۹۶ تمدید شده است، می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.
 وی از همه اعضای نظام مهندسی درخواست کرد تا نسبت به ادای دین در راستای رسالت خود جهت ارتقاء جایگاه سازمان نظام مهندسی کشاورزی که هدف اصلی آن حمایت و بالابردن سطح علمی فارغ التحصیلان رشته‌های کشاورزی و همچنین انتقال دانش فنی به مزرعه جهت افزایش بهره وری در کشاورزی و تولید می‌باشد، کوشش و حضور پیدا کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از همه اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان می‌خواهم که با حضور سبز خود این جایگاه را بیش از پیش با انتخاب افراد صالح و شایسته ارتقاء دهند.
نعمتی با بیان اینکه 34 نفر برای پنجمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، گفت: آن دسته از اعضای محترم که در سامانه نسبت به ثبت نام عضویت اقدام کردند ولی تاکنون کارت آن‌ها صادر نگردیده است، می‌توانند با مراجعه به پروفایل شخصی خود نسبت به دریافت برگه تاییدیه اقدام کنند. البته این برگه باید به مهر سازمان نظام مهندسی کشاورزی مهمور شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1