تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۰۰۸۹۰
با حضور مسوولان برگزار شد

تفاهم نامه همکاری بین «اتاق بازرگانی» یاسوج و پارک علم و فناوری

۲
۱
تفاهم نامه همکاری بین «اتاق بازرگانی» یاسوج و پارک علم و فناوری
کبنا ؛در این تفاهم نامه بر تقویت همکاری‌های دوجانبه برای بهره مندی مستمر از خردجمعی و دانش فنی دانشگاه‌ها، نخبگان و متخصصان پارک علم و فناوری و مراکز رشد برای توسعه فناوری، تولید محصولات استانی با کیفیت و قابل عرضه و رقابت در بازارهای بین المللی و تجاری سازی آن‌ها تاکید شد.
رئیس اتاق بازرگانی استان مجهز شدن به دانش و فناوری‌های روز دنیا برای تجار و بازرگانان و فعالان بخش خصوصی را لازم و ضروری دانست و گفت: اتاق بازرگانی استان تلاش می‌کند در بازارهای بین المللی با استفاده از ظرفیت‌ها، همزیستی مسالمت آمیز، تعامل دوسویه و تنگاتنگ با کشورهای مختلف دنیا زمینه حضور فعالان بخش خصوصی و تجار استان را در بازارهای بین المللی فراهم و در طرف مقابل زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی کشورهای خارجی در استان را فراهم کند.
کیانی خواستار تغییر نگرش و رویکرد در چارچوب‌های سنتی تجارت شد و افزود: تحقق این مهم مستلزم همکاری و روابط متقابل و دوسویه اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری است.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه اتاق بازرگانی ضمن تسهیل روند صدور کارت بازرگانی برای صاحبان شرکت‌های دانش بنیان و فناوران استان زمینه مذاکره حضوری آن‌ها با سرمایه گذاران خارجی را فراهم کرده و این شرکت‌ها را برای تبدیل و عملیاتی کردن ایده‌هایشان تا مرحله تولید حمایت می‌کند.
رئیس پارک علم و فناوری استان هم این تفاهم نامه را گامی مشترک برای توسعه و گسترش روابط و همکاری‌های دوجانبه با اتاق بازرگانی باهدف کمک به رشد و توسعه اقتصادی استان دانست و گفت: با شناسایی نقاط مشترک قابل سرمایه گذاری و تولید بین اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری برای تولید علم و عملیاتی کردن ایده‌ها به مرحله تولید و در پی آن تولید ثروت برای رونق اقتصادی استان این تفاهم نامه منعقد شد.
هاشمی افزود: پارک علم و فناوری به همراه بنیاد نخبگان این آمادگی را دارد تا با کمک نخبگان و فناوران برتر متناسب با دانش وفناوری های روز دنیا در تولید، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی استان فعالان بخش خصوصی را همراهی و کمک کند.
تجاری سازی دستاوردهای فناوری محققان، فناوران و پژوهشگران، تعمیق شناخت جامعه علمی و فناوری استان نسبت به مسائل، نیازها و چالش‌های پیش روی بخش‌های تولیدی صنعت، معدن و کشاورزی عضو اتاق بازرگانی و مراکز رشد و پارک علم و فناوری استان، تامین و حمایت‌های مالی از محصولات شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور فعالان بخش خصوصی و محصولات شرکت‌های دانش بنیان در بازارها و نمایشگاه‌های بین المللی از مفاد مهم این تفاهم نامه بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دکتر هوشیار
Iran, Islamic Republic of
خیلی از این توافقات اانجام شد ولی کدوم یکیشون بهشون جامعه عمل پوشیده شد
عمل کنید بعد خبر رو رسانه ای کنید
همکار
Iran, Islamic Republic of
این اقای کیانی یه ۵۰۰ تا فرم تفاهم نامه کپی کرده با همه ارگانها و سفیران و مدیران و روابط عمومیان و پستچی ها یه قرارداد امضا میکنه.
چه فایده
کار عبث.
شما برو همون کار پیمونکاری دوتا جاده را اسفالت کنی بهتر خدمت میکنی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1