کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست کارگروه اشتغال

احمدی: کسی آبرویش را برای 10 میلیون تومان معامله نمی‌کند

30 خرداد 1397 ساعت 13:07

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولی حتی ۱ میلیون تومان هم برده باشد آن موقع میدانید که با شما چطور برخورد خواهم کرد حواستان باشد الآن تذکر می‌دهم.


علی‌محمد احمدی صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: برخی از مسئولان آمده‌اند و تسهیلات را به خواهران و برادران خود داده است، ذائقه برخی افراد در دستگاه‌های اجرایی نسبت به پرداخت تسهیلات برای خویشاوندان بد نیست.
احمدی افزود: لیست پرداخت تسهیلات را از بانک‌ها می‌گیرم و نسبت‌های فامیلی را پیدا می‌کنم و اگر مسئولی حتی ۱ میلیون تومان هم برده باشد آن موقع میدانید که با شما چطور برخورد خواهم کرد حواستان باشد الآن تذکر می‌دهم.
وی تصریح کرد: همین افرادی که تسهیلات اشتغال را به خانواده خود می‌دهند برای ما دردسر درست می‌کنند به‌جای اینکه پول تسهیلات را بدهند تا به دست مستحقش برسد می‌آیند و برای رانت استفاده می‌کنند.
استاندار بیان داشت: آن مدیر یا کارمند و معاون به همسر و خواهرخانمش می‌گوید که کاری ندارد برو توی روستا و یک پیرزنی بی‌کس را پیدا کن و بیا بگویید که خانهٔ اینجاست؛ بعد از آن تسهیلات را به اسم دیگری معرفی کنید و به اسم خودت پول را ببر.
احمدی بابیان اینکه باید از تسهیلات و پرداخت آن خوب مراقبت شود، گفت: اگر واقعاً مدیری خانه‌اش در روستا باشد و دنبال اشتغال است هیچ جرم نیست، اما اگر از آن مسیر کسی بخواهد سو استفاده کند مسئولیتش با شماست.
وی بیان داشت: من درنهایت تمام لیست‌ها را از بانک‌ها می‌گیرم و آن‌هایی که به‌عنوان اشتغال روستایی تسهیلات را به فرد دیگری داده را شناسایی می‌کنم.
احمدی بیان داشت: چند وقت پیش افرادی در همین استان کهگیلویه و بویراحمد برای مدیر دیگری به بانکی خواهش کرده بود که بنده هم آن مدیر، بانک و فرد معرفی‌شده را میدانم کیست.
وی گفت: حواستان جمع باشد کسی آبرویش را برای 10 و 15 میلیون تومان معامله نمی‌کند.
 


کد مطلب: 400889

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400889/احمدی-کسی-آبرویش-10-میلیون-تومان-معامله-نمی-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1