تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۴۰۰۹۰۴
با حضور مسوولان صورت گرفت

در جلسه امور جوانان کهگیلویه چه گذشت؟ / از تأخیر در جلسه تا اعتراض مدیران

۱
۰
در جلسه امور جوانان کهگیلویه چه گذشت؟ / از تأخیر در جلسه تا اعتراض مدیران
کبنا ؛ در این جلسه که با محوریت امور جوانان برگزار شده بود خبری از حضور آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نبود!
معاون فرماندار کهگیلویه در این جلسه با اشاره به شروع شدن اوقات فراغت اظهار کرد: یکی از دلایل رو آوردن به آسیب‌های اجتماعی بیکاری است و با توجه به آسیب‌های اجتماعی که در سطح جامعه وجود دارد ضروری است برنامه مشخصی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان که در سن خطر هستند داشته باشیم چرا که در غیر این صورت باید منتظر پیامدهای بسیار بدی باشیم.
اسلام خسروی عنوان کرد: باید از امکاناتی که در سطح شهرستان داریم به درستی استفاده کنیم و حداکثر بهره را ببریم، اصراری به برگزاری کلاس‌های رایگان نداریم، می گوییم باید خدمات ارائه شود تا نوجوانان و جوانان از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

دستگاه‌ها با برنامه ریزی جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور کنند
دبیر ستاد هماهنگی امور جوانان نیز در این جلسه اظهار کرد: باتوجه به اینکه جلسه مربوط به جوانان است و برخی از ادارات از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها که باید در جلسه حضور داشتند علی رغم دعوت حضور ندارند.
نیکویی زاده عنوان کرد با شروع شدن تعطیلات بسیاری از خانواده‌ها دغدغه به درستی پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود را دارند لذا انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها این شرایط را فراهم کنند.
وی افزود: باید با برنامه ریزی در حیطه ورزشی، هنری و...نوجوانان و جوانان را از آسیب‌های اجتماعی که وجود دارد دور کنیم.
نیکویی زاده گفت: در سطح شهرستان 4 سالن بزرگ و 5 سالن کوچک مخصوص ورزش‌های رزمی،2 چمن و استخر آماده ارائه خدمت برای اوقات فراغت هستند.

اجرای کنسرت در کاروانسرای تاریخی دهدشت
رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه نیز در این جلسه اظهار کرد: حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچگونه کلاس رایگان برگزار نمی‌کند چرا که کلاس‌های تخصصی موسیقی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، قرآنی در آموزشگاه‌های خصوصی برگزار می‌شود که باید همه هزینه‌ها (اب، برق، اجاره، استادو...) را خود پرداخت کرده و هیچ گونه تسهیلات و مبلغی نه از اداره فرهنگ و ارشاد و نه هیچ اداره دیگری دریافت نمی‌کنند.
ایرج کاظمی جو افزود: کلاس‌های تخصصی در کوتاه مدت نتیجه مطلوب ندارند لذا دلیلی ندارد بازه ای را به عنوان اوقات فراغت مشخص کرده و بگوییم در این زمان کلاس‌ها رایگان خدمت می‌دهند و در دیگر اوقات سال باید هزینه پرداخت کنید.
وی در پایان برگزاری کنسرت در کاروانسرای بافت تاریخی دهدشت را از ویژه برنامه‌های ایام تعطیلات عنوان کرد.

اجرای طرح «شوق رویش»
رییس هلال احمر کهگیلویه نیز گفت: طرح تابستانی «شوق رویش» جهت غنی سازی اوقات فراغت ویژه اعضای جمعیت هلال احمر را در دستور کار داریم.
عادل رهبریان عنوان کرد: پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی تابستانی جمعیت هلال احمر برپا می‌شود که این پایگاه‌ها شامل پایگاه دانشجویی، جمعیت هلال احمر، حوزه علمیه و روستایی است.
رهبریان با بیان اینکه زمان شروع طرح از 20 تیر ماه است تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی طرح شامل آموزش‌های بشر دوستانه، اجتماعی، مذهبی، کلاس‌های امداد و نجات مقدماتی و تکمیلی، پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، آموزش‌های قرآنی، ورزشی است که رایگان ارائه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عادل رهبريان .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1