کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقادهای تند استاندار از اجرایی نشدن مصوبات آب؛ شیر مرده بیرون از قفس بهتر از شیر زنده درون قفس است

فیلم / واکنش‌های تند استاندار به روند اجرایی مصوبات

30 خرداد 1397 ساعت 14:46

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای حفاظت از منابع آب از اجرایی نشدن مصوبات این جلسه انتقاد کرد و به برخی مدیران کم کار هشدار داد.


استاندار در جلسه شورای حفاظت از آب با انتقاد از روند جلسه واجرایی نشدن مصوبات این نشست گفت: متاسفانه مدیران، جلسه مربوط به منابع آب را جدی نمی‌گیرند.
احمدی با بیان اینکه موضوع آب دراستان وکشور به یک بحران تبدیل شده افزود: در جلسات منابع آب استان به جای اینکه برای رفع تنش آبی راهکاری بیابیم و برنامه ریزی کنیم باید وقت خود را صرف مصوبه‌های کنیم که هیچکدام اجرایی نیستند.
وی با انتقاد از مدیرعامل آب منطقه ای استان و معاون عمرانی استاندار نیز گفت: جدی نگرفتن جلسه شورای حفاظت از منابع آب موجب شده مدیران استانی به خودشان اجازه دهند، هیچ اقدامی برای عملی کردن مصوبات این نشست انجام ندهند.
احمدی با اشاره به ضرب‌المثل«شیر مرده بیرون از قفس بهتر از شیر زنده درون قفس است» گفت: در جلساتی که شخصاً حضور دارم یا مصوبه ای نداشته باشید و یا اگر داریدباید اجرایی شود.
استاندارگفت: متاسفانه هنوز مدیران با روند کاری من آشنا نشده‌اند واگر روند بی مسئولیتی برخی مدیران ادامه پیدا کند حتماً برخورد خواهم کرد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید؛

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000400/nf00400893-1.mp4


کد مطلب: 400893

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400893/فیلم-واکنش-های-تند-استاندار-روند-اجرایی-مصوبات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1