تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۰۰۸۸۹
در نشست کارگروه اشتغال

احمدی: کسی آبرویش را برای 10 میلیون تومان معامله نمی‌کند

۵
۱
احمدی: کسی آبرویش را برای 10 میلیون تومان معامله نمی‌کند
کبنا ؛علی‌محمد احمدی صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: برخی از مسئولان آمده‌اند و تسهیلات را به خواهران و برادران خود داده است، ذائقه برخی افراد در دستگاه‌های اجرایی نسبت به پرداخت تسهیلات برای خویشاوندان بد نیست.
احمدی افزود: لیست پرداخت تسهیلات را از بانک‌ها می‌گیرم و نسبت‌های فامیلی را پیدا می‌کنم و اگر مسئولی حتی ۱ میلیون تومان هم برده باشد آن موقع میدانید که با شما چطور برخورد خواهم کرد حواستان باشد الآن تذکر می‌دهم.
وی تصریح کرد: همین افرادی که تسهیلات اشتغال را به خانواده خود می‌دهند برای ما دردسر درست می‌کنند به‌جای اینکه پول تسهیلات را بدهند تا به دست مستحقش برسد می‌آیند و برای رانت استفاده می‌کنند.
استاندار بیان داشت: آن مدیر یا کارمند و معاون به همسر و خواهرخانمش می‌گوید که کاری ندارد برو توی روستا و یک پیرزنی بی‌کس را پیدا کن و بیا بگویید که خانهٔ اینجاست؛ بعد از آن تسهیلات را به اسم دیگری معرفی کنید و به اسم خودت پول را ببر.
احمدی بابیان اینکه باید از تسهیلات و پرداخت آن خوب مراقبت شود، گفت: اگر واقعاً مدیری خانه‌اش در روستا باشد و دنبال اشتغال است هیچ جرم نیست، اما اگر از آن مسیر کسی بخواهد سو استفاده کند مسئولیتش با شماست.
وی بیان داشت: من درنهایت تمام لیست‌ها را از بانک‌ها می‌گیرم و آن‌هایی که به‌عنوان اشتغال روستایی تسهیلات را به فرد دیگری داده را شناسایی می‌کنم.
احمدی بیان داشت: چند وقت پیش افرادی در همین استان کهگیلویه و بویراحمد برای مدیر دیگری به بانکی خواهش کرده بود که بنده هم آن مدیر، بانک و فرد معرفی‌شده را میدانم کیست.
وی گفت: حواستان جمع باشد کسی آبرویش را برای 10 و 15 میلیون تومان معامله نمی‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام.ودرود. طلاگیری مدیران امری پسندیده هست،که میتواند چارچوب صحیح مالی به مدیران داد،
Iran, Islamic Republic of
احسنت براستاندار مردم داراگر درکارتان جدی باشیدوپیگیر خداوندیارویاورتان باشدازهیچکس واهمه نداشته باشیدای.. سالهاست که براین .خودشان که درست کرده اند می خوانند
کارشناس ارشد مدیریت
Iran, Islamic Republic of
اگر عملی شود واقعا بهتون می بالم ولی در عمل حتما نشان دهید که این برنامه ها پیاده شوند
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
ایشون . استان میشد نه استاندار خدا کنه که قضاوتهای اقای استاندار از روی عدالت باشد نه از روی کینه ورزی
یاسوج
United States
فردا یک عده بگویند استاندار بد اخلاق است، مدیران را با این حرف ها تحقیر می کند، چماق به دست دارد، سالهاست مردم بخاطر کار این مدیران تحقیر می شوند، رانت و اختلاس ملت را بیچاره کرده، دو حالت دارد یا یک عده از مدیران و زیاده خواهان زمینه رفتن این استاندار را فراهم کنند یا خود را اصلاح کنند و فقط به فکر ثروت اندوزی نباشند، اختلاس و رانت زرنگی نیست، در اینده چماق خدا و مردم کوبنده تر از چماق این استاندار خواهد بود، این استاندار اگر خودش اینکاره بود و اهل معامله با این افراد بود با این روش برخورد نمی کرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1